הרשמה

משחקי הפעולה למחשב של 2010

גם השנה יהיה מבחר לא קטן של FPS-ים

מי אמר שהמחשב מת? ב- 2010 צפויים לא מעט משחקי פעולה ממבט גוף ראשון למחשב האישי

מאת אלכס גרבוב ויובל בירב

מצד שני, במהלך הכנת הכתבה הזו אספנו רשימה של לפחות 20 משחקי פעולה מגוף שלישי ו/או לקונסולות בלבד שיוצאים השנה, כך שכנראה בכל זאת הקונסולות הולכות ומשתלטות על ז'אנר הפעולה.

בכל זאת, לשחקני מחשב הארד-קור של שוטרים (shooters) יש עדיין למה לצפות השנה:

Bioshock 2

יציאה: 9 בפברואר

עשור לאחר סיומו של אחד המשחקים הטובים שיצאו ב- 2007 אנחנו חוזרים לעיר-שמתחת-לאוקיינוס, ראפטור. הפעם אנחנו מגלמים את הביג-דאדי הראשון שנוצר אי פעם, מעין אב טיפוס המובדל ביכולתו לחשוב לבד ולהשתמש בכוחות הפלאסמיד.

הדמות החדשה חזקה, עמידה, יכולה לשרוד ללא אוויר ויש לה מקדחה ענקית במקום יד. חוץ מזה, נוכל לפתח מערכת יחסים הרבה יותר קרובה עם האחיות הקטנות, ואנחנו נצטרך את זה כדי להתמודד מול האיום הגדול באמת שמחכה לנו.

הפעם יש למשחק גם מולטיפלייר שמתבסס על אקשן, שימוש בפלסמידים ועליה מתמשכת ברמות שמאפשרת לנו לפתוח יכולות חדשות ולשפר את הנשקים שלנו- כן, בנוסח משחקי Call of Duty האחרונים.

- הביקורות הראשונות למשחק נותנות לו ציונים טובים

 

Aliens Vs. Predator

יציאה: 16 בפברואר

משחק פעולה מד"בי המבוסס על שילוב שרק גיקים מסוגלים לעשות, בין סרטי "הנוסע השמיני" ו"הטורף". המשחק החדש מפותח על-ידי חברת Rebellion הותיקה, שפיתחה את המשחק הראשון בסדרה אי שם בשנות ה- 90'.

כרגיל בסדרה, גם הפעם נוכל לשלוט על כל אחד משלושת הגזעים, וכל אחד מהם יתן לנו חווית משחק שונה: אצל המארינס האנושיים זה כמו משחק יריות/אימה סטנדרטי, לצייד הטורף יש טכנולוגיה מתקדמת כמו הסוואה וצעצועים בנוסח ג'יימס בונד, והנוסע השמיני טוב בעיקר בריצה מהירה וזינוקים ממקום למקום.

במשחקים הקודמים, המולטיפלייר סיפק עניין לא קטן בזכות היכולות השונות של כל צד. נקווה שגם הפעם.

- אתם מוזמנים לנסות את הדמו שיצא הבוקר

 

Battlefield 1943

יציאה: עד מרץ

זוכרים שאי-שם ביולי 2009 שוחרר לקונסולות משחק מוזל בסדרת באטלפילד, שהפך להצלחה גדולה ולמשחק הנמכר ביותר ב- Xbox Live בשנה שעברה? ובכן, אחרי דחיות אינספור הוא אמור להגיע מתישהו בחודשים הקרובים גם למחשב.

מדובר בסוג של המשך למשחק המקורי בסדרת באטלפילד, שעובד על המנוע החדש Frostbite. הוא מתמקד בקרבות אונליין של מלחמת העולם השניה, נמכר במחיר מוזל ($15, רבע ממחירו של משחק רגיל) וכולל 4 מפות בלבד.

כמובן, לא ברור בכלל למה ש- EA ו- DICE ירצו להוציא בקרוב משחק שיתחרה ראש בראש עם Bad Company 2 שלהם... אז אל תתפלאו אם הוא יידחה. שוב.

