הרשמה

שנת ה-RPG הבאה עלינו לטובה!

המון משחקי תפקידים מבטיחים עומדים לצאת השנה, חלקם בלעדיים ל- Xbox 360 וחלקם מגיעים גם למחשב ולפלייסטיישן 3

(נכתב ע"י gulmer מפורום XBOX)

קונסולת ה- Xbox 360 של מיקרוסופט כבר זכתה למספר משחקי RPG טובים (ועוד כמה לא טובים) בכמעט 3 שנות קיומה. משחקי RPG מערביים כמו The Elder Scrolls: Oblivion ו-Mass Effect, שפעם היו נפוצים דווקא יותר על המחשב האישי, זכו לביקורות מצוינות ונחשבים לשני משחקים מהטובים בז'אנר בשנים האחרונות.

במקביל, הקונסולה החלה לקבל תמיכה גם של משחקי JRPG מכיוון יפן, משחקים שהיו מזוהים בעבר דווקא עם הקונסולות מבית סוני. Tales of Vasperia ו- Infinite Undiscovery הצטרפו ממש לאחרונה ל- Blue Dragon, Lost odyssey ו- Eternal Sonata שכבר יצאו ל- X360 בשנים האחרונות.

אבל עד עכשיו היה מדובר בכסף קטן. נראה שבשנה הקרובה, המתחילה בעונת החגים הזו, הולכים להציף את הקונסולה משחקי RPG רבים, חלקם משחקים מוכרים עם פוטנציאל גדול שכולם מחכים להם, ולצדם משחקים חדשים מאת מפתחים קטנים ואמביציוזיים. את חלקם תוכלו למצוא כבר בחודש הקרוב בחנויות, ואת חלקם נקווה שתמצאו בחנויות לפני סוף שנת 2009.

סביר להניח שלפחות חלק מהמשחקים שברשימה יסבלו מדחיות, אבל המבחר כל כך גדול שמספיק שרק חלק יעמדו בדדליין בשביל שהשנה הקרוב תהיה מצויינת לחובבי הRPG על הקונסולה.

והנה הרשימה:

Fable 2

ז'אנר: פנטזיה, RPG מערבי

ההמשך למשחק Fable (ציון ממוצע: 85) שיצא בזמנו ל-XBOX המקורי והמשיך אחר כך לPC עתיד לצאת בימים הקרובים, והוא מבטיח את כל מה שהמשחק המקורי לא הצליח לקיים - ועוד כמה דברים.

מי שמכיר את יוצר המשחק פיטר מולינו או את המשחקים שלו, כבר צריך לדעת שיש שני דברים שמאפיינים אותו בדרך כלל: הבטחות בשמיים שאי אפשר לקיים, ומשחקים כל כך טובים ומקוריים, שלאף אחד לא אכפת אם הם לא מקיימים את כל מה שהם הבטיחו.

בפייבל 2 תוכלו לבחור בגיבור משלכם ולראות אותו החל מתקופת הילדות ועד שיהפוך לגיבור אגדי (או לא, תלוי בבחירות שלכם). תוכלו להתחתן ולהביא משפחה (יותר מפעם אחת, אם אתם חובבים ביגמיה), תוכלו לקפוץ למשחק אצל חבר דרך האינטרנט ולשרוף לו את הבית בזמן שהוא הולך לצוד מפלצות, ותוכלו לאמץ כלב.

המשחק הוכרז כבלעדי ל-X360, אבל ייתכן ויצא -לPC בעתיד בדומה למשחק הקודם.

למידע נוסף: התרד הרשמי בפורום

Fallout 3

ז'אנר: מדע בדיוני, RPG מערבי

המשחק ממשיך את שני המשחקים הראשונים בסדרה האגדית שיצאו לפני עשור. במשחקים אתם מגלמים דמות בעולם פוסט-אפוקליפטי וקודר שעבר שואה גרעינית. המשחק החדש יהיה קצת שונה מהמקור בסגנון שלו, לא רק בגלל הפרש השנים אלא גם בגלל שהוא מגיע ממפתחת אחרת - Bethesda, האחראית לסדרת משחקי Elder Scrolls הנחשבת גם היא לסדרה מצויינת.

