הרשמה

תפנו מקום: AOC מכריזה על מסך 49 אינץ'

זה מה שקורה כשלוקחים את הכל לקצה

האם נמצא המסך המושלם עבור Flight Simulator 2020?

אפשר לדון על זה ארוכות, אבל אם אתם שואלים אותי- עכשיו זאת "עונת המסכים". עם הגעתן של קונסולות הדור הבא וכרטיסי המסך החדשים של Nvidia ושל AMD אנחנו רואים יותר חברות טכנולוגיה ומסכים שמכריזות על סדרות חדשות שמיועדות על מנת לנצל את החומרה החדשה עד תומה וכדי לספק את חווית המשחק ואו הצפיה הטובה ביותר. לפני כחודש, חברת AOC חשפה את מסך ה-PD27 שנוצר בשיתוף פעולה עם חטיבת העיצוב של Porsche והיום הם מכריזים על מסך חדש ומעניין לא פחות.

המסך החדש של AOC הוא האח החדש בסדרת מסכי הגיימינג AGON ויקרא AGON AG493UCX. כבר יצא לנו לראות מסכים מוגזמים בעבר, אבל ה-AG493 מסתמן כאחד המוגזמים ביותר שראינו לאחרונה. המסך החדש הוא בגודל עצום של 49 אינץ' בקעירות 1800R וברזולוציה של 5120X1440 עם יחס תצוגה של 32:9 שזה שווה ערך לשני מסכי 1440p בגודל 27 אינץ' שמחוברים יחדיו אך ללא ההפרעה משולי המסכים. גם אם נשים בצד את הגודל המפלצתי של המסך הזה ניראה שהוא מצויד פחות או יותר בכל מה שרק אפשר לבקש ממסך גיימינג. ל-AG493 יש תמיכה בקצב רענון של 120Hz עם תמיכה ב-FreeSync Premium Pro וזמן תגובה של 1ms, בהירות מקסימאלית של 550nits ותמיכה מלאה בתקן DisplayHDR 400.

גם בגזרת המדיה והחיבורים ה-AG493 מצויד כהוגן עם זוג רמקולים מובנים, שני חיבורי HDMI 2.0, שני חיבורי DP 1.4 וחיבור USB-C שמאפשר להעביר בו זמנית גם וידיאו וגם הטענה (במתח של 65W, במכשירים תומכים). חיבור ה-USB-C יוכל לשמש גם עבור מפצל ה-USB 3.1 שנמצא במסך עם 3 היציאות שלו. בנוסף ל-9 פרופילי תמונה שונים אשר 6 מהם הותאמו מראש.

ה-AGON AG493UCX יהיה זמין בישראל במהלך 2021 עבור 4,799 שקלים.
מה דעתכם על המפלצת החדשה של AOC? ספרו לנו הכל בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י