- דרישות המערכת של המשחק בגרסת המחשב

 

Battlefield: Bad Company 2

יציאה: 2 במרץ

חובבי המחשב האישי לא זכו לטעום מההצלחה של המשחק הקודם על הקונסולות, אבל המשחק החדש מתקן את המעוות, ונותן גם לנו להנות מהגרסה ההומוריסטית ללוחמה אורבנית מבית פלוגה B. הצוות הכי לא מוצלח בתולדות הלוחמה חוזר לסיבוב שני, וכמובן, עושה הרבה שטויות.

הפעם נקבל שדרוג של המנוע הגרפי Frostbite, שמגיע לראשונה למחשב האישי. ניתן להרוס כמעט כל דבר בעולם המשחק, וניתן דגש לשימוש בכלי רכב, כך שנבלה הרבה יותר זמן בתוך טנקים ומסוקים.

יחד עם המון סוגי מפות ומצב מולטיפלייר מושקע הוא הולך להיות אחד מהמתחרים הכי בולטים של Modern Warfare 2 על המחשב האישי.

- הביקורת הראשונה למשחק נותנת לו 9.5

 

Singularity

יציאה: אביב 2010

Raven Software, המומחים למשחקי פעולה (Jedi Outcast, Soldier of Fortune, Wolverine ועוד רבים וטובים) מציעים הפעם משחק עם שינוי מרענן- שליטה בזמן. אני לא מתכוון לשליטה בזמן בנוסח "תריץ 10 שניות אחורה כדי להמנע מלפול לבור", אלא להריץ את הזמן 50 שנה אחורה כדי להפוך את אוייביכם לתינוקות, או 500 שנה קדימה כדי לפורר אותם לאבק.

מתברר שרוסיה הקומוניסטית הצליחה למצוא דרך לשנות את הזמן, ואתם יוצאים לחקור את המעבדה הסודית שבה התנהל הפיתוח. בעזרת מכשיר קטן שתמצאו תוכלו להעביר מחסות בזמן כדי לחשוף אוייבים שמסתתרים מאחוריהם, לשחזר גשר הרוס לימי הזוהר שלו על מנת לחצותו, ולקפוץ לרגע לעתיד כדי לקחת נשק מתוחכם שיטה את הקרב לטובתכם.

למרות שתאריך היציאה נקבע לאביב, לאור מיעוט המידע היחסי על המשחק, יש מצב שהוא יידחה.

 

Brink

יציאה: 7 בספטמבר

המפתחים של Enemy Territory חוברים לחברת Bethesda במטרה ליצור משחק פעולה עם מערכת תנועה מתוחכמת, שתדע לעקוף מכשולים באופן אוטומטי.

בעולם בו ההתחממות הגלובלית הגיעה לממדים קטסטרופאליים והאוקיינוסים עולים על גדותיהם, בני האדם בנו את "התיבה", עיר צפה מושלמת שאמורה להכיל 5,000 איש. הבעיה היא שכרגע מצטופפים בה 50,000 איש...

עליכם יהיה לשמור על הסדר ב"תיבה" ולהחליט על גורלו של המין האנושי כולו, במשחק יריות מהיר שיציג קרבות גדולי ממדים ודינאמיים יחד עם מערכת שליטה מקורית, ויכלול מעברים מהירים בין סינגלפלייר למולטיפלייר קו-אופרטיבי במהלך העלילה.

 

Medal of Honor

יציאה: לקראת סוף השנה

ל- EA נמאס מהדומיננטיות של סדרת Call of Duty ומרווחי העתק ש- Modern Warfare 2 מסב לאקטיוויז'ן, אז הם החליטו להחזיר לחיים את סדרת Medal of Honor, ששלטה בז'אנר בתחילת שנות האלפיים, ולתת לה טוויסט מודרני.

המשחק החדש מתרחש סביב המלחמה שארה"ב מנהלת בימים אלו באפגניסטן, ואנחנו נגלם חייל קומנדו-עילית שלוקח על עצמו משימות מסוכנות עמוק מאחורי קווי האוייב, משימות שאף אחד אחר לא מעיז לעשות.

לצד הקמפיין העלילתי שמפותח על ידי צוות ייעודי ב- EA ויפעל על מנוע אנריל 3, המולטיפלייר, שמפותח על ידי DICE, יהיה נפרד לגמרי ויעבוד על מנוע Frostbite של משחקי באטלפילד.

