הרשמה

נטפליקס פותחת סטודיו משחקים ביתי בהובלת מנהל בכיר מ-Zynga

עם הפתיחה החגיגית, בבעלות נטפליקס ארבעה סטודיוים שונים

הכסף שלנו על בניית דוג'ו במעין שילוב בין קוברה קאי לפארם וויל

אחרי שהכריזו על אין-ספור סדרות, שחררו כמה סרטים בולטים במיוחד ואפילו חשפו כי המדובב של מוכר הכרובים מסדרת "אוואטר: כשף האוויר האחרון" יחזור לשחק את אותו בחור בגרסת הלייב אקשן, מתפנים ב-Netflix להתעסק בדבר האחרון בו עוד לא עסקו השבוע - גיימינג. 

לאחר שבתחילת השנה הכריזו בנטפליקס שבכוונתם לספק למשתמשי השירות כ-50 משחקים לטלפונים הניידים עד סוף השנה, הספיקה החברה לרכוש לעצמה כבר שלושה אולפנים ועכשיו, היא מתכננת לפתוח סטודיו ביתי משלה. בהצהרה שפרסם סגן נשיא החברה לעינייני חברות משחקים אמיר רחימי (Amir Rahimi), הוא כתב של-Next Games, Boss Fight Entertainment ו-Night School Studio יצטרף סטודיו רביעי, שהפעם יבנה על ידי נטפליקס מהבסיס בהלסינקי שבפינלנד. שם רשמי עוד לא ניתן לסטודיו, אך הוכרז שבראשו יעמוד מרקו לסטיקה (Marko Lastikka), בעל ניסין רב במשחקי טלפון מעבודתו הקודמת כמנהל כללי ב-Zynga.

אנחנו לא חושבים שנטפליקס סתם בחרו במישהו מ-Zynga לתפקיד. בהסתכלות על המשחקים שמציע השירות, שמספרם כרגע עומד על 31, ניכר שחסר להם משחק המצריך מהמשתמשים לתחזק אותו בסגנון הצלחת הענק של FarmVille (אותו יצרה Zynga). אם נצטרך להמר באופן מושכל, ינסו בנטפליקס עוד פעם להלביש זיכיון שלהם על משחק, ולטיפוח של עסק אנחנו לא רואים אופציה יותר טובה מטיפוח דוג'ו ועצי בונזאי משלכם בעולם של קוברה קאי. בשילוב עם הפופולאריות של העונה האחרונה, המשחק יכול לגרום להרבה מאוד משתמשים לנסות את שירות המשחקים ולהיחשף לתוכן הנהדר יחסית שהוא מציע, כמו OXENFREE לדוגמא. איזו סדרה של נטפליקס הייתם רוצים לראות מקבלת משחק? גם אתם חושבים שמשחק מושקע בסגנון Bully ביקום של Sex education יהיה אגדי? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י