למרות זאת, המפתחים הבטיחו למעריצי הסדרה המקורית שהם יהיו נאמנים לרוח הסדרה, ויציגו אותו סגנון משחק קודר ואפל עם הומור ציני ואת מערכת הפגיעה באברים מסויימים המפורסמת מהמשחקים הקודמים. בעוד פחות משבועיים נוכל לדעת אם הם צודקים.

המשחק יוצא במקביל ל- X360, ל-PC ול-PS3.

למידע נוסף: התרד הרשמי בפורום

Rise of the Argonauts

ז'אנר: פנטזיה, Action-RPG

המשחק הזה מגיע מבית Liquid, חברה שדווקא עסקה בעבר בעיקר במשחקי אסטרטגיה כמו Battle Realms ו- Dragonshard. המשחק מתרחש בעולם המבוסס על המיתולוגיה היוונית, ותשחקו בו מלך שנשבע לנקום את מות אשתו שנרצחה, כמיטב המסורת. המשחק הוא כותר תפקידים-פעולה, מה שאומר לא מעט קרבות ואולי קצת קומבואים ומעיכת כפתורים, כדי לקרוץ קצת לחובבי God of War שלא בהכרח אוהבים משחקי תפקידים סטנדרטיים.

מה שמעניין במשחק הוא שהדמות מתפתחת בהתאם לבחירה בין מעשים המשרתים 4 אלים מיתולוגיים שונים, ולא סתם בחירה בין טוב לרע כמו בהרבה משחקים בזאנר. המשחק צפוי לצאת בעונת החגים הקרובה.

המשחק יוצא במקביל ל- X360, ל-PC ול-PS3.

למידע נוסף: Preview ב1UP

The Last Remnant

ז'אנר: פנטזיה, JRPG

המשחק החדש מבית Square Enix (היוצרים של Final Fantasy והמון סדרות אחרות) אמור להיות מעניין במיוחד. מדובר בכותר החדש הראשון שהחברה מפתחת בעצמה לקונסולות הדור הבא, וניסיון מעניין שלה לפנות לקהל מערבי יותר.

ככזה, הוא הולך להציג מערכת קרב קצת שונה מהמשחקים היפניים המסורתיים, עם עד 70 אויבים בו זמנית, והמשחק גם לא יכלול קרבות אקראיים שמאפיינים את הז'אנר. למעשה, הוא אפילו מדורג ככותר M (לגילאי 17 ומעלה) בניגוד לרוב הכותרים של SE. עוד פרט מעניין: המשחק נבנה באמצעות המנוע של Unreal Engine 3, משהו שגם לא נפוץ בכותרים יפניים.

בדצמבר הקרוב נוכל לדעת האם השיטה הזו תעבוד, או האם כדאי לסקוור להיצמד לנוסחה המנצחת שלה מעבר.
המשחק מקבל אקסקלוסיביות זמנית, אבל יצא בעתיד גם לPC- ול-PS3 (אין עדיין תאריך)

למידע נוסף: Preview בIGN

Sacred 2: Fallen Angel

ז'אנר: פנטזיה, Action-RPG

המשחק החדש מ- Ascaron למעשה מקדים בעלילה את המשחק הראשון בסדרה. כנראה שלא הרבה שמעו על Sacred (ציון ממוצע: 76) שיצא בשנת 2004 והיה מעין "תואם דיאבלו" במבט-על. המשחק הציג עולם גדול לחקור וסיפור סטנדרטי, אבל בעיות טכניות לא מעטות פגעו בחוויה.

המשחק החדש בסדרה כבר מציע מנוע משחק משופר בגוף שלישי, עולם משחק גדול בהרבה שכולל מעל 100 משימות בקמפיין הראשי ומאות משימות צד, ומולטיפלייר באינטרנט שיאפשר לעבור לעולם של חברים שלכם ולחזור אחר כך לעולם שלכם עם כל הניסיון שצברתם. נקווה רק שהפעם יהיו פחות באגים במשחק עצמו.

המשחק יגיע ל- PC בתקופת החגים, אבל בעלי ה- X360 יאלצו לחכות יחד עם בעלי ה- PS3 לתחילת 2009 בשבילו.