 

 

Call of Duty 7

המשחק למעשה טרם הוכרז רשמית, אבל אנחנו כבר יודעים שהוא קיים ושהוא אמור לצאת לקראת סוף השנה, במסגרת המדיניות של אקטיוויז'ן לשחרר משחק Call of Duty חדש מדי שנה. כמו World at War, הוא מפותח על ידי Treyarch, ועל פי השמועות הוא עומד להתרחש במלחמת וייטנאם.

 

משחקים נוספים שהיינו רוצים לראות השנה, אבל אין בטחון שהם אכן ייצאו ב- 2010:

Half Life 2: Episode 3 או Half Life 3

Valve פשוט לא לומדים, הא? אחרי שלקח להם כל כך הרבה זמן ליצור את Half-Life 2, הם הבטיחו להוציא "פרקי המשך" בהפרשים קצרים. אז הפרק הראשון יצא באמצע 2006, הפרק השני יצא בסוף 2007, והפרק השלישי איהו?

עברו כל כך הרבה שנים מאז הפרקים הקודמים, שלמען האמת אני כבר לא לגמרי זוכר מה קרה שם. אז אולי נוותר על Episode 3 ונקפוץ ישר ל- Half-Life 3 על מנוע ה- Source 2 ?

טוב, לבן אדם מותר לחלום...

Deus Ex 3

הרבה אנחנו לא יודעים על המשחק שנמצא בפיתוח מאז אמצע 2007 ואמור לצאת מתישהו השנה.

Deus Ex 3 מתרחש 25 שנה לפני המשחק הראשון והגאוני, ומספר על תחילתן של הקונספירציות שעומדות ברקע הסדרה. ה"שיפורים" הננוטכנולגיים שהופכים אותנו לבעלי יכולות על-אנושיות עדיין לא הומצאו, ובמקומם אנחנו נשתמש בעזרים ביו-טכנולוגיים.

עוד ידוע שהמשחק החדש ישתמש במערכת בריאות מתחדשת (כמקובל בקונסולות מאז היילו) ובמערכת תפיסת-מחסה (כמקובל בקונסולות מאז Gears of War). נקווה שהוא ישמור על המשחקיות הפתוחה והדינמית של המקור.

Crysis 2

אנחנו עדיין לא יודעים בדיוק מתי נוכל סוף סוף לשים את ידינו על יצירת המופת הטכנולוגית הבאה של Crytec, שאמורה לצאת השנה- אבל אין לה עדיין תאריך רשמי. אנחנו כן יודעים שהמשחק יתרחש בניו-יורק ההרוסה למחצה בגלל התקפות חוצנים, ושהוא יעשה שימוש מוגבר בממד האנכי (לחימה לאורך גורדי שחקים?)

כרגיל אצל Crytek, המשחק עצמו פחות מעניין מהטכנולוגיה, שלראשונה תפעל גם על הקונסולות ומציגה אפשרויות מדהימות בפני מפתחי משחקים ומודרים. מה שבטוח, יהיה תענוג לעיניים.

- פרטים ראשונים על קרייסיס 2

Rage

המשחק הבא של חברת id יהיה הראשון של החברה שיחרוג מנוסחת ה"יריות ללא פשרות, ועדיף בתוך מבנים סגורים". Rage יכלול שטחים פתוחים רבים שאותם נעבור בנסיעה חופשית, וכן קטעים של מרוצים ממש, ויהיה הרבה פחות ליניארי ומוגבל מהמשחקים הקודמים של החברה.

Rage מתרחש לאחר שאסטרואיד התנגש בכדור הארץ והרס את רובו, כשהניצולים מסתתרים בעיירות קטנות ומנסים להדוף את הסכנות שסביבם. הוא יפעל על גבי מנוע ה- id tech 5, שצפוי להציג קפיצה טכנולוגית משמעותית, כרגיל.

אין ל- Rage תאריך יציאה רשמי, אבל מכיוון שהם הציגו אותו בפעולה כבר לפני שנתיים וחצי, הגיע הזמן שהוא ייצא כבר.

