הרשמה

P-ינת ה-PSP

מאת: מתי שמוקלר

עולם ה-PSP גועש וסוער! אה, לא, זה רק משהו שאכלתי לארוחת בוקר. אבל תקופה מעניינת עברה על כוחותינו לאחרונה.
 

SOCOM: FTB 3 במתקפת קומנדו על שוק היד השניה

אחד ממשחקי היריות הכי נחשקים לניידת של סוני יצא לאחרונה (אמצע פברואר). סדרת הפעולה הטקטית SOCOM, ש-Fire Team Bravo היא ספין-אוף נייד שלה, היא אחת מסדרות הפעולה הצבאית הפופולריות על פלטפורמות סוני, ו-FTB 3 מגיע בזמן טוב לענות על צרכי הלוחמה בטרור שלנו. אלה מה?

מסתבר שגם סוני לוקחת צעד נגד הפיראטיות, שעלול דווקא לעודד פיראטיותהחברה החליטה להדביק תג מחיר עצמאי של 20 דולר על המולטיפלייר - חלק חשוב מכל משחק SOCOM. אם קנית את המשחק יד ראשונה, קיבלת קוד לפתיחת המולטי בחינם; אם קנית אותו יד שניה - הקוד החד פעמי כבר נוצל, ותצטרך לשלם 20 דולר בנוסף למחיר הרכישה כדי להיכנס לחלק זה של המשחק. התוצאה? פחות קניות יד שניה שלא מכניסות כסף לסוני, אבל גם פחות כסף זמין אצל לקוחות שנהגו למכור הלאה את משחקי ה-PSP שלהם כדי לגייס מזומנים לרכישת המשחק הבא.

 את הדמו תוכלו להוריד פה.
 

ModNation Racers מאיץ אל ה-PSP

היינו צריכים לראות את זה מגיע, את הפתעת ה-PS3-אל-PSP הזאת. קודם זה היה פרק בסדרת הפעולה המשובחת Resistance, אז ההסבה של Little Big Planet ועכשיו זה: סוני הכריזה על גרסת PSP של ModNation Racers, משחק מירוצים שכמו Little Big Planet, מתמקד ביצירה ושיתוף של תוכן על ידי שחקנים.

הטריילר מסביר את זה מצויין:

 

שתי הגרסאות, הביתית והניידת, צפויות לצאת בסביבות יוני.

קוג'ימה משתגע עם הסרטונים

הידאו קוג'ימה, החזון, הפאתוס וההומור המוזר שמאחורי משחקי Metal Gear Solid, מתכנן לשחרר לא פחות מאשר 10 סרטוני משחקיות חדשים במטרה לקדם את המשחק החדש בסדרה והבלעדי לפיספי, Metal Gear Solid: Peace Walker. הרעיון מאחורי סדרת הטריילרים הוא שקוג'ימה מקליט את עצמו משחק כדי להדגים לקהל את צדדי המשחק שחשוב לו להראות.

הטריילר הראשון שוחרר ומראה את נייקד סנייק משתמש בשלל גאדג'טים, כולל בלון גז שנפטר מגופות אויב, פיתיון מקרטון וסוג של אריג שסנייק מחזיק והופך אותו בלתי נראה. באותה הזדמנות הוא גם מחסל אחד מהאויבים על ידי סימון מיקומו לזריקת ארגז סיוע.


 

PSPhone: משיח כן בא?

אפשר לחשוב שלא שמענו כבר מליון ואחת שמועות על שילוב ה-PSP\טלפון נייד, אבל כנראה שלכל עונה יש את המאפיין הקבוע שלה: בסתיו זה השלכת, בקיץ זה E3, ובחורף זה כנראה שמועות PSPhone.

לפי ה-Wall Street Journal סוני וסוני אריקסון עובדות על נייד ש"מסוגל להוריד ולהריץ משחקי פלייסטיישן" ומיועד כנראה להתמודד ראש בראש מול האייפון של אפל.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:18 12.03.2010 | Serjongo Serjongo

    סוף סוף מדור ל-PSP, הזנחת אותו בזמן האחרון. ישר כוח!

  2. 2

    09:49 13.03.2010 | ביבי ביבי (אורח)

    MGS נראה טואוב!

  3. 3

    16:14 13.03.2010 | david221 david221

    אין פה משנו מעניין כל כך אבל MGS ניראה מעניין והPSPHONE לא כזה מלהיב כי היו שמועות עוד ליפניי הרבה זמן שזה אומר שכבר ידענו על זה אבל לי זה נישמע שטות מוחלטת
    כי עם זה יתקלקל לי אז גם לא יהיה לי איך להיתקשר(כמו שאמרתי שטות שלא צריך ליות כמו האייפון בישביל זה יש לי אייפוד וPSP חח..XD)

  4. 4

    00:27 14.03.2010 | ל-3 ל-3 (אורח)

    דווקא עכשיו נראה מתאים מתמיד שסוני יכריזו על PSPHONE בעיקר כדי להתחרות בIPHONE(שצובר תאוצה)וגם לאור סדרת הטלפונים החדשה של מיקרוסופט ואפילו על התכנון העתידי שלה(אם קיים)הרמיזות והספקולציות על XBOX נייד.

  5. 5

    13:14 14.03.2010 | sc0pe sc0pe

    הגיע הזמן שאיזה כותב רציני יחייה פה את העניינים!
    לא מכיר את המתי שמוקלר הזה אבל כתב חתיכת כתבה, הגיע הזמן שמישהו יעשה עם הקהילה הזאת משו!!!

    ישר כח.

  6. 6

    15:06 15.03.2010 | Jiddu Jiddu

    חחחחחחח...
    איזה מצחיק MGS!

  7. 7

       | פורסם ע"י