הרשמה

חברת AOC מציגה שני מוצרים חדשים בתערוכת CES 2022

חברת המסכים מזכירה שהיא לא רק חברת מסכים

כי תמיד טובים השניים מן האחד

תערוכת CES 2022 אמנם הסתיימה לפני כמה ימים אך יש חברות שהציגו מוצרים חדשים שעדיין לא הספקנו לדבר עליהם. בין אותן החברות נמצאת AOC שהכריזה בתערוכה על מסך גיימינג חדש מתוצרתה לצד עכבר חדש גם כן. אם אתם מרימים גבה לנוכח העובדה ש-AOC השיקה עכבר גיימינג אז אזכיר שלפני כמה חודשים הודיעה החברה שהיא מתכננת להיכנס גם לשוק הציוד ההיקפי, מאז אותה הכרזה יצאו אל השוק כבר כמה אוזניות, עכברים ומקלדות מבית החברה. למרות זאת, הבסיס של החברה ומרכז הכובד שלה הוא בתחום המסכים ו-AOC הכריזה בתערוכת CES 2022 על ה-AG274QGM.

מסך זה הוא מסך בגודל 27 אינץ', ברזולוציית QHD עם קצב ריענון גבוה מאוד של 300Hz. עד כאן הנתונים של המסך נשמעים יחסית סטנדרטים וכבר כתבנו כאן על כמה כאלה אך כמה דברים שחשוב לציין הם שהמסך מבוסס על פאנל Mini LED הנהדר שמעניק לו את תקן HDR 1000 ואת קצב הריענון הגבוה ברזולוציית 1440p ולא FHD כמו שראינו עד כה. קצב הריענון המהיר איפשר ל-AOC לשלב במסך את טכנולוגיות Reflex ו-G-Sync של Nvidia על מנת לקצר את זמני הפקת הפריימים בעד כ-80% ובכך לקצר את ה-Latency של משחקים. טכנולוגיה זאת פונה בעיקר לשחקני Esport שצריכים כל מאית שניה כדי לנצח. 

אל ה-AG274QGM מצטרף ה-GM510 שהוא עכבר הגיימינג החדש של החברה שעל ידי חיבורו למסך תומך, הוא ישתף פעולה גם כן עם Reflex על מנת לקצר עוד יותר את זמני התגובה של המשחק. מחירו של ה-GM510 יעמוד על כ-200 שקלים כשאר יגיע לארץ בעוד מספר חודשים. מועד הגעתו והמחיר של ה-AG274QGM עוד לא נמסר.

מה דעתכם על שתי ההכרזות מבית AOC? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י