 

שווים אזכור:

Natural Selection 2- מפותח באופן עצמאי על ידי מודרים שמנסים את ידם בפיתוח "אמיתי". זהו משחק פעולה עם אלמנט אסטרטגי חזק של שני צדדים שונים: מארינס מול חייזרים.

Homefront- המשחק החדש של יוצרי Frontlines: Fuel of War, מתרחש בארה"ב עתידנית שנכבשה על ידי צפון קוריאה

Red Orchestra: Heroes of Stalingrad- עוד משחק עצמאי של מודרים שהפכו למפתחים במשרה מלאה. כמו ששמו רומז, יתרחש במלחמת העולם השניה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:26 04.02.2010 | ךOך ךOך (אורח)

    וואו! אין משחק שאני לא מצפה לו פה!

  2. 2

    18:29 04.02.2010 | fantACT fantACT

    Singularity נראה משחק ענק
    זה משחק עם שימוש בפיזיקה אני ממש מת על כאלו
    כמו HALF LIFE 2 וSingularity יכול ליהיות פצצה
    ולא אמרתם ש HL2EP3 לא יצא ב 2010 ?
    אמן וזה טעות .

  3. 3

    18:31 04.02.2010 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 2:
    זה בהחלט בבחינת Wishful Thinking...

  4. 4

    18:31 04.02.2010 | fantACT fantACT

    אגב, Singularity ממש מזכיר את BIOSHCOK
    גם בקטע שיש לך מין כוחות כאלו.
    וגם בקטע על המעבדה הסודית, כמו ראפטור הסודית .
    למרות שזה שונה זה עדיין די מזכיר את זה.

  5. 5

    18:32 04.02.2010 | papmap papmap

    רק ps

  6. 6

    18:36 04.02.2010 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 4:
    מהסרטונים ששוחררו עד עכשיו, Singularity הוא הרבה יותר משחק FPS מהיר עם כוחות מיוחדים מאשר משחק של לחימה מחושבת והתקדמות איטית כמו ביושוק.

  7. 7

    18:37 04.02.2010 | fantACT fantACT

    לא התכוונתי למשחקיות אחי, התכוונתי שיש דברים שמזכירים שמה את BIOSHOCK

  8. 8

    18:40 04.02.2010 | navekeinan navekeinan

    מי אמר ש half life חדש ייצא השנה ?

    valve אמרו בעצמם אם אני לא טועה שהם לא יוציאו משחק חדש של half life השנה

  9. 9

    18:43 04.02.2010 | ududy ududy

    שום דבר על מטרו 2033? תתייבש, יובל, תתייבש. אני ואזה מכוערת במיוחד אם הוא לא יוצא טוב יותר מ-Singularity.

  10. 10

    19:02 04.02.2010 | MW2PAWNER MW2PAWNER

    מה קורה ואזה

  11. 11

    19:16 04.02.2010 | itay_132132 itay_132132

    לMEDAL OF HONOR יש את הטריילר הכי טוב וכרגע נראה הכי טוב, לא?!
    cod7 יהי בדיוק אותו דבר כמו 6 אני לא מצפה ליותר גם 6 היה מצוין ויותר ממצוין אפילו.......

  12. 12

    19:25 04.02.2010 | Ariadne Ariadne

    Brink נורא מזכיר לי במובן מסוים את MAG.
    מקווה שהוא יהיה טוב למה הוא נראה ממש נחמד.

  13. 13

    19:28 04.02.2010 | Galsinger Galsinger

    סינגולריטי זה בכלל כוח של אדפט במאס אפקט, מעתיקנים :P

  14. 14

    19:34 04.02.2010 | רועי רועי (אורח)

    טעות חיי שקניתי את MW2 למחשב במקום ל-360.
    פשוט חרא של גרסה, פוול לאגים, שנה הוא מתחבר לשרת, מתנתק באמצע... אלמד את הלקח ל- BC 2.

  15. 15

    19:38 04.02.2010 | כן כן (אורח)

    דודי צודק מטרו יהיה משחק מפוצץ ליגה אחרת ועוד מקבל ים רד פקשן גרילה (:

  16. 16

    19:44 04.02.2010 | gbfb gbfb (אורח)

    מחכה לCOD7 באמת COD זה הסידרה היחידה שיודעת לעשות סינגל כיפי על מלחמות ישנות אני מת על COD1,2 וזה שאמר שיש לו לאגים ובעיות בNW2 זה סתם כי אתה פרוץ

  17. 17

    19:55 04.02.2010 | fantACT fantACT

    14. כל כך צודק.

