הרשמה

סדרת ה-Prime של SteelSeries מגיעה לישראל

Prime אלחוטי, רגיל, ופלוס, כולם בחנות הקרובה לביתכם

חדשות טובות לחובבי הציוד ההיקפי

אחד הפריטים הקריטיים בארסנל של גיימר, ויש שיגידו אפילו הפריט החשוב מכולם, הוא העכבר. בעולם שבו כל מילימטר נחשב, וכל שנייה יכולה להיות הרת גורל, חברות הציוד ההיקפי נמצאות במאמץ תמידי להמציא את עצמן מחדש, וכעת המאמצים העדכניים של חברת SteelSeries מגיעים לישראל בדמות סדרת ה-Prime החדשה של החברה.

אז מה הסדרה בעצם כוללת?

הסדרה החדשה כוללת 3 עכברים, לכולם אותו מפרט בסיסי ועיצוב דומה, כאשר שניים מהם מביאים לשולחן יכולות נוספות מעבר לגרסה הבסיסית, והמחיר שלהם כמובן, בהתאם. בנוסף לעכברים, הסדרה מציעה גם אוזניות Over Ear (מעל לאוזן) חדשות בשם SteelSeries Arctis Prime, המבוססות על הארכיטקטורה של האוזניות הקודמות מסדרת Arctis, ומיועדות בעיקר למשחק תחרותי.

מבחינת מפרט, הגרסה הבסיסית של העכבר כוללת:

לחצנים - לחצנים מגנטיים (במקום מכניים) שאמורים להחזיק עד ל-100 מיליון קליקים באופן מדויק עם מהירות תגובה גבוהה.

חיישן תנועה לעכבר - חיישן תנועה TrueMove Pro עם יכולת מעקב 1 על 1,  דיוק של עד 18,000 DPI (נקודות על המסך פר אינץ' של תזוזת העכבר), מהירות מקסימלית של 450 IPS (אינצ'ים לשנייה), האצה של 50G, ויכולות Tilt Tracking.

כפתור לשינוי הגדרות - מאפשר שינוי מהיר של ה - DPI ושל קצב הדגימה של העכבר, בהתאם ל-5 מצבים שהגדרתם מראש ל-DPI ו-4 קצבי דגימה אפשריים.

משקל - 69 גרם.

כבל עטוף במיקרופייבר לחיבור למחשב, ועיצוב סולידי בצבע שחור מט, ללא RGB מלבד בגלגלת.

גרסאות הפריים פלוס והפריים האלחוטי כוללות גם חיישן תנועה נוסף לשיפור הדיוק, המאפשר הגדרה של מרחק ההרמה מהמשטח, בין 2 ל - 0.5 מ"מ, כאשר גרסת הפלוס מכילה פיצ'ר נוסף בדמות פאנל OLED בתחתית העכבר המציג את הגדרות העכבר כמו DPI וקצב דגימה באופן שוטף וללא צורך בשימוש בתוכנה לצורך כך. הגרסה האלחוטית כמובן מגיעה ללא הכבל, ועם סוללה המאפשרת מעל ל-100 שעות משחק ללא טעינה, ויכולות טעינה מהירה.

אוזניות הפריים מכילות רמקולים, מיקרופון ועיצוב זהים לאלו שבסדרת ה-Arctis Pro. על אף שהן זונחות פיצ'רים דוגמת ה-ChatMix שמאפשר התאמה של עוצמת קול בצ'אט לשמע מהמשחק, ו-Sidetone שמאפשר למשתמש לשמוע את עצמו דרך האוזניות, היתרון המשמעותי של האוזניות ביחס לדגמים הקודמים הוא בבידוד רעשים משופר ובמחיר נמוך יותר, כך שאם אלו השיקולים שלכם בבואכם לבחון אוזניות- ייתכן שאלו האוזניות בשבילכם.

המחירים המומלצים לצרכן הישראלי עומדים על 329 ש"ח לגרסת העכבר הבסיסית, 419 ש"ח לגרסת הפריים פלוס, 649 ש"ח לגרסה האלחוטית ו-549 ₪ לאוזניות.

בשורה התחתונה, אם אתם אוהבים את המוצרים של SteelSeries ומחפשים מוצר בעיצוב סולידי שגם מיועד למשחק תחרותי, נראה שסדרת ה-Prime תהיה מועמד מעניין עבורכם, ושווה לבדוק אם היא עונה על כל מה שאתם צריכים.

מעוניינים לרכוש מוצרים מהסדרה? מעדיפים לחכות לביקורות לפני הקנייה? בטוחים שהעכבר שלכם עושה את זה יותר טוב? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:35 27.07.2021 | elad9219 elad9219

    649 ש''ח לגירסה האלחוטית של העכבר?! טירוף!
    עדיף בהרבה את ה-G502 Lightspeed של לוג'יטק, וגם הרבה יותר זול.

  2. 2

       | פורסם ע"י