הרשמה

מבצעי השבוע: גיבורים וגנרלים

אוספי אסטרטגיה משתלמים, משחקי אינדי חדשים והרפתקאות קז'ואליות

אוספי אסטרטגיה משתלמים, משחקי אינדי חדשים והרפתקאות קז'ואליות בפינת המבצעים השבועית

 

Steam

Zeno Clash - משחק האינדי שיצא לאחרונה ומציע קרבות פנים אל פנים מגוף ראשון בעולם פנטסטי, ולא במובן הבנאלי של המושג, נמכר עכשיו ב-Steam ב-10 דולר (פחות מ-40 שקלים). תוספת חינמית שמרחיבה את מצב האתגר שלו הצטרפה לחבילה, מה שהופך את העסקה לאפילו שווה יותר.

- לעמוד המוצר של Zeno Clash

Dark Sector - בשבוע שעבר הוא נמכר במבצע ב-Gamer's Gate, עכשיו תור Steam. משחק הפעולה מבוסס מנוע Unreal 3 הזה נוצר על ידי מפתחת משחקי הפעולה המוכרת Digital Extremes. הוא קיבל ציונים בינוניים עם צאתו לשוק מוקדם יותר השנה, אבל ב-10 דולר הוא בוודאי נראה אטרקטיבי יותר, מה גם שהוא נותן לנו לשחק מישהו שיכול לזרוק את היד שלו ועדיין לשלוט בה מרחוק.

- לעמוד המוצר של Dark Sector

Heroes of Might & Magic 5 - המשחק האחרון בסדרת האסטרטגיה-תפקידים נמכר במחיר מעליב כמעט - 5 דולר (20 שקלים). ניתן גם לרכוש אותו בצירוף שתי ההרחבות שיצאו לו ב-13 דולר (כ-51 שקלים). יש אפילו חבילת Heroes לשחקנים שאוהבים גם קצת פעולה לצד האסטרטגיה שלהם, שמוסיפה לעסק את Dark Messiah of Might & Magic המצויין בעבור 7 דולרים נוספים..

- לעמוד המוצר של HoMM 5

 

Direct2Drive

מבצע השבוע של Direct הוא על משחק התפקידים ההמוני Age of Conan. הנחה של 50 אחוזים מאפשרת לכם לרכוש אותו ב-10 דולר (40 שקלים), אבל כמובן שלא חוסכת מכם את תשלום דמי המנוי החודשיים החל מהחודש השני למשחק.

- עמוד המוצר של Age of Conan

 

Gamer's Gate

לכבוד יציאתו לשוק של Anno 1404, החנות מציעה את שני הכותרים הקודמים בסדרת האסטרטגיה-ניהול-הרפתקה ימית, את Anno 1503 ואת Anno 1701, שניהם ביחד ב-20 דולר (כ-98 שקלים). החבילה אפילו כוללת את ההרחבה Anno 1701: Sunken Dragon, שמוסיפה לתוכן עוד קמפיין עלילתי של 11 משימות ועורך עולמות.

- עמוד המוצר של Anno 1503, 1701 Bundle

Sid Meier's Railroads - החידוש למשחק עסקי הרכבות Railroad Tycoon של המפתח האגדי. Railroads החדש, שיצא ב-2006, נמכר עכשיו במבצע ב-10 דולר (40 שקלים).

- עמוד המוצר של Sid Meier's Railroads

Sword of the Stars Complete Collection - המשחק שאולי יותר מכל אחד אחר כיום יכול לטעון לכתרו של Master of Orion, קיסר משחקי כיבוש האימפריה בחלל. "האוסף המלא" כולל את המשחק המקורי ואת שלוש ההרחבות שלו, שתי הראשונות מוסיפות עוד גזעים עם התרבות והטכנולוגיה שלהם, והשלישית מבחר של טכנולוגיות חדשות לחקור ולשלב בבניית ציי המלחמה של השחקן.

- עמוד המוצר של Sword of the Stars Complete Collection

 

Impulse

Aztaka - הרפתקת פלטפורמה-בתר ושסף-תפקידים בעולם ג'ונגל אצטקי. משחק אינדי שיצא לאחרונה ושאישית מאוד חיבבתי. האתר של Stardock מוכר אותו עכשיו בהנחה של 25 אחוזים, ב-18.5 דולר (73 שקלים).

- עמוד המוצר של Aztaka

Alawar Entertainment

Magic Encyclopedia: First Story - הרפתקה קז'ואלית שעוקבת אחר קוסמת צעירה שצריכה לחקור את העולם, מהמזרח התיכון דרך אפריקה ולדרום אמריקה, כדי להציל אותו מדרקון הרסני. 3 דולר (12 שקלים), הנחה של 85 אחוזים על המחיר הרגיל.

- עמוד המוצר של Magic Encyclopedia: First Story 

Best Buy

Agatha Christie Mystery Pack - שתי הרפתקאות אגתה כריסטי בהורדה אחת, אחת מבוססת על הספר Death on the Nile והשניה על Peril at End House. מצאו ראיות, פתרו סוגים שונים של פאזלים, למדו על הדמויות והצביעו על הרוצח. על ידי הכנסת הקוד hotsavings במסך הקניה, תוכלו לרכוש את החבילה ב-4 דולר (16 שקלים).

- עמוד המוצר של Agatha Christie Mystery Pack 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:24 27.06.2009 | Flow Flow (אורח)

    שום דבר מעניין השבוע מבחינתי.
    תודה על העידכונים בכל זאת.

  2. 2

    00:31 28.06.2009 | LeL LeL

    כן למרות שHEROES וZENO CLASH נראה נחמד :]

  3. 3

    12:40 28.06.2009 | כבר קניתי את SotS כבר קניתי את SotS (אורח)

    אחלה משחק בתורות.

  4. 4

       | פורסם ע"י