  18. 18

    19:58 04.02.2010 | Megacool Megacool

    אויי SINGURALITY מזכיר COD 4 באופן דוחה

  19. 19

    20:03 04.02.2010 | חחחח חחחח (אורח)

    RAGE לאט לאט מתחיל לאבד את הערך שלו כי יוצאים משחקים שכנראה כבר יעקפו אותו נקווה שיצא מהר

  20. 20

    20:05 04.02.2010 | גיא גיא (אורח)

    Rage ו Brink נראים אדירים
    ויש גם את METRO 2033 שאני נורא מחכה

  21. 21

    20:07 04.02.2010 | סתם אחד סתם אחד (אורח)

    ואוו, Brink נשמע מגניב... חבל שזה שוטר.
    בכל אופן, קצת מעליב, אם יוצאים פחות משחקי פעולה ויותר משחקי תפקידים (למשל) זה אומר שהמחשב האישי מת?
    נקודת החוזק של המחשב האישי היא משחקי תפקידים (המוניים ו"רגילים"), ומשחקי אסטרטגיה, בעיניי לפחות.

  22. 22

    20:22 04.02.2010 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 21:
    משחקי תפקידים ומשחקי אסטרטגיה הם חלק מזערי משוק המשחקים, בערך 10% ממשחקי פעולה.

  23. 23

    20:26 04.02.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    אמן כבר שיצא hl2 אמן!..
    איזה מתח השאירו!!
    (אילאי נדקר על ידי החייזר הזה ואליכס בוכה לידו!!)
    אבל באמת יש סיכוי שלא יצא בכלל המשך כי בחלק השני בסוף המורדים שלחו טיל לחלל שהרס נראה לי את המשגר של הקומביינים לכדור הארץ(משהו כזה חח)
    ואני גם מחכה לבאד קומפני 2 למרות שהדרישות מערכת שלו ממש מוגזמות שלא הכל נכון כי לחבר שלי יש את הבטא והוא מצליח להריץ את המשחק על הכי גבוה למרות שאין לו מעבד קוואד..

  24. 24

    20:27 04.02.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    טעות בתגובה שלי,
    לא hl2 אלא hl3

  25. 25

    20:41 04.02.2010 | My_T My_T

    "יצירת המופת הטכנולוגית הבאה של Crytec,"
    תתקנו את זה לCrytek...

  26. 26

    20:45 04.02.2010 | swym swym

    יובל, לא נראה לי שתפקידים ואסטרטגיה זה נתח כזה מזערי:
    http://www.theesa.com/facts/pdfs/ESA_EF_2009.pdf
    לפי זה על הקונסולות משחקי תפקידים אסטרטגיה (יחד) כבר מהווים בערך 10% שזה נתח יותר גדול ממשחקי יריות, ובערך חצי ממשחקי הפעולה.
    על המחשב הם תופסים יחד בערך חצי מהשוק, כשהנתח של משחקי יריות ופעולה אפילו יותר זניח.

  27. 27

    20:53 04.02.2010 | סתם אחד סתם אחד (אורח)

    יובל- אני לא חושב שWoW תופס נתח קטן, ואם תוסיף את כל משחקי הMMO שקיימים הנתח הזה אפילו יגדל...

  28. 28

    21:01 04.02.2010 | shahartal1996 shahartal1996

    וואו איזה כתבה!
    נהנתי לקרוא אותה מאוד,
    רק יש עוד משחקים שכדי שתוסיף סרטון וחבל שלא שמת סרטונים לcrysis 2, ולמשחק של האנשים עצמיים.

  29. 29

    21:23 04.02.2010 | yzahav yzahav

    הטריילר של BAD COMPANY 2 אדיר כל פעם שאני רואה אותו אני מתפעל מחדש...
    פשוט מדהים!

