הרשמה

מבצעי השבוע: טרילוגיות

מבצעי השבוע בסימן חבילות משחקים משולשות

 Steam

* חבילה מרשימה לחובבי מלחמת העולם שניה בצורת Brothers in Arms Pack שכוללת את שלושת משחקי הסדרה שיצאו:
Road to Hill 30
Earned in Blood
ו-Hell's Highway

לוחמה ופיקוד כחלק מכוחות המוצנחת ה-101 מהנחיתה בנורמנדי, בליל הפלישה, ועד לקרבות בהולנד כחלק ממבצע מרקטגרדן. החבילה נמכרת ב-78 שקלים. ניתן לרכוש בנפרד כל אחד מהפרקים ב-20 שקלים לכל אחד מהמשחקים הישנים יותר וב-59 שקלים ל-Hell's Highway.

- Brothers in Arms Full Pack ב-78 שקלים

* משחק ה-Tower Defence זוכה השבחים Plants vs Zombies, לא כותר יקר במיוחד גם בימים כקלקולם, נמכר ב-25 אחוזי הנחה עד יום שני, מה שמעמיד את מחירו על כ-30 שקלים.

- Plants vs Zombies ב-30 שקלים

 

Gamer's Gate

* אם אתם חובבי אימה, אל תפספסו בשום אופן את טרילוגיית Penumbra, שנמכרת כאן עד ליום שני ברבע מחיר - 20 שקלים. קראו את הביקורת שלי בשביל להבין למה.

- Penumbra Collection ב-20 שקלים

* אם תמהרו, תוכלו להספיק לרכוש את A Vampyre Story, הרפתקה קומית מצויירת מ-Autumn Moon Entertainment, שהם, כמו TellTale, סטודיו שהוקם על ידי עובדים לשעבר בחטיבת ההרפתקאות המובטלת של Lucasarts. עלילת ההרפתקה המסורתית נסובה על מונה דה-לאפיט, ערפדית בעל כורחה שחולמת להיות זמרת אופרה, ועל מסעה מטרנסילבניה לפריס בניסיון להגשים את החלום. נמכר בחצי מחיר עד מחר בבוקר.

- A Vampyre Tale ב-78 שקלים

* Civilization 3, הפרק הקודם בעלילות ההיסטוריה האנושית לפי סיד מאייר, נמכר ב-20 שקלים. אם זה לא מספיק מפתה בעבור שחקני אסטרטגיה בתורות שעדיין תקועים ב-Civ 2, המחיר הזה כולל את שתי ההרחבות, Play the World ו-Conquests, שמוסיפות למשחק מספר עצום של תרבויות, יחידות, מבנים ויכולות.

- Civilzation 3 Complete ב-20 שקלים

 

Good Old Games

* GOG הוסיפו השבוע למלאי את Empire Earth, המשחק שניסה בזמנו לקחת את Age of Empires ולהחיל אותו על כל ההיסטוריה האנושית ומעבר לה - ודי בהצלחה. המשחק נמכר יחד עם הרחבתו, The Art of Conquest, במחיר 24 שקלים.

- Empire Earth Gold Edition ב-24 שקלים

* חובבי פעולה טקטית שרוצים נושא מודרני יותר מ-Brothers in Arms יכולים לקבל ב-GOG את Rainbow Six המקורי ואת Ghost Recon המקורי, שניהם ביחד ב-39 שקלים.

 Rainbow Six שולח אתכם כמפקדי הימ"מניקים המוכשרים ביותר בעולם, כולל ישראלית אחת (לא ידעתם שיש לוחמות קומנדו בצה"ל?), להציל בני ערובה מטרוריסטים, אלא שאט אט מתברר שיש פה קנוניה ברמה גלובלית.

Ghost Recon הוא הגרסה הצבאית של Rainbow Six, ובחוש נבואי שולח אתכם לטפל בבעיות על גבול גיאורגיה-רוסיה עם נשקים טיפה כבדים יותר מאלה של R6.

- Rainbow Six + Ghost Recon ב-39 שקלים 

 

Impulse

* Braid הוא משחק הפלטפורמה-חידות העצמאי שיצא לאחרונה וזכה להערכה רבה. הטריק שלו הוא שהמשחקיות מבוססת על כוחות שליטה בזמן שונים, כמעט בלי לחזור על אותה חידה\מצב פעמיים. הוא נמכר ב-30 אחוזי הנחה.

- Braid ב-39 שקלים

* Impulse גם מציעים משחק אסטרטגיה-פנזטיה טוב, Warlords Battlecry 3, באותה הנחה ואותו מחיר - 39 שקלים. המשחק, שיצא ב-2004, מאפשר לפתח גיבורים לדרגות כוח גבוהות ולקחת אותם מקרב לקרב. הציון הממוצע שלו לפי GameRankings הוא 73.

- Warlords Battlecry 3 ב-39 שקלים

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:25 18.07.2009 | wokinstorm wokinstorm

    WOW הBIA PACK נישמעת מעולה ומחיר חבל על הזמן.
    אם לא היה לי כבר את כל 3 משחקים שבסידרה הייתי עכשיו קונה.

  2. 2

    20:42 18.07.2009 | ET2k ET2k

    Classic Gaming Presents זו חנות שמרמה לקוחות!!!

    הם פשוט לוקחים משחקים ישנים שאפשר למצוא בכל מקום ברשת ומוכרים אותם כשהם לכאורה Remasterd, אבל בעצם הם בסך הכול מוסיפים אמולטור של דוס בוקס. הבעיה היא שאין להם זכויות על המשחקים האלו (זה שיש להם עותקים פיסים לא נותן להם את הזכות למכור עותקים דיגיטאלים!!).

    http://vogons.zetafleet.com/viewtopic.php?t=16670

  3. 3

    21:12 18.07.2009 | ududy ududy

    ET2k - זה אכן נראה חשוד. עד שיתבררו העניינים באופן משביע רצון, אני מוריד אותם מהכתבה.

  4. 4

    22:34 18.07.2009 | R-DeifY R-DeifY

    Braid
    משחק ענק P:

  5. 5

    15:58 19.07.2009 | ET2k ET2k

    תודה ududy, שים לב שאין שם בעצם משחקים לקניה פיסית , וגם ישנן חברות רבות אשר ידועות בכך שהן לא מבצעות הפצה דיגטאלית בכלל או שהן לא קיימות יותר!!

  6. 6

       | פורסם ע"י