הרשמה

חדשות מהמחתרת

עדכונים קצרים על מפתחים קטנים

הפינה למשחקים שאין להם תקציבי שיווק של 150 מיליון דולר כמו Modern Warfare 2 או מותג ששווה מיליארדים כמו פיפ"א.

רובוט נינג'ה מהכוכב העגול

Plain Sight, של Beatnik Games, הוא כותר אקשן מרובה משתתפים בקצב ארקיידי מהיר. כל שחקן, ויש כעשרים כאלו בקרב מלא, שולט בדמות נינג'ה רובוטית ומתרוצץ על שטחן החיצוני של זירות כוכב כדוריות בניסיון להשמיד את המתחרים מטווח קצר. חיסול יריבים מזכה את המחסל באנרגיה שבעזרתה ניתן לשדרג את מהירות הדמות, כוחה ותכונות אחרות. בסה"כ מציע המשחק, שזמין דיגיטלית החל מהשבוע שעבר במחיר עשרה דולר, שלושים שדרוגים, שלוש-עשרה מפות וחמישה מצבי משחק.

- Plain Sight ב-Steam
- Plain Sight ב-GamersGate

פרוייקט הפורענות

כפי שכבר הזכרנו בכתבת המשחקים היוצאים של השבוע שעבר, The Scourge Project, משחק פעולה עצמאי מגוף שלישי, זמין ב-Steam החל מסוף השבוע האחרון במחיר 18 דולר.

הכותר מוגדר כפרקים ראשון ושני בעלילה שמן הסתם מתוכנן לה המשך, והמתארת את קורותיהם של ארבעה שכירי חרב שמוחדרים לאי שמור היטב של תאגיד רב עוצמה, במטרה לחלץ מתוכו סוכן כפול ולגנוב טכנולוגייה מהפכנית להפקת אנרגיה.

האלמנט היחודי ביותר במשחק הוא ככל הנראה תמיכתו במשחק שיתופי לעד ארבעה שחקנים דרך הקמפיין. המחשב יכול לשלוט בחברי צוות בלתי מאויישים. סרטון שיצר שחקן כולל את הפתיחה וקטעי משחק מהדקות הראשונות:

באהבה מהמחשב ל-Wii

 פינת הרטרו - Noitu Love 2 הוא המשחק המסחרי הראשון של מפתח עצמאי פורה בשם Joakim Sandberg, וכמו משחקיו הקודמים שייך לעידן אחר - למרות שהיוצר לא נרתע מלשלב תובנות משחק מודרניות במשחקי הפעולה והפלטפורמה ממבט צידי בהם הוא ידוע. ב-Noitu Love 2, למשל, העכבר משמש לצד המקלדת לביצוע מתקפות מהירות ותנועות מיוחדות.

המשחק יצא כבר לפני שנתיים למחשב; החדשה היא שאולפן עצמאי אחר עובד עתה על הסבתו ל-Wii, שם הוא יופץ בהמשך השנה דרך חנות ה-WiiWare. אם אתם רוצים לנסות את משחק הפעולה\מכות מזמנן של קונסולות ה-16-סיביות הזה, דמו זמין להורדה מעמוד המשחק באתר של המפתח.

זהב או עופרת?

עוד משחק עצמאי שכבר הזכרנו באתר ויצא בסוף השבוע האחרון הוא Lead and Gold: Gangs of the Wild West, משחק פעולה מרובה משתתפים, מבוסס צוותים, שמזכיר מאוד במבט ראשון ושני את Team Fortress 2, וזמין ב-Steam במחיר 15 דולר. לא נתקלתי עוד בביקורות על המשחק, אבל קראתי מספר דעות חיוביות ברובן. יובל, מתי תספר לנו איך הייתה חוויית הבטא?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:52 14.04.2010 | Wan7ed Wan7ed

    רציתי להגיד תודה ששמתם אך ורק סרטונים של יוטיוב... ככה רואים את הדף בצורה מושלמת באייפון! :)

  2. 2

    14:35 14.04.2010 | יובל בירב יובל בירב

    אנחנו משתדלים, לא תמיד אפשר.

  3. 3

       | פורסם ע"י