הרשמה

E3: המשחקים של EA

במסיבת העיתונאים של EA אין הרבה הפתעות, אבל יש לא מעט קטעי משחקיות שעוד לא נראו

Bioware ומשחקי בנות באירוע קדם-E3 של EA

EA פתחו את ההצגה בכיוון קז'ואלי. לאחר הקרנת סרטון גיימפליי של Dante's Inferno, השואף של החברה לכס God of War, הציג מנכ"ל EA את Sims 3 - לא שהיה לו הרבה מה לחדש על המשחק, שבסך הכל מגיע מחר לחנויות - ואז עבר למשחקי Wii.

מתברר של-EA מאוד הולך עם כותרי בנות ל-Wii, והם מתכוונים להשקיע השנה בלפחות חמישה משחקי Wii ו-DS תחת מותגי Littlest Pet Shop ו-Charm Girls Club. אני יודע שזה מאוד מעניין את הקורא הממוצע שלנו, ולכן אעבור הלאה תחת מחאה.

Need for Speed: Shift נראה מרשים, מפורט ומהיר עם תחושה של כאב בהתנגשויות. מפיק המשחק סיפר שהמשחק יעקוב אחר סגנון הנהיגה שלך ויתגמל אותך בהתאם בשיפורים ליכולות הרלבנטיות. לכל אלה שנורא רצו להגיע ל-E3 ולא יכלו: אני יודע שתרגישו טוב יותר אם אני אספר לכם שלבאי התערוכה תהיה הזדמנות לזכות במכונית BMW M3. הגרוטאה תעבור לידי מי שינצח בתחרות שתיערך בדוכן של Shift בימים הקרובים.

EA Sports

 נעבור את החלק של הספורט לפני שנגיע למנה העיקרית. פיטר מור, לשעבר מחטיבת ה-Xbox במיקרוסופט והיום סמנכ"ל EA, מתלהב מפונקציונליות אונליין מורחבת למשחקי הספורט של החברה. ניתן לשמור ולחלוק שידורים חוזרים, לבנות ולחלוק קבוצות. מוקרנים קועי משחקיות ממשחק האגרוף Fight Night 4, שיוצא בסוף החודש, משחק הפוטובול Madden 10. מזכירים בקצרה את EA MMA בעל השם הקליט, משחק ההיאבקות שיתחרה במותגים של THQ, מבטיחים מגוון גדול של מתאבקים.

 לסיום החלק הספורטיבי, מור מאוד גאה ב-EA Sports Active, משחק ההתעמלות\כניסה לכושר של החברה. מתברר שהוא מכר 600,000 יחידות בשבועיים, כל מיני אמריקאיות משועממות נראות בסרטון משבחות את המוצר ומדווחות שהן ירדו 30 פאונד ב-30 יום (13.5 קילו). האמריקאים מתים על השטויות האלה, והמסיבה של EA הופכת לחמש דקות לערוץ הקניות.

מגיעים לעניינים גיימריים יותר. נציג של Pandemic הציג את המשחק ההתגנבות-במלחמת-העולם-השניה-בפריז-פתוחה של המפתחת, Saboteur. קטעי משחקיות חדשים אותם אתם יכולים לראות כאן. למדנו שזונות פריז הן חברות טובות של גיבור המשחק והוא יוכל להתחבא בבתי הזונות של העיר ולצאת אחרי שהגרמנים עוברים, שורק פזמון שמח ומכפתר את מכנסיו. זה מרגל עם סגנון!

אימפריית התפקידים

ל-Bioware הייתה נוכחות רצינית באירוע של EA. ראשית נכנסו שני הדוקטורים מהנהלת החברה והציגו את Dragon Age, שלפי דעתם "יגדיר מחדש את ז'אנר הפנטזיה", לא בדיוק הבהירו איך. נראה כמו סיפור הפנטזיה הסטנדרטי, אבל שפטו בעצמכם את הטריילר החדש.

אחר-כך הוצג Mass Effect 2 בעזרת טריילר ארוך עם קריינות מאת גיבור הסדרה קומנדר שפרד. מסיבה לא ברורה Viacom, שיש לה זכויות כאלה או אחרות ב-Bioware, לא מוכנה להתיר בעת כתיבת שורות אלה את פרסומו של הטריילר ברשת, וגרסה שהועלתה ליוטיוב כבר נחסמה לפי בקשתם. הסרטון מן הסתם ישוחרר מחר או מחרתיים. הוא מראה את שפרד מרכיב צוות למשימת התאבדות עמוק בחלל האויב, פוגש חברים ותיקים ונתקל באויב חדש, שאינו הגית' אבל גם לא נחשף, רגע לפני שהחללית שלו סופגת פגיעה קשה.

