הרשמה

חברת NVIDIA מודיעה על תמיכה ב-RTX וב-DLSS במעבדי ARM

ובנתיים הרגולטור לא אישר עוד את עסקת הקנייה

במהלך כנס GDC, חברת NVIDIA הכריזה על תמיכה ב-RTX וב-DLSS במעבדי ARM

באחת מההודעות היותר מעניינות שיצאו לקראת סוף שנה שעברה, היתה זו של NVIDIA שהודיעה כי היא עומדת לרכוש את ARM, יצרנית הארכיטקטורה הבריטית, בסכום עתק של 40 מיליארד דולר. העסקה נכון להיום עדיין נמצאית במצב שבו NVIDIA מחכה לאישור הרגולטורים הבריטים והאירופים, זאת לאחר שחברות מתחרות זעקו בעקבות העסקה המדוברת. אבל יחד עם זאת, כל זה לא מנע מהשתיים לשתף פעולה, במהלך כנס GDC (Game Developers Conference) שמתקיים בימים האחרונים. חברת NVIDIA הציגה יחד עם MediaTek דמו שמציג את טכנולוגיות DLSS ו-RTX על מעבדי ARM יחד עם כרטיס GeForce RTX.

בהודעה שקיבלנו נכתב: "הדמו המשותף של NVIDIA ו-MediaTek הציג את הכותר Wolfenstein: Youngblood תוך כדי שימוש בטכנולוגיות DLSS ו-RTX בזמן אמת על גבי מעבד מבוסס ARM בפעם הראשונה אי פעם. בנוסף, הציגה NVIDIA את הדמו "Bistro" שעשה שימוש בטכנולוגית RTXDI (RTX Direct Illumination) ו-NRD (NVIDIA Optix-Ai Acceleration Denoiser). ההדמיות רצו על גבי המעבד Kompanio 1200 המבוססס על ארכיטקטורת ARM בשילוב עם כרטיס GeForce RTX 3060."

ג'ים קג'לין, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-MachineGames, המפתחת של Wolfenstein: Youngblood אמר: "המשחק הוא משחק המחשב הראשון שמציע את הביצועים של כרטיסי RTX על גבי מערכת מבוססת מעבד ARM. משחק המבוסס על מנוע iD Tech שרץ על גבי מעבד מבוסס ARM עם תמיכה ב-RTX מהווה קפיצת מדרגה משמעותית במסע שתוצאותיו יהיו הרבה יותר פלטפורמות משחק הזמינות לכל מפתחי המשחקים."

ניק פנוורדן, סגן נשיא להנדסה ב-Epic Game הוסיף ואמר: "לתמיכה של טכנולוגיות RTX עם מעבדי ARM ו-Linux יש פוטנציאל אדיר למשחקים וגם לתעשיות אחרות, כמו תעשיית הרכב, שם יצרניות מבצעות שימוש במנוע Unreal Engine ולא רק עבור ויזואליזציה, אלא גם לטובת מערכות מולטימדיה ועיצוב תא הנהג באופן דיגיטלי, אנחנו תמיד מקבלים בברכה פיצ'רים עוצמתיים וחדשים וערכות פיתוח מעודכנות אותן יהיה ניתן למנף למגוון פלטפורמות שונות."

ההדמיה שהוצגה ב-GDC התאפשרה בזכות התאמה ש-NVIDIA ביצעה לערכות פיתוח (SDK) שונות של טכנולוגית RTX. כל אלו הפכו את העבודה עם מכשירים מבוססים ARM לאפשרית, השינויים האלה הביאו תמיכה בטכנולוגיות נוספות, ביניהן: NRD, RTXDI, DLSS, RTXMU (RTX Memory Utility) ו-RTXGI (RTX Global Illumination). מפתחים אולי ישמחו לשמוע כי השימוש בערכות הפיתוח של NRD, RTXDI ו-RTXMU בשילוב מעבדים מבוססי ARM זמינות כבר היום מערכות Linux ו-Chromium, כאשר הערכות פיתוח של DLSS ו-RTXGI יהיו זמינות בקרוב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י