  30. 30

    21:27 04.02.2010 | hfgfg hfgfg (אורח)

    Vlave אמרו שלא יהיה Half-Life וLeft 4 Dead חדשים השנה.(בטח ב2011 יהיה Left 4 Dead 3)אם כבר נשמע מידע על Half-Life חדש השנה אבל אני אומר שזה לא יקרה. אולי יהיו Portal וCounter-Strike חדשים ואלי אפילו Day of Defeat או Team Fortress חדשים.

  31. 31

    21:31 04.02.2010 | דודי דודי (אורח)

    בהחלט משחקים מרשימים

  32. 32

    21:56 04.02.2010 | nizans nizans

    הולך להיות מעניין השנה =]

  33. 33

    00:35 05.02.2010 | maxy16 maxy16 (אורח)

    כתבה יפה מאוד (עוד כאלה למחשב תמיד משמחות) רק חבל שלא הזכרת את METRO 2033 שייצאה מתישהו במרץ. משחק מאוד מסקרן שמזכיר מאוד את STALKER אבל אולי יותר טוב? שווה מאוד איזכור...

  34. 34

    08:47 05.02.2010 | Tw‡sTeD Tw‡sTeD

    הולי שיט. הולכת להיות שנה מטורפת.

  35. 35

    10:18 05.02.2010 | oridion oridion

    הולכת להיות שנה באמת טובה. MOH נראה מפורט מאוד! :O

  36. 36

    11:25 05.02.2010 | BoZoM BoZoM

    diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3 diablo 3

  37. 37

    11:38 05.02.2010 | orokusaky orokusaky (אורח)

    DIABLO 3 אולי הנכדים שלך ישחקו.קודם שיגיע SC2.רק חבל שAVP BC2 וביושוק2 יוצאים בערך באותה תקופה.כל אחד מהם נשמע טוב בפני עצמו,אבל אין מצב שמישהו יקנה את שלושתם.כל שאר הרשימה היא משחקים שלך תדע איך יצאו.אגב מה עם ספלינטר סל החדש ומה עם ההרחבות של GTA?

  38. 38

    12:28 05.02.2010 | מה קשור מה קשור (אורח)

    מה עם Metal Gear Solid Rising הרבה זמן לא שמעו עליו...
    מקווה שהוא ייצא השנה

  39. 39

    13:23 05.02.2010 | Evil Fury Evil Fury

    כתבה מעולה!

  40. 40

    14:39 05.02.2010 | SantaKelev SantaKelev

    אחלה כתבה. סופסוף גם אני יכול להשאיר תגובה של "מה עם": מה עם Max Payne 3?!?!? :D

  41. 41

    15:04 05.02.2010 | הוא הוא (אורח)

    כוס אמא של הקנסולות וכל האנשים שמשחקים בקנסולות

    הורגים את המחשב!

  42. 42

    15:39 05.02.2010 | יאיר יאיר (אורח)

    לדעתי זה כבר נהיה מעיק תהיו מקוריים אנשים מאז modern warfare כל המישחקים מבוססים על אותו gameplay לא שאני אומר שלא טוב חלילה !
    אבל תהיו מקוריים למען השם כל מישחק שאני רואה אותו דבר במישחק אחד יש לו כוחות על, במישחק שני יש חייזרים.
    קיצור הפואנטה כולם רוצים להיות כמו activison
    אפילו אם המישחק החדש שהם מוציאים bad company 2 שבקושי אפשר להריץ אותו אם הדרישות המוגזמות שלו!

  43. 43

    16:06 05.02.2010 | dexis dexis (אורח)

    מה אם HALO 3 PC ו HALO:REACH

  44. 44

    16:48 05.02.2010 | Megacool Megacool

    ל42 דווקא חלק נכבד מהמשחקים שאני מכיר לא כוללים חייזרים או כוחות על אלה הדברים שעושים הכי הרבה כסף ולBFBC2 אין דרישות כ"כ מוגזמות!

  45. 45

    00:12 06.02.2010 | Megacool Megacool

    שכחתם את Just Cause 2

  46. 46

    06:25 06.02.2010 | OUTLAW OUTLAW (אורח)

    אחח איך אני אוהב את הגיימרים של ה PC סוף סוף תגובות לעיניין ולא סתם ספאמים .

  47. 47

    08:44 06.02.2010 | ? ? (אורח)

    "RAGE" הוא פשוט חיקוי של "FALLOUT 3"...

