הרשמה

אינטל חושפת את הפרטים הראשונים על מעבדי דור 11

אחרי ההכרזה של AMD מגיע תורה של אינטל

הדור הבא של אינטל עוד רגע כאן

אחרי שנים ארוכות שבהן כמעט ולא הייתה תחרות אמיתית בשוק המעבדים ואינטל שלטה בו ביד רמה, ניראה לאחרונה ש-AMD מתעוררת ומרימה את ראשה שוב כמתחרה ראויה. רק לפני 3 שבועות סיפרנו לכם על ההכרזה של AMD על דור מעבדים חדש מצידה ועל פי הנתונים שהיא פרסמה המעבדים החדשים שלה גוברים על אלו מהדור העשירי של אינטל. אנחנו יודעים שדור המעבדים האחד עשר של אינטל נמצא כבר מעבר לפינה אך עכשיו אנחנו מקבלים אישור רישמי שהמעבדים החדשים יגיעו אלינו ברבעון הראשון של 2021. הגיע הזמן להתחיל להכיר את מעבדי Rocket Lake S.

הדור האחד עשר של אינטל יהיה מבוסס על ארכיטקטורת Rocket Like S החדשה שעל פי אינטל היא צפויה לתת יותר ביצועים לגיימרים על פני הדור הקודם. בהודעה שפירסמה אתמול החברה נמסר שהמעבדים החדשים יאפשרו "שיפור דו-ספרתי בביצועי IPC (בהשוואה מדור לדור) ויספקו גרפיקה משופרת." מלבד אלו, הדור החדש יגיע עם עד 20 נתיבי PCIe 4.0, ערכת שבבים (צ'יפסט-Chipset) חדשה, יכולות למידה עמוקה (Deep-Learning), תמיכה בזיכרונות במהירות 3200MHz, יכולת Transcoding חדשה ומתקדמת שתאפשר שיפור ביצועים בעבודה עם קבצי וידאו ובעבודה עם פורמטים חדשים. בנוסף, אינטל מודיעה שלדור Rocket Like S יהיו מאפייני Overclock חדשים שיאפשרו כוונון והתאמה אישית וגמישה הרבה יותר. 

מעבר לאלו אין לנו עדיין פרטים נוספים על הדור הבא והמסקרן של אינטל ונצטרך לחכות עד למועד החשיפה שלו כדי לקבל את הפרטים המלאים.
כאמור, תאריך השקה מדויק עבור דור המעבדים החדש עדיין לא נמסר, אך אינטל הכריזה שהוא יגיע (כמיטב המסורת בשנים האחרונות) מתישהו במהלך הרבעון הראשון של 2021.
מה דעתכם על המידע החדש שקיבלנו? האם זאת תשובה ראויה ל-AMD? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י