למידע נוסף: Preview ב- TeamXbox

Divinity 2 – Ego Draconis

ז'אנר: פנטזיה, Action-RPG

משחק ההמשך ל- Divine Divinity (ציון בויגיימס: 91) שהגיע בשנת 2002 מבית Larian Studios. כמו Sacred שהוזכר קודם, גם כאן המשחק הראשון היה מעין תואם דיאבלו במבט איזומטרי, אבל הצליח לספק סיפור עמוק יותר עם סוף פתוח, בלי להתפשר על השקעה בתחומים אחרים.

אחרי Beyond Divinity הכושל, המשחק השלישי בסדרה יעבור גם הוא למנוע חדש בגוף שלישי, והוא מבטיח לאפשר לשחקן אפשרויות בחירה מרובות שבאמת משפיעות על העלילה – כשלפי המפתחים לכל קווסט יש בערך 15 עד 20 תוצאות אפשרויות שתלויות בבחירות שלך.

בלי לקלקל יותר מידי מהעלילה, כבר ידוע שאתה משחק צייד דרקונים, שבמהלך המשחק מקבל את היכולת להפוך לדרקון - מה שלא מוצא חן בעיני החברים שלך בגילדה, שנשבעו לחסל דרקונים. במהלך המשחק אנחנו נשחק גם על הקרקע בתור דמות רגילה וגם באוויר בתור דרקון (בתקווה שזה לא יסתיים כמו ב- Lair).

המשחק יגיע במחצית הראשונה של 2009 ל- PC ול- X360.

למידע נוסף: Preview בGamespot

Alpha Protocol

ז'אנר: ריגול, Action-RPG

המשחק הזה מגיע מחברת Obsidian - היוצרים של Neverwinter Nights 2 (ציון: 78) ושל Knights of the Old Republic 2 (ציון: 84). הוא צפוי להציע לנו סוף כל סוף משחק RPG בעולם מודרני, ולא בעולם פנטזיה או מדע בדיוני.

במשחק שיערב מתח, פעולה ותיאוריות קונספירציה, תגלמו סוכן חשאי של ה-CIA שנבגד ע"י הממונים עליו. המשחק מהווה גם הצדעה למרגלים הגדולים שכולם מכירים, ולמעשה בדיאלוגים במשחק תוכלו לאמץ את הסגנון של ה- JB האהוב עליכם: הגרסה המקצועית של ג'ייסון בורן, הגישה מלאת הסטייל של ג'יימס בונד, או הגישה האגרסיבית של ג'ק באואר.

המשחק צפוי לצאת במרץ 2009, ויצא במקביל ל- X360, ל-PC ול-PS3.

למידע נוסף: Preview בGamespy

Venetica

ז'אנר: פנטזיה, Action-RPG

הפעם מדובר במשחק של חברה קצת יותר קטנה ועם פחות ניסיון. יש לה רקע בעיקר במשחקי הרפתקאות כמו Ankh (ציון ממוצע: 75), ולכן לא ברור אם למשחק יש בכלל סיכוי.

כנראה שהמפתחים יודעים את זה ולכן דאגו שסקארלט, הבחורה שתשחקו במשחק, תסתובב עם חולצת בטן ומחשוף גדול. למרות שמדובר בדמות מהמאה 16 בוונציה, שבה כידוע חולצות בטן לא היו שיא האופנה.

סקארלט היא הבת של "המוות" (איש שנבחר להיות מלאך המוות ומטפל בבירוקרטיה של אנשים מתים), והיא אמורה להציל אותו ואת העולם מפני נקרומנסר משוגע שרוצה להשתלט לו על התפקיד ולחסל אותו על הדרך. נקווה שלפחות הרעיון המקורי יציל את המשחק מבינוניות.
 

המשחק צפוי לצאת בשנת 2009 ויגיע במקביל ל- X360 ול- PC.

למידע נוסף: Preview ב- Gamepot

Star Ocean: The Last Hope

ז'אנר: מדע בדיוני, JRPG

למעריצים בסדרת המד"ב המוערכת של Tri-ace היה קשה לעקוב אחרי המשחקים. המשחק הראשון יצא ל- SNES ביפן בלבד, המשחק השני הגיע ל- Playstation, השלישי ל- Gameboy Advance והרביעי ל- Playstation 2.

