הרשמה

חברת XPG חושפת ב-CES 2022 את המוצרים החדשים מתוצרתה

החברה מזכירה לנו שהיא לא רק חברת זיכרונות

למישהו כאן נגמר המקום?

עם הצמיחה הטכנולוגית כמעט בכל תחום בחיינו וכמויות המידע שלא מפסיקות לצמוח משנה לשנה, עולם האיחסון והכוננים הפך בשנים האחרונות להיות אחד הנושאים שהכי מדאיגים את תעשיית המחשבים. עובדה זאת הובילה אותו להיות אחד התחומים שבהם אנחנו רואים הרבה מאוד נסיונות וחידושים מצד החברות השונות. אם בשנים שעברו ראינו בתערוכת CES דגש גדול על הגדלה של נפחי כוננים או הקטנה של כוננים תוך שמירה על אותם מאפייני נפח, השנה CES הראתה מגמה קצת אחרת של עולם האיחסון שניראה כי הוא מתמקד כעת בהגברת מהירות הכוננים ולאו דווקא בהגדלת הנפח שלהם. אחת מאותן חברות שהציגה כמה פיתוחים מעניינים בתחום היא XPG.

כניראה שאי אפשר להתחמק מזה ולא משנה לאן נסתכל ניראה את דור 12 של מעבדי אינטל וזה המצב גם כאן, סוג של. הדור החדש הביא לנו את התמיכה בזיכרונות DDR5 ו-XPG הציגה בתערוכה את זיכרונות הדגל שלה שמצויידים ב-DDR5, ה-Caster RGB וה-Lancer RGB.

לצד DDR5 שהגיח לחיינו ראינו לראשונה בשוק הפרטי גם את תקן PCIe 5.0. עד היום לא ראינו מוצרים עם PCIe 5 אבל עכשיו XPG חשפה שני אבות טיפוס לכוננים שתומכים בתקן המהיר. הראשון היה פרויקט Blackbird וכמו המטוס בעל אותו השם הוא היה מהיר מאוד עם קצב קריאה וכתיבה של 10,000 ו-14,000 מגה בשניה בהתאמה. אחריו ראינו את פרויקט Nighthawk שהציג מהירות קריאה וכתיבה של 12,000 ו-14,000 מגה בשניה בהתאמה כאשר שני כוננים יהיו זמינים מתישהו בעתיד בנפח של עד 8TB.

מבחינת חלקי מחשב, הוצג ספק כח חדש בשם CYBERFORCE בעוצמה של 1000W או 1300W עם דירוג Platinum. לצד ספק הכח הוצג גם קירור למעבד בשם Levante Pro שיהיה מצויד במסך קטן ולבסוף הוצג ה-BATTLECRUISER PRO שהוא מארז ATX עם המון זכוכיות ו-RGB.

בגזרת הציוד ההיקפי הוכרזה סדרת עכברים חדשה בשם Alpha אך גולת הכותרת ללא ספק היה ה-XPG Vault. העכבר הזה הוא אב טיפוס לעכבר שמכיל בתוכו כונן SSD בנפח של 512GB או 1TB. ה-Vault יתחבר למחשב בעזרת כבל USB-C ויגיע למהירות קריאה שקרובה מאוד ל-1000 מגה בשניה ויאפשר לכם לקחת את ספריית המשחקים לכל מקום.

אם כבר החלטתם לקחת איתכם בעכבר את העידכון האחרון של Warzone לכל מקום ואתם צריכים מחשב לשחק עליו אז XPG הציגה את ה-XENIA 15 KC שיהיה לפטופ גיימינג עם מעבד i7 מדור 11 של אינטל וכרטיס מסך מדגם RTX 3070. 

כאמור רוב הדברים שהוצגו הם אבות טיפוס אך אפשר לפתח ציפיות מ-XPG.
מה דעתכם על ההכרזות? איזה מהן הכי אהבתם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י