הרשמה

משחקים: מבצעי השבוע

קיין, לינץ', המלך ארתור והשכמיות השחורות.

 

Steam

ב-Steam לקחו חופש ממבצעים השבוע, אלא אם אתם מחשיבים את ההנחה הנדיבה על Modern Warfare 2, חמישים במקום שישים דולר. אין כמו מחווה של אקטיביז'ן כדי לחמם את הלב.

מה שכן תמצאו בזול יחסית הוא משחק הפעולה העצמאי שהושק שם השבוע, The Scourge Project, ב-18 דולר. מדובר בכותר פעולה מגוף שלישי, בנוי על מנוע Unreal ועל משחקיות קו-אופ לעד ארבעה שחקנים. הסיפור הוא על צוות שכירי חרב שמעורב במלחמה בין-תאגידית בעתיד הלא רחוק. כל שחקן מגלם אחת מהדמויות, כמו במשחקי L4D של Valve, וה-AI שולט בדמויות שלא אויישו בסיוע פידבק פיקודי מהשחקנים האנושיים. השאלה, מעבר לאיכות הכללית העדיין לא ידועה, היא עד כמה המשחק תומך במשחקיות חוזרת ועד כמה המולטיפלייר התחרותי שלו מעניין, מאחר והקמפיין העלילתי מאופיין כבעל אורך של כ-4 שעות בלבד.

- The Scourge Project בכ-60 שקלים


Gamer's Gate

Kane & Lynch: Dead Men, משחק הפעולה של יוצרי Hitman מ-2007, בכיכוב הכפול של שכיר חרב ופסיכופט ששונאים זה את זה אבל חייבים לשתף פעולה כדי להציל את עורם, ובמקרה של שכיר החרב גם את משפחתם, נמכר בסוף השבוע הזה ב-12 דולר, שישים אחוזי הנחה על המחיר הרגיל של GG, וארבעים אחוזי הנחה על המחיר הרגיל ב-Steam.

המשך למשחק צפוי לצאת בקיץ (טריילר).

- Kane & Lynch: Dead Men בכ-45 שקלים

חצי מחיר זה כל מה שתצטרכו לשלם השבוע על Wings of Prey, המשחק האחרון והחדש (סוף 2009) בסדרת סימולטורי מלחמת העולם השניה האיכותית IL-2 Sturmovik. המשחק, האקשני יותר מאבותיו עקב היותו מיועד לקונסולות (שם הוא יצא תחת השם IL-2 Sturmovik: Birds of Prey), מציע משימות בשש זירות לחימה שכללו מרכיב אווירי אינטנסיבי - ביניהן הקרב לעצירת הלופטוואפה מעל אנגליה, המצור על סטלינגרד, כיבוש סיציליה והקרב על הבליטה, בארדנים, לקראת סוף המלחמה.

- Wings of Prey בכ-92 שקלים


Impulse

ארבעים אחוזי הנחה על כותר הפעולה הצבאי ArmA 2.

- ArmA 2 בכ-110 שקלים

הנחה קטנה של 20 אחוזים על משחק האסטרטגיה העצמאי החדש, Future Wars, שבנוי בתבניתן של הצלחות אסטרגיה לפי תור כמו Advance Wars.

- Future Wars בכ-59 שקלים

גרסת Impulse של King Arthur (ציון ביקורות ממוצע 80), משחק חדש שמשלב אסטרטגיה בקנה מידה גדול וקרבות טקטיים מאסיביים, בדומה לסדרת Total War, ומעט היסטוריה עם הרבה מיתולוגיה, לא תומכת במשחק מרובה משתתפים, בניגוד לגרסת Steam של המשחק. מצד שני, מחירה נמוך יותר, ועם ההנחה שבה היא נמכרת השבוע, מהווה חצי ממחיר Steam בלבד.

- King Arthur: The Roleplaying Wargame בכ-77 שקלים


GamesPlanet

המשחק היחיד במבצע בכוכב השבוע הוא לעריצים חובבי סיגרים קובנים, עם חמישים אחוזי הנחה על Tropico 3.

- Tropico 3 בכ-85 שקלים


Get Games

Men of War, השלישי בסדרת משחקי הטקטיקה זמן אמת שהחלה ב-Soldiers: Heroes of WW2 והמשיכה עם Faces of War, יצא באביב 2009 וסיפק תירוץ לא רע (ציון ממוצע 80) לחזרה לשדות הקרב המוכרים של צפון אפריקה והחזית המזרחית. בסוף 2009 יצאה Red Tide, הרחבה עם 23 משימות קמפיין חדשות שמתרחשות במזרח אירופה, בזמן מתקפת הנגד הסובייטית, ומתמקדות במעלליהם של "השכמיות השחורות", כוח נחתים עילית רוסי. ה-Gold Edition של Men of War מאחדת את המשחק המקורי עם ההרחבה ונמכרת כאן השבוע ב-15 פאונד מול ה-35 דולר של Steam, פער של 42 שקלים לטובתכם.

- Men of War + Red Tide בכ-85 שקלים


 

Good Old Games

משחקי תפקידים ב-GOG: ארבעה משחקי תפקידים נמכרים סוף השבוע הזה בהנחה של חמישים אחוזים, במחיר שבין 3 ל-5 דולר, למרות שאחד מהם, Spellforce Platinum, הוא למעשה משחק אסטרטגיה-תפקידים (ושתי ההרחבות שלו). עוד בהיצע Sacred Gold הדיאבלואי, Septerra Core דמוי ה-JRPG ו-Stonekeep, שבנוי במסורת משחקים כמו Eye of the Beholder ו-Lands of Lore הראשון.

- מבצע משחקי תפקידים ב-11 עד 19 שקלים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:10 10.04.2010 | scruffy scruffy

    נחמד.... לא משהו מלהיב או יוצא דופן

  2. 2

    12:27 10.04.2010 | Thunder Cats Thunder Cats

    אני יודע שהרבה אנשים פה לא חובבים גדולים של EA אבל אני חושב שכדאי לפרסם גם את המבצעים שלהם (מה זה משנה אצל מי קונים העיקר שהמחיר יהיה נמוך):
    mass effect 2 ב35$
    זה נשמע כמו עסקה לא רעה:
    http://eastore.ea.com/store/ea/en_US/DisplayProductDetailsPage/ThemeID.718200/productID.150391400

  3. 3

    12:57 10.04.2010 | ד"א האתר המסתורי של CRYSIS התעדכן ד"א האתר המסתורי של CRYSIS התעדכן (אורח)

    יש שם ת'טרלייר המלא.
    והאמת שיובל טעה, הוא התעדכן הרבה לפני 2 בלילה אמש. ראיתי את האתר עוד בצהריים.

  4. 4

    18:48 10.04.2010 | אפשר להוסיף את באג אפשר להוסיף את באג (אורח)

    מוכרים את ניד פור ספיד למחשב ב-70 שקל.

  5. 5

    01:02 11.04.2010 | qwe123 qwe123 (אורח)

    למה לא לפרסם את המבצע הכי גדול של השבוע, GOD OF WAR 2 למחשב, במבצע אטרקטיבי של 35 דולר שכוללים גם החזר של הכסף אחרי הקניה, ללא אימולטור.

  6. 6

       | פורסם ע"י