הרשמה

חברת XPG מכריזה על מוצרי גיימינג חדשים

אוהבים RGB ומהירויות גבוהות? ל-XPG יש כמה דברים בשבילכם

כי אף אין דבר כזה "מעט מידי" שטח איחסון

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר חברות חומרה אשר מפתחות חטיבות ואף חברות בת שמיועדות ומפתחות מוצרים אך ורק לגמיינג. הרצון הגדול של החברות נובע מהעובדה ששוק הגיימינג הוא שוק ענק עם הרבה כסף והצרכים שלו הם שונים מצרכיו של השוק הרגיל, דבר אשר מחייב התאמות ומוצרים מיוחדים לשוק זה. אחת החברות שהחליטה גם היא להיכנס בשנים האחרונות לשוק חומרת הגיימינג היא חברת הזיכרונות ADATA שהקימה את מותג XPG. אם אתם זוכרים, לא מזמן סיפרתי לכם כאן על זיכרונות ראם וכונן SSD מהיר במיוחד של XPG כחלק ממחשב ה-PBA שקיבלתי לביקורת כשהיום החברה מכריזה על כמה מוצרים חדשים שיוצאים לשוק.

כונני SSD

הכוננים הראשונים שהוכרזו הם ה-Gammix S70 Blade וה-Gammix 70, שני הכוננים הם כונני SSD בתוצרת M.2 אך ההבדל בניהם הוא שה-S70 Blade נועד להיות כונן קטן וקומפקטי אך בו זמנית גם כזה שיכול לספק ביצועים מיקסמאליים. שניהם תומכים בתקן PCIe Gen.4x4 שמספק להם קצב העברת נתונים גבוה במיוחד (בשילוב מעבד ולוח אם תומכים) שמגיעים עד כ-7,400 מגה בשניה בקריאה ו-6,400 מגה לכתיבה. על פי החברה ה-Blade הוא הכונן האידאלי עבור לפטופים ממשפחת Evo של אינטל ועבור קונסולות הדור הנוכחי, בעוד שה-S70 יגיע עם גוף קירור גדול יותר בשם CoolArmor שיאפשר לו זמן עבודה ארוך יותר תחת מאמץ מקסימאלי. שני כונני ה-S70 יהיו זמינים בנפחים שונים עד 2Tb.

אחרי צמד כונני ה-S70 קיבלנו הכרזה על ריענון של ה-S40G ואחיו הקטן ה-S20G כאשר שניהם יהיו מצוידים בגוף קירור שיעזור לכוננים לשמור על ביצועים גבוהים לאורך זמן והוא אף יכיל  תאורת RGB כששני הכוננים יתמכו בתקן NVMe. ה-S20G יתמוך במהירויות קריאה וכתיבה של עד 2,500 מגה בעוד שה-S40G תומך בתקן PCIe 3x4 שמאפשר לו להגיע עד מהיריות קריאה וכתיבה של 3,500 מגה בשניה. ה-S40G וה-S20G יהיו זמינים בנפחים של עד 4Tb ו-1Tb בהתאמה.

הכונן האחרון שנחשף הוא ה-Gammix S50 Lite שיתמוך גם הוא בתקן PCIe Gen.4x4 ויגיע עד מהיריות קריאה וכתיבה של 3,900 ו-3,200 מגה בשניה. כמו ה-S70 Blade גם ה-S50 Lite יגיע ללא RGB אך עם גוף קירור דקיק וקטן מספיק שיאפשר לכם להתקין אותו בלפטופים או מאחורי לוחות אם שונים. ה-S50 Lite יהיה זמין בנפחים שונים עד כ-2Tb. 

זיכרונות

בנוסף לכוננים החדשים קיבלנו הכרזה על שני דגמי זיכרונות חדשים מבית החברה. הראשון והמעניין ביותר הוא ה-Spectrix D50 שיהיה בעל מהירות יוצאת דופן של 4800MHz ויגיע עד לנפח של 32 ג'יגה פר מודול זיכרון. כל אחד מזכרונות ה-D50 יגיע עם תאורת RGB שיהיה אפשר להגדיר ולהתאים דרך המחשב.

אפרופו תאורה, אם אתם אוהבים שכל המוצרים שלכם מלאים ב-RGB אז XPG הכריזה גם על זיכרונות ה-Spectrix D60 שכל אחד מהם יהיה בעל שטח תאורת RGB של יותר מ-60% מהמודול ובעצם זה הוא שטח התאורה הגדול ביותר למודול זיכרון מבין כל הזכרונות שיש כיום בשוק.

מה דעתכם על המוצרים החדשים? האם משהו תפס לכם את העין? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י