 המשחק האחרון שהציגה Bioware היה כותר התפקידים ההמוני Star Wars: The Old Republic. ההדגמה הוקדמה על ידי להקה שלמה של ניצבים לבושים כאבירי ג'די וסית' שעלו לבמה שכברקע מתנשפות החצוצרות של פס הקול הידוע. לאחר מכן טיפסו לבמה שתי דמויות עטויות בגלימת ג'די מאסטר והתגלו כמפיק מלוקאסארטס ואחד הדוקטורים של Bioware. הם התרגשו מהעובדה ש-The Old Republic הוא המשחק ההמוני הראשון שמדובב כולו, עם קול יחודי לכל סוג גיבור ולכל דמות משנה. מאות אלפי שורות דיאלוג הוקלטו בעבורו. לבסוף מוצג טריילר סינמטי מצויין שבו צבא של סית' נוחת בלב שלטון הרפובליקה ונלחם באבירי הג'די המגינים עליו. צפו בו פה.

טים שייפר מציל את המצב

המנכ"ל הביישן של Crytek, עם מבטא מזרח אירופאי כבד, מתארח אבל לא אומר הרבה ולא מציג שום דבר מ-Crysis 2 שזה עתה הוכרז. Digital Illusions ו-Battlefield נעדרים לחלוטין. מי שכן מגיע, ואפילו זכר לכתוב בדיחה או שתיים, הוא טים שייפר, האיש והאגדה. מציג הרבה קטעים חדשים ממשחק ההבי מטאל שלו, Brutal Legend, כולל קטע קומי חדש עם ג'ק בלאק, שמדובב את הדמות הראשית. באופן לא מפתיע לשייפר יש במשחק הרבה דיבורים, רק בלאק הקליט אלפי שורות דיאלוג. במשחק מופיעים, במראה ובקול, אייקוני רוק נוספים כמו אוזי אוסבורן וליטה פורד. צפו בכל הקטע כאן.

לסיום נציין את APB, ה-GTA מרובה המשתתפים (כמעט המוני, מאה איש למשחק) של דייב ג'ונס, אחד מהיוצרים המקוריים של GTA. מערכת יצירת הדמויות של המשחק נראית מצויינת. שחקנים יכולים לבחור אם להיות פושעים או אוכפים, משני צידי המתרס של החוק והסדר החברתי. צפו בטריילר החדש פה.

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:36 02.06.2009 | SaN1o SaN1o

    ראיתי את המסיבת עיתונאים הזאת של EA והיא הייתה ממש משעממת בלי כמעט שום משחק מעניין במיוחד חוץ מכמה נחמדים..
    של מייקרוסופט הייתה הרבה יותר מעניינית

  2. 2

    10:00 02.06.2009 | נועם נועם (אורח)

    של יוביסופט הייתה הרבה יותר משעממת.

  3. 3

    11:26 02.06.2009 | pkakr pkakr

    המפתחים של nfs shift כל כך רצו לעשות את תנועות הראש שהם שחכו לעשות את פנים המכונית למכונית מרוצים!
    דבר ראשון זה לא הגה מרוצים יש חוק שקובע שעל כל הגה מרוצים צריך להיות "פס צהוב" (כמו בGrid) דבר שני אם שמתם לב בתמונה אז בפאנל איפה שהכפתור האדום יש שני מתגים מכל צד
    אז אחד מהם אמור להיות מתג ההצתה (שזה מה שעושים לפני הנעה)
    אבל בתמונה כל המלגים למטה......
    נחייה ונראה אולי הם ישימו לב לזה

  4. 4

    11:56 02.06.2009 | oridion oridion

    הגרוטאה?? M3 זה חתיכת דבר -.-

    3, אני חושב שהם ישימו לב לזה. אני יודע שהכפתור האדום אמור להיות כפתור ההתנעה- לגבי המתגים שבצד, אני לא כל כך בטוח .

  5. 5

    11:59 02.06.2009 | shgadlic shgadlic

    מבחינתי, ברוטאל לג'נד שווה את כל מה שראינו עד עכשיו, אפילו - ואני אומר את זה לאחר הרהורים רבים - יותר מפרוייקט נטאל.

  6. 6

    12:54 02.06.2009 | omri577 omri577

    Woohoo!!! Sims 3!!!

  7. 7

    13:45 02.06.2009 | ^^ ^^ (אורח)

    פאק הסרטון של SW נראה טואוב

  8. 8

    17:07 02.06.2009 | HeavenTear HeavenTear

    4 אתה אשכרה לא מריח ציניות ממטר הא?

  9. 9

    17:30 02.06.2009 | ohai ohai (אורח)

    מה קורה אחים שלי !!

  10. 10

    18:01 02.06.2009 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    אף מילה על פיפא ?

  11. 11

       | פורסם ע"י