המשחק החמישי מגיע באופן מפתיע דווקא ל-X360 שפחות פופולארית ביפן, למרות שהסדרה פופולארית בעיקר שם (אם כי המשחק האחרון הצליח גם בארה"ב).

המשחק החדש מציע גרפיקה מרשימה (לפחות בסצנות המעבר) ויציע את מערכת הקרב הייחודית של המשחקים הקודמים בסדרה,  שלא נפוצה במשחקי JRPG, בתוספת עדכונים קלים. הוא יתרחש כמה מאות שנים לפני המשחק הראשון בסדרה ולכן יהיה מנותק יחסית מהמשחקים האחרים, כך שגם מי שלא שיחק בהם לא יפספס יותר מידי.

המשחק בלעדי ל- X360 (נכון להיום), יגיע ליפן בפברואר ולשאר העולם בערך חודש לאחר מכן.

למידע נוסף: Preview ב-Gamespot

Final Fantasy 13

ז'אנר: פנטזיה, JRPG

את המשחק החדש בסדרת המשחקים הותיקה הזו כנראה שאין צורך להציג. זו אולי הסדרה שהכי מזוהה עם זאנר ה- JRPG, על כל היתרונות והחסרונות שלו.

הסדרה שהחלה את דרכה על קונסולות נינטנדו, דווקא היתה מזוהה עם מותג הפליסטיישן החל מהכותר ה-7 בסדרה שיצא לפליסטיישן (ציון ממוצע 92) ולמחשב האישי, ועד לכותר ה-12 והאחרון עד כה בסדרה שיצא אקסלוסיבית ל- PS2 (ציון ממוצע 90). ספינאופים נוספים יצאו גם לקונסולות אחרות, אבל הסדרה עצמה נשארה על הקונסולות של סוני.

ב- E3 האחרונה התבשרנו על מהפך לשמחת חובבי הסדרה בעלי הX360: הכותר החדש ייצא גם למכשיר של מיקרוסופט, למעט ביפן - שם ישמור עדיין על אקסלוסיביות ל- PS3.

הגיבורה הראשית במשחק הפעם, לפחות לפי הטריילרים, תהיה אישה (ולא גבר שנראה כמו אישה כמו בהרבה משחקי JRPG, אלא באמת אישה), ומערכת הקרבות אמורה להיות מערכת ATB משודרגת שמזוהה עם חלק ממשחקי הסדרה. יותר מידי על המשחק עצמו אנחנו עדיין לא יודעים, אבל אם לא יהיו דחיות נוספות המשחק אמור להגיע במהלך שנת 2009 ליפן (רק לPS3 ובגרסה דוברת יפנית בלבד), ובתקווה שלא יותר מדי מאוחר גם לשאר העולם בגרסה אנגלית לשתי הקונסולות במקביל.

למידע נוסף: התרשמות מהטריילר ב- Gamespot

Mass Effect 2

ז'אנר: מדע בידיוני, Action-RPG

ההמשך למשחק הראשון והמצויין (ציון: 91) צפוי להגיע, השאלה היא רק מתי. בהתחשב בעובדה שהמשחק הראשון יצא בעונת החגים של 2007, הצפי אצל המעריצים הוא לעונת החגים של 2009 - כי קשה לחכות יותר משנתיים למשחק של Bioware.

חברת Bioware הכריזה מראש כי הסדרה תהיה טרילוגיה, ולמעשה מומלץ למי ששיחק במשחק הראשון לשמור את קבצי השמירות שלו מאחר והם יכולים להשפיע על עלילת המשחק השני.

למרות שמומלץ לשחק במשחק הראשון קודם, זו אינה חובה - וגם אנשים בלי רקע יחשפו במהרה לעלילת המשחק ויוכלו להיכנס לעניינים. השאלה היחידה היא למה בכלל לפספס את המשחק הראשון בסדרה? תשחקו בו עכשיו.

המשחק יקבל ככל הנראה אקסקלוסיביות זמנית, אבל יגיע בהמשך גם ל- PC (כמו המשחק הראשון). אין לו עדיין תאריך יעד ולכן אפשר גם שהוא יחליק לכיוון שנת 2010.

