הרשמה

שני מיליארדרים ואגו גדול

תארו לכם מצב ששני אנשי עסקים מכובדים מאתגרים אחד את השני לקרב, כאשר המפסיד בו מגלח את שערו. נשמע כמו תסריט לסרט סוג ג? לא כאשר לאחד מאותם האנשים קוראים וינס מקמהון, הבוס הגדול של ה-WWE ועסקי ההאבקות הבידורית. ולשני קוראים דונלאד טראמפ, המליארדר המפורסם מעסקי הנדל"ן ובעל תוכנית הטלוויזיה ה"מתמחה".

כדי שהסיפור יהיה אמין בעיני הצופים, כל אחד מהמיליארדרים יבחר מתאבק שייצג אותו באירוע הגדול ביותר של ה- WWE, הרסלמניה. להוספת פלפל, השופט בקרב יהיה כוכב ההיאבקות סטיב אוסטין, הידוע ביחסיו הרעועים (בלשון המעטה) עם הבוס הגדול וינס מקמהון.

הרקע לסכסוך כביכול, איך לא, למי יש יותר כסף וגאווה. האם זה שיגעון זמני של שני אנשים בעלי ממון רב? או בעצם תוכנית גאונית לעלות את הרייטינג של התוכניות ששניהם מנהלים. לפי דעתי שילוב של השניים.

כצפוי, שני אנשי עסקים ידועים יוצאים בהצהרה לקרב "גלח ראשך", הדבר מעורער הדים רבים בקרב האוכלוסייה הפשוטה והאוכלוסייה המפורסמת יותר.

הנה ציטוט של כוכב העל ג'ון טרבולטה: "ראיתי את וינס מקמהון בראיון, והבנאדם נראה קשוח. דונלאד ידידי, לפי דעתי אתה הולך לגלח את הראש" השתעשע טרבולטה ברעיון.

נראה כאילו מקמהון וטראמפ נהנים מכל החשיפה, והם מרבים להתראיין לתקשורת ולהצטלם יחדיו. שנשאל דונלאד טראמפ מה דעתו על הקרב ברסלמניה, הוא החליט להשיב בתשובה צנועה, כהרגלו: "אני חושב שהרסלמניה של השנה תהיה הכי גדולה מאז ומעולם. מהסיבה הפשוטה שאני הולך להופיע שם, אני בטוח שאנשים ידברו על הקרב עוד הרבה מאוד זמן".

אז מה ייקרה בסופו של דבר?, כנראה שרק שני האנשים המרכזיים בקרב יודעים את התשובה.

ה- WWE - World Wrestling Entertainment הוא גוף עסקי בארצות הברית המארגן מופעי היאבקות מקצועיים כיום זהו הארגון המצליח ביותר בתחום זה. המופעים אינם ספורט במובן הרגיל של המילה אלא מעין סוג של טלנובלה או אופרת סבון בעלת תסריט לפיו מתאבקים מפתחים "יריבויות", "מתים", "קמים לתחייה" וכן הלאה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י