הרשמה

חברות ASUS ו-Xbox מכריזות על שיתוף פעולה

והוא כבר מביא לנו מסך חדש ומעניין

מותג ROG יוצא בשיתוף פעולה עם הדור הבא

חברת ASUS ומותג הגיימינג המוביל שלה ROG הכריזו אתמול על שיתוף פעולה חדש ומעניין יחד עם הדור החדש של קונסולות Xbox. יאמר לזכות ASUS שמותג ROG הוא אולי אחד המותגים החזקים בעולם המשחקים כשהם בעיקר מוכרים בעולם המחשבים האישיים עם חומרה, מסכים וציוד היקפי. לכן, החיבור החדש עם Xbox הוא דיי מעניין ומעלה מספר סימני שאלה. נזכיר שבשנה האחרונה ראינו גם את LG ו-Xbox משלבות כוחות ועכשיו גם אסוס מצטרפת לצד הירוק. למרות השאלות הקיימות באוויר, יחד עם ההכרזה על שיתוף הפעולה אנו מקבלים הכרזה על מוצר ראשון שהוא יביא לנו.

המוצר הראשון שאנחנו מקבלים משיתוף הפעולה הנ"ל הוא מסך 43 אינץ' המותאם במיוחד לנתונים וליכולות של ה-Xbox Series X|S. אז מה זה בעצם אומר? לפי דיווחי החברה מדובר במסך שפותח בשיתוף פעולה בין צוותי המחקר והפיתוח של שתי החברות והוא נועד להתאים בדיוק לקונסולות ה-Xbox החדשות. המסך, או בשמו המלא- ROG Strix XG43UQ Xbox Edition, יתמוך ברזולוציית 4K עם תמיכה בקצב ריענון של עד 120 הרץ בעזרת חיבור HDMI 2.1 או עד 144 הרץ בעזרת חיבור DisplayPort 1.4 ממחשב. המסך עצמו כולל מצב Xbox מובנה שיתמוך בהגדרות האופטימליות עבור הקונסולות והוא יגיע לבהירות מרבית של 1,000nits ותמיכה ב-HGIG. מה זה HGIG? אני אסביר.

בגדול HGIG הם ראשית תיבות של HDR Gaming Interest Group וכמו שהשם רומז, זהו קונצרסיום של חברות שיצרו ביחד הנחיות וסטנדרטיזציה של תקן HDR עבור משחקים. הארגון כולל חברות כמו Sony ו-Microsoft כמובן, אך גם כולל את LG, סמסונג ועכשיו גם את אסוס. בנוסף לכך, משתתפות בארגון גם מפתחות ומפיצות משחקים כדוגמת EA, Rockstar ו-Ubisoft. הרעיון מאחורי הארגון הוא מיפוי הטלויזיה בצורה שבה הקונסולה והטלויזיה ידעו להעביר את הגרפיקה בצבעים המדויקם שבהם התכוון המפתח להשתמש. כעיקרון כל טלוויזיה מגיעה עם מיפוי שונה של בהירות וניגודיות בהתאם לסטנדרטים של היצרן. זה גורם לשוני רב בין הטלוויזיות שנותן תמונה שונה לאותו תוכן שמגיע אליה. בדיוק החדש של הקונסולות יש קליברציה של הטלויזיה בהתאם לדגם של המכשיר והחברה המייצרת. מה שעושה HGIG הוא פשוט לעבוד עם הקונסולה ולתת לה להתאים את הצבעים לאלו שמתאימים לקונסולה, ולשדר את המשחק בצורה הטובה ביותר.

מועד ההשקה של והמחיר של ה-ROG Strix XG43UQ Xbox Edition עדיין לא ידוע.
מה אתם חושבים על שיתוף הפעולה בין החברות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י