למידע נוסף: ראיון ב-MTV Multiplayer

Borderlands

ז'אנר: מדע בדיוני, FPS/RPG היברידי

המשחק החדש מבית Gearbox שידועה בעיקר בזכות כותרי FPS כמו סדרת Brothers In Arms. המשחק מתרחש במושבה רחוקה על כוכב בקצה הגלקסיה שאין בו משאבים רבים, אבל נמצאה בו טכנולוגייה מסתורית של גזע חייזרי לא מוכר, שיוצרת לא מעט בלאגן בין האנשים שנשארו על הכוכב.

השחקן יבחר אחת מבין מספר דמויות שיחקרו את הכוכב ואת התגלית המסתורית, ותוכלו לשחק בו יחד עם שחקנים אחרים בעולם שנראה מושפע מאד מהסרטים של "מקס הזועם".

לפי המפתחים, מערכת החפצים האקראית של המשחק תהיה מעין וריאציה מתקדמת של מערכות random loot שראינו במשחקים כמו דיאבלו, ותאפשר למעלה ממיליון וריאציות של נשקים וחפצים אחרים שונים שנוצרים באקראי. המשחק גם יציע co-op של עד 4 אנשים – ונקווה שבניגוד ל- Too Human, שהבטיח מגוון חפצים עצום ו-4 אנשים שמשחקים יחד, ולא כל כך קיים בחלק של היחד, ב- Borderland נקבל גם משחק טוב באמת.

המשחק צפוי לצאת במהלך 2009, ויצא במקביל ל- X360, ל- PC ול- PS3.

למידע נוסף: Preview של Eurogamer

Dragon Age: Origin

ז'אנר: פנטזיה, RPG מערבי

המשחק הנוסף של Bioware נמצא בפיתוח כבר 5 שנים. הכותרים הקודמים של החברה (מלבד Mass Effect שכבר הוזכר כאן) כוללים גם את Knights of the Old Republic (ממוצע 94), NeverWinter Nights (ממוצע 91) ואת סדרת Baldur’s Gate המיתולוגית (ממוצעים 91 ו-95). עם רזומה כזה מפואר, הסיכויים הם לא רעים לקבל עוד כותר מנצח מהחברה שהוכתרה בתור "המלכה של משחקי ה- RPG".

המשחק אמור להיות יורש רוחני של סדרת Baldur's Gate, אבל להציע משחק אפל יותר. מה שמעניין במיוחד הוא שכל דמות שבה תבחרו תשפיע על המשחק החל מתחילתו, ולמעשה אתם תתחילו בנקודה אחרת בעולם. מערכת הקרב תהיה דומה למשחקים אחרים של החברה, ותציע קרבות בזמן אמת, עם אפשרות לעצור, לחלק פקודות לדמויות שלכם ולתכנן את הקרב קדימה. המשחק גם ישלב עורך שלבים ועולמות כמו Neverwinter Nights, לפחות בגרסת הPC שלו.

המשחק צפוי להגיע כבר ברבעון הראשון של 2009 ל- PC, וממש לאחרונה הוכרז שיגיע גם לקונסולות עד סוף שנת 2009.

עוד לא ידוע באילו קונסולות נוספות מדובר, אבל הX360 לבטח תהיה אחת מהן.

למידע נוסף: Preview של Gamespot

Marvel Ultimate Alliance 2: Fusion

ז'אנר: סופר גיבורים, Action RPG

המשחק הקודם בסדרה יצא בערך לכל קונסולה קיימת (ממוצע 82 בגרסת ה- X360), והראה שמשחק RPG בסגנון קומיקס יכול לעבוד. המשחק כלל רשימה מכובדת של גיבורים מעולם Marvel, החל מספיידרמן והאקסמן ועד לאיירון מן והענק הירוק, שמתוכם השחקן היה צריך להרכיב קבוצה של ארבעה, והעלילה של המשחק התפתחה לפי ה- Side quests במשחק.

המשחק החדש יציג מלבד עלילה חדשה גם מנוע משופר ושינויים נוספים כמו האפשרות לחבר התקפות של דמויות שונות בשביל לקבל התקפה מיוחדת. המשימות והדרך שבה השחקן יפתור אותן ישפיע על הדינמיקה בין חברי הקבוצה השונים.

