הרשמה

אינטל חושפת את כרטיסי המסך שלה לגיימינג

רעידת אדמה של ממש בשוק הגיימינג

הדור הראשון של אינטל מגיע, והוא נראה מדהים

האלכימאי, קוסם לוחם, שְׁמֵימִי ודרואיד, אלו שמותיהם של כרטיסי המסך למחשבי גיימינג החדשים של אינטל. כך הודיעה היום ענקית הטכנולוגיה במסגרת חשיפתה את Intel Arc, המותג החדש שלה למוצרי גרפיקה צרכניים אשר מספקים ביצועים ברמה גבוהה. שמות הקוד החדשים נקבעו בהשראת סיווגי דמויות מז'אנרים שונים של משחקים לאורך השנים. הכרטיס הראשון, שלא סתם מתחיל באות A יקרא Alchemist אחריו יגיע ה-Battlemage, לאחר מכן האחרון הוא ה-Druid. באינטל "מקווים שקהילת הגיימרים תחבב את השמות החדשים", אנחנו ללא ספק אהבנו.

כאמור, הכרטיס הראשון שיצא לשוק מכונה בשם הקוד Alchemist, הכרנו אותו בעבר כ-DG2, והוא יגיע לשוק ברבעון הראשון 2022. ה-Alchemist צפוי להתחרות בכרטיסי המסך של AMD (סדרת RX 6000) ובאלו של Nvidia (סדרת RTX 30). המותג החדש מבוסס על ארכיטקטורה חדשה של אינטל לגרפיקה המכונה Xe HPG שמשלבת בין שתי ארכיטקטורות קודמות: Xe LP, HP ו-HPC. הדור הראשון של הכרטיסים יושק תחת המיתוג החדש Intel Arc כשהכרטיסים יתמוכו בטכנולוגיית Ray tracing ויציעו תמיכה מלאה ב-Direct X12 Ultimate.

"השקת המותג Intel Arc מהווה רגע משמעותי במסע שלנו לפיתוח מעבדים גרפים", אמר רוג'ר צ'נדלר, סגן נשיא ומנכ"ל מוצרי ופתרונות גרפיים ללקוחות. "לאינטל מחויבות עמוקה לגיימרים ויוצרי תוכן, והמהנדסים שלנו עושים עבודה מדהימה כדי לספק להם חוויה איכותית וחלקה עם מוצרים אלו שיהיו זמינים בתחילת השנה הבאה". ההשראה שהובילה את אינטל לפיתוח מותג ה-Intel Arc היא 'קשת הסיפור', מונח שכוונתו זרימת הנרטיב המסופר על ידי גיימרים ויוצרי תוכן הנמצאים בחזית מספרי הסיפורים, אשר באה לידי ביטוי בהשתנות העלילה והדמויות השונות בסיפור. "המותג החדש יספק את הביצועים הגבוהים להם זקוקים הצרכנים בתצורה של סדרת כרטיסי תצוגה ייעודיים שיתאימו למגוון קשתות הסיפורים הקיימות", מסביר צ'נדלר.

אינטל חשפה גם סירטון שמציג כיצד נראים משחקים מבוססי Arc וכיצד הטכנולוגיות הנתמכות על ידיהם יבואו לידי ביטוי "בעולם האמיתי". בנוסף לטכנולוגיות המוזכרות, האלכימאי יתמוך גם בטכנולוגיית Upscale אשר מואץ על ידי בינה מלאכותית (AI) עבור שימושי יצירת תוכן. פרט זה פותח לנו את התיאבון לכך שבעתיד נראה טכנולוגיה מתחרה ל-DLSS מצידה של אינטל.

באינטל מציינים כי Intel Arc לא יחליף את המותגים Iris Xe או UHD. כאשר Intel Arc יהיה המותג החדש של אינטל עבור גרפיקה, תוכנה ושירותים. Iris Xe ו-UHD שמורים עבור שבבים משובצים וכן עבור כרטיסי מסך ברמת הכניסה המבוססים על המיקרו-ארכיטקטורה Xe LP. ההכרזה החדשה של אינטל היא ללא ספק רעידת אדמה לשוק חומרת הגיימינג ויהיה מעניין מאוד לראות את ביצועי הכרטיסים בתחילת 2022 כשהם יושקו.


מה דעתכם על ההכרזה החדשה של אינטל? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:11 20.08.2021 | WarFox89 WarFox89

    כל תחרות טובה לצרכן בסופו של דבר. אני מרגיש שאנוידייה נהיו האפל של הכרטיסי מסך - יקרנים יתר על המידה ונחים יותר מידי על זריי התהילה שלהם. הגיע הזמן שהם יתנו פוש ויתחילו להילחם על הלקוחות שלהם.

  2. 2

       | פורסם ע"י