הרשמה

חברת AOC משיקה בישראל את עכבר הגיימינג החדש שלה

כולם משיקים עכברי גיימינג, מתי ישיקו כבר גבינת גיימינג?

מיועד לשחקני E-Sports בעיקר בז׳אנר ה-FPS

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתחרות עזה בין חברות הציוד ההיקפי לגיימינג, שמאז עלייתו של תחום ה-E-Sport למודעות העולמית נאבקות בשיניים על כיסם של הצרכנים. במוקד התחרות נמצאים עכברי הגיימינג, שמקבלים יחס והשקעה שלא היו מביישים נעליים של כוכבי NBA, מחבטים של שחקני גולף, או כל ציוד ספורטיבי מקצועי אחר. כל חברה מתאמצת לאפשר את זמן התגובה המינימלי האפשרי עבור השחקן, כשהבדלים של מילי-שניות עלולים להוות את ההבדל בין ניצחון להפסד.

כעת, הזירה הישראלית מקבלת מתמודד נוסף על ליבם וכיסם של הגיימרים התחרותיים: TPV, יצרנית מסכי המחשב הגדולה בעולם והבעלים של מותג Philips משיקה דרך מותג הגיימינג שלה, חברת AOC, את ה -AGON AGM600 - עכבר גיימינג המיועד לגיימרים מקצועיים.

ה-AGM600 הינו עכבר קווי בעל חיישן Pixart PMW3389 התומך ברזולוציה של 16,000 נקודות לאינץ' (DPI), האצה של 50 גרם ודיוק מעקב של 400 אינץ' לשנייה. העכבר מצויד גם בגלגל גלילה ממתכת ומתגים שעמידים ב -80 מיליון לחיצות. משקלו הוא 115 גרם ללא הכבל, שהינו כבל USB באורך 1.8 מ׳ הקלוע למניעת הסתבכויות כמקובל בתחום. לטענת החברה, העכבר עובד בקצב העברת נתונים של 1 ms/1000 Hz, דבר שאמור לספק זמן תגובה מינימלי מרגע ההקלקה עד רגע התגובה במחשב וחיבור רציף ככל האפשר בין העכבר למשחק.

העכבר מעוצב ליד ימנית ונטען שעוצב בצורה ארגונומית ומחומרים שימנעו החלקה גם בקיץ הישראלי ולאורך סשנים ארוכים של גיימינג. החברה מדגישה שה-AGM600 תומך בטכנולוגיית NVIDIA Reflex שמאפשרת, בחיבור עם מסך תומך, להציג את ההשהיה של כל רכיב ורכיב במערכת, ועוזרת לגיימר לזהות אילו רכיבים גורמים ל״צוואר בקבוק״ מבחינת זמן התגובה במערכת שלו. העכבר מצויד ב-10 לחצנים, 3 בצד האגודל, 2 מתחת לגלגלת המיועדים לכיוונון ה-DPI, ו-2 בצד הזרת שמתוכנתים לשינוי הווליום, זאת בנוסף למתגי העכבר הימני והשמאלי ולכפתור הגלגלת. כולם ניתנים להתאמה אישית מלאה.

מבחינה עיצובית, העכבר אינו יוצא בהצהרות אופנתיות מרחיקות לכת ומתהדר בעיצוב סולידי בשחור מט עם אורות RGB כמיטב המסורת בתעשייה, ונראה שהקו העיצובי שואב השראה מעכבר גיימינג ותיק ואהוב אחר, ה-Lenovo G502.

שמחים לראות עוד תחרות בשוק המוצרים ההיקפיים? תוהים מדוע אנחנו צריכים עוד עכבר גיימינג? ספרו לנו מה אתם חושבים על כך בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י