המשחק צפוי לצאת במהלך 2009 למגוון רחב של קונסולות בגרסאות שונות (X360, PS3, Wii, DS)

למידע נוסף: Preview של 1UP

Champions Online

ז'אנר: סופר גיבורים, MMORPG

משחק סופר גיבורים נוסף הולך לצאת מבית Crtyptic Studios, היוצרים שכבר הביאו בעבר את המשחק City of Heroes (ממוצע 85) ל- PC, וצברו כבר לא מעט שעות ניסיון בפיתוח משחקי MMORPG המבוססים על קומיקס וסופר גיבורים.

המשחק הנוכחי יהיה מבוסס על מותג משחקי תפקידים ותיק שנקרא Champions ויתרחש בעולם שלו. הוא יציג מערכת בניית דמות מפותחת ויאפשר לכם ליצור את גיבור העל שתמיד רציתם.

המשחק צפוי לצאת באביב 2009 במקביל ל- PC ול- X360, ולפי המפתחים יאפשר לשחקנים לשחק יחד גם בין שתי הפלטפורמות השונות בלי בעיה. הוא ככל הנראה ינסה להתחרות במשחק הMMORPG מבית סוני שנקרא DC Universe Online וייצא באותה השנה.

למידע נוסף: Preview של גיימספוט

Age of Conan: Hyborian Adventues

ז'אנר: פנטזיה, MMORPG

משחק ה- MMORPG שכבר ראה אור על ה- PC (ממוצע 80) צפוי להיות המשחק הראשון בז'אנר שיגיע לקונסולה. השאלה האם משחק מהסוג הזה יכול לעבוד על הקונסולה נשארת בינתיים פתוחה ותחכה ל- 2009, מאחר והמפתחים מתעכבים בהפצת המשחק בגלל עיסוק רב בתחזוקת השרתים של גרסת ה-PC.

למידע נוסף: הביקורות על גרסת ה-PC.

 

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:05 20.10.2008 | NaorBlader NaorBlader

    אני מקווה שפייבל 2 יצא למחשב!!

  2. 2

    15:33 20.10.2008 | NONO NONO (אורח)

    ואי ואי איזו כתבה:)

    פשוט סוכר,תאמינו לי אין הרבה כתבות כאלה
    מפורט כמו שצריך
    כל הכבוד לכותב פשוט כל הכבוד.

  3. 3

    15:33 20.10.2008 | אסף :} אסף :} (אורח)

    ל-1

    לדעתי הוא יצא למחשב שנים רבות אחר כך חחחחחח, המשחק כנראה מתוכנן מההתחלה לXBOX וכך הוא ישאר לדעתי.
    לאקסבוקס אני אקנה את פולאאוט 100% אבל im short on cash...

  4. 4

    15:44 20.10.2008 | Joni-r Joni-r

    אחלה כתבה

    אבל רק תיקון קטן שב Rise of the Argonauts זה לא כמו GOW זה מכה אחת שמתלבשת טוב אמורה להרוג את האוייב, ולא לקפוץ ולהרוג כל דבר שנמצא בסביבה למרות שגם זה כיף

  5. 5

    16:22 20.10.2008 | שושו השועל שושו השועל

    איך לא הזכרתם את DC Online

    משחק MMORPG שהולך להגיע למחשב האישי ול-PS3???

  6. 6

    16:28 20.10.2008 | JinxTZ JinxTZ

    ל-5 (שושו השועל)

    כי פה מדברים על הRPG שיוצא לXBOX 360 ואם הוא לא יוצא אז הוא לא כאן (=

  7. 7

    16:36 20.10.2008 | yuvganuv yuvganuv

    אחלה כתבה P:

    מקווה ש ME 2 יצא לPC
    מתישהו..

  8. 8

    16:46 20.10.2008 | Zomgnome Zomgnome

    למען האמת,

    כרגע רק FABLE 2 מעניין אותי, ואני מכחה בעיקר לFF13:V.

  9. 9

    17:57 20.10.2008 | MisterFF MisterFF

    זה רק כי הם גנבו לנו את FFXIII..

    מה הפלא, שיש להם כל-כך הרבה משחקי RPG מעפנים.

    אין להם את WKC ואין את Deamon Soul's ואין את FFXIII VERSUS ובכלל SO מגיע גם אלינו, אז לדעתי, לסוני יש שנה הרבה יותר מוצלחת.

