הרשמה

הכירו: המעבד החדש של Intel ו-AMD

הכותרת נכונה וזו לא מתיחת 1 באפריל

אינטל שמה לב למצב השוק של המחשבים הניידים המיועדים לגיימינג והיא ראתה הזדמנות לספק מחשבים דקים, קלים וחזקים יותר ולהעביר חווית פרימיום ללקוחותיה.

כן, הכותרת נכונה. ענקית השבבים מסנטה קלרה מאחדת כוחות עם השכנה מסאניוויל והן מתכננות מעבד חדש. כל זה בכדי להלחם בענקית שבבים (גרפית) אחרת - nVidia. דרך אגב, שימו לב שעכשיו לא אחד באפריל וזהו מעבד אמיתי.

אינטל שמה לב למצב השוק של המחשבים הניידים המיועדים לגיימינג והיא ראתה הזדמנות לספק מחשבים דקים, קלים וחזקים יותר ולהעביר חווית פרימיום ללקוחותיה.

"כרגע לרוב הלקוחות עם מחשבי ה-High End יש מעבד מסדרת Intel Core-H ובנוסף מעבד גרפי High-End שמוסיף בממוצע 26mm לגובה המכשיר בהשוואה למחשבים ניידים אחרים שמגיעים ל-16mm ואף פחות. רצינו למצוא דרך טובה לשפר נתון זה" נאמר מאינטל.

הצ'יפ החדש יגיע כחלק מהדור השמיני של אינטל וישולבו במעבדי Core-H ביחד עם זכרון HBM2 שכבר נמצא בכרטיסי מסך של AMD. כמובן שלכל זה מצטרף צ'יפ של AMD לחגיגה כשהצ'יפ הוא Custom ולא יהיה כחלק מהסדרות הקיימות של AMD אך בסבירות גבוהה יתבסס על ארכיטקטורת Vega.

AMD Intel GPU CPU

"שיתוף הפעולה עם אינטל מרחיב את תפוצת שבבי AMD Radeon ומביא לשוק פיתרון שונה בביצועים גרפיים" אומר סקוט הרקלמן (Scott Herkelman), סגן נשיא ומנהל המוצר של AMD Radeon, "ביחד אנחנו מציעים לגיימרים ויוצרי תוכן את ההזדמנות לקנות מחשבים קלים ודקים יותר המסוגלים לביצועים גרפיים גבוהים במשחקי AAA ותוכנות יצירת תוכן. השבב הגרפי החדש שם את הביצועים והיכולות של Radeon בידיים הרחבות של מי שמחפש את החוויה החזותית הטובה ביותר".

הרעיון הגיע מאינטל שפנתה ל-AMD בכדי לעבוד על הצ'יפ החדש. מנהלים משתי החברות אמרו כי AMD מטפלת בליבת ה-Radeon בצורה דומה אותה הם סיפקו ל-Xbox One X ול-PlayStation 4.

עם הפנים קדימה, מעניין אם הפתרון הזה של AMD-Intel ישפיע על nVidia אותה אינטל טירגטה והאם גם היא תנסה לפנות לקהל בדרך דומה.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י