  48. 48

    10:04 06.02.2010 | MW2PAWNER MW2PAWNER

    ל-45
    JUST CAUSE זה לא FPS

  49. 49

    10:13 06.02.2010 | דודי דודי (אורח)

    כמה משחקים קטלניים! איזה כיף

  50. 50

    11:23 06.02.2010 | PS3Gamer123 PS3Gamer123

    MEDAL OF HONORE, סוף סוף לא במלחמת העולם השניה! זה המשחק שאני הכי מחכה לו השנה!! למרות שהוא נראה כמו איזה העתק מדויק של Call of Duty Modern Warfare... ו Singularity נראה מדהים!ודי כבר! נמאס לי מכל המלחמות הישנות האלו! ויאטנם מלחמת העולם..! שיעשו את Call of Duty 7 מודרני!
    את Bioshock לא כל כך אהבתי אז אני לא מתלהב מהשני, Brink נראה כמו Mirrors Edge רק עם רובה Crysis 2 יהיה מעולה! Half Life 3 המשחק שכולנו חיכינו לו! יש לי את הדמו של Bad Company 2 וזה שובר את CoD! ו Aliens VS Predator נראה מרהיב! סוף סוף משחק מקורי!

  51. 51

    13:40 06.02.2010 | Harvest Harvest

    אהבתי את הכתבה

  52. 52

    17:50 06.02.2010 | kakikwaski kakikwaski

    פשש הולכת להיות אחלה שנה...
    אני מחכה ל:
    Half Life 2: EP3 או שזה HL3 לא משנה כ"כ. וזה הסדבר שאני הכי מצפה לו, ראבק כמה זמן יכול לקחת לעשות משחק של שלוש שעות מסכנות. לדעתי הם לא היו צריכים להשקיע כ"כ הרבה על L4D2.
    Bioshock 2 נראה לי הולך להיות אחד החזקים.
    Rage גם נראה מגניב.
    Singularity נראה ממש ממש ממש מגניב. עם המסע בזמן הזה והGravity gun שיש לו ביד (עד כדי כך אני מצפה לHL).
    ול- crysis 2.
    וזה רק אני או שBrink ממש דומה לMirrors edge?

  53. 53

    12:41 07.02.2010 | זה שחפר בהודעה זה שחפר בהודעה (אורח)

    תבינו, אף אחד אף פעם לא אמר "המחשב מת". הדבר היחיד שאנשים כל הזמן אומרים בנושא זה "מי אמר שהמחשב מת?", כאילו מישהו דמיוני אומר שהמחשב מת כל יומיים ואותם אנשים, אמיצים ועשויים לבלי חת, מעזים לסתור את האמת המוחלטת הזו ולהגיד את ההפך מאותו אדם דמיוני. פשוט מעורר הערצה.
    ובכלל, ברור שאותם אנשים לא יודעים מי אומר שהמחשב מת, הרי הם שואלים "מי אמר שהמחשב מת?" מחוסר ידיעה. מה שהם מפספסים זה שאף אחד לא באמת אמר את זה.
    אז באמת, די עם זה.

  54. 54

    17:17 07.02.2010 | PandaBeer PandaBeer

    אני מחכה ל HL3 \ HL2:EP3

    ן.. דיאבלו 3.

  55. 55

    17:19 07.02.2010 | orokusaky orokusaky (אורח)

    המחשב אולי לא מת,אבל בהחלט כבר לא השחקן הראשי בזירה,הקונסולות מוכרות יותר וההשקעה נעשית יותר בכוון שלהם,כמה כותרים מאלה בלעדיים למחשב?העדר השרתים המקומיים בביושוק 2,השליטה הקונסולית בAVP,כשמפתחים משחק אז מפתחים אותו גם למחשב.אז אין בעיה לעודד את עצמנו מדי פעם שהמצב לא כ"כ נורא.

  56. 56

    19:55 22.02.2010 | דכשדככ דכשדככ (אורח)

    Singularity וbrick נשמעים פשוט גאוניים. מעניין אם הם יצאו לקונסולות (חוץ מלWII זה יהיה מזוויעה)

  57. 57

       | פורסם ע"י