  10. 10

    18:36 20.10.2008 | zach555333 zach555333

    חבל שהם לא כתבו את דיאבלו

  11. 11

    19:18 20.10.2008 | MisterFF MisterFF

    ל-10

    כי הוא לא הוכרז רישמית..

  12. 12

    19:47 20.10.2008 | pikko pikko

    ל9

    אתה לא יכול לדעת מה הם יחליטו בעתיד!

  13. 13

    20:10 20.10.2008 | REVANS WRATH REVANS WRATH

    ידעתי שהיה שווה לקנות אקס בוקס

  14. 14

    20:23 20.10.2008 | eedohk eedohk (אורח)

    אדיר

    כמה משחקים שווים! יאאאאאא

  15. 15

    20:49 20.10.2008 | wokinstorm wokinstorm

    הRPG הטוב היחידי זה RPG-7

  16. 16

    21:29 20.10.2008 | T.O.B T.O.B

    ל-FALLOUT 1,2 לא היה V.A.T.S

  17. 17

    22:18 20.10.2008 | Mur'gul Mur'gul

    ל-16, השם לא אותו שם, אבל

    הכוונה בVATS היא לאותה מערכת שמאפשרת לך לבחור באיזה חלק מהגוף של האויב אתה רוצה לפגוע, כמו שהיה במשחקים הראשונים.

    אבל אתה צודק, בשני המשחקים הראשונים לא קראו לזה VATS ככה שזה יכול לבלבל אנשים. יתוקן.

  18. 18

    05:26 21.10.2008 | ADi ADi

    וכרגיל, הקונסולות הניידות לא מקבלות איזכור

    שחקני RPG אמיתיים משחקים ב-DS. שם תמצאו את RPG השנה, The World Ends With You...

  19. 19

    12:30 21.10.2008 | wormri wormri

    אויל שכחתם אבל Darkfall אמור לצאת השנה.

    http://www.darkfallonline.com/

  20. 20

    14:05 21.10.2008 | mnbkb mnbkb (אורח)

    המשחק

    Alpha Protocol נשמא מגניב

  21. 21

    23:07 21.10.2008 | BiA BiA

    Mr.Quarky,

    חנן לא כתב את הכתבה. אבל היא פשוט מעולה. מחכה להרבה משחקים.

  22. 22

    00:00 22.10.2008 | Evilution Evilution

    שני דברים:

    1. למה לא ME? בגלל DRM...

    2. מסתבר שגם 2010 לא תהיה במצב רע, כי הכריזו על KotOR MMORPG...

    http://pc.gamespy.com/articles/922/922200p1.html

  23. 23

    00:15 22.10.2008 | Evilution Evilution

    תיקון:

    הנה כתובת יותר רלוונטית:

    http://www.swtor.com/

  24. 24

    00:28 22.10.2008 | DarkKnight DarkKnight

    9

    הם לא גנבו פשוט סקוור הבינה שהמשחק שלהם ימכר יותר בשתי קונסולות ולדעתי המחשב תהיה לנצח הקונסולה של ה-RPG (במיוחד עם סקוור תביא רימייקים של FF הישנים אל המחשב D:)
    9 דווקא לדעתי ה-PSP יותר טוב ל-RPG... יש שמה את FF:CC, FF I, FF II (נראה לי גם את שלוש... כן אני פאנבוי של סקוור P=) עומד לצאת משחק חדש של KH ל-PSP (שבו אפשר לשחק כזאק... הידד!!!, DND tactics והרשימה נמשכת
    לדעתי DS מתאים לאנשים שעוד לא נמאס להם מזלדה ומריו וילדים בני חמש

  25. 25

    01:13 22.10.2008 | Mur'gul Mur'gul

    לאלו שפיספסו, הכתבה היא ספציפית לX360

    בגלל זה לא מוזכרים משחקים כמו Diablo 3 (וכולנו נשמח אם הוא באמת יגיע), Darkfall, DC Online או משחקים לDS

  26. 26

    08:20 23.12.2008 | .. .. (אורח)

    Fable 2 לPC זה כל מה שאני צריך.

  27. 27

    21:44 03.01.2009 | ויליאם ויליאם (אורח)

    יש לי תתוכנה rpg game maker xp!

  28. 28

       | פורסם ע"י