הרשמה

אסטרטגיה: DLC עליך, שמשון

סינדרום ה- DLC מגיע גם לאסטרטגיה, מזל שיש גם משחקים חדשים

גם ז'אנר האסטרטגיה מתחיל לסבול מ"סינדרום ה- DLC", אבל כנראה שאין מנוס מכך היום

מאת אליאב סולומון

DLC חדש ל-Napoleon: Total War

השבוע שוחררה חבילת תוכן חדשה למשחק האסטרטגיה הכוללת 6 יחידות חדשות לצבא הקואליציה ואת הקרב על פרידלנד לרשימת הקרבות ההיסטוריים. את החבילה ניתן להוריד דרך סטים תמורת $3.25. לפרטים נוספים כאן.

Starcraft II – פינת הבאזז

לאחר כשש שנות פיתוח הודיעה בליזארד על תאריך יציאה רשמי למשחק !

המשחק ייצא ב-27 ליולי ברוב המדינות. על פי מיטב הבנתי, עדיין לא ידוע תאריך ההגעה של המשחק לארץ. בכל אופן המשחק יהיה זמין להורדה דיגיטלית מהאתר הרשמי של בליזארד מספר ימים לאחר תאריך היציאה המקורי. מחירו הרשמי של המשחק עומד על כ-60$.

בנוסף, בליזארד הודיעה השבוע על הוספת תמיכה בפייסבוק למערכת ה-Battle.net החדשה שלה. עיקר התמיכה יתבטא בהעברת וסנכרון רשימת החברים מהפייסבוק אל תוך חשבון ה-Battle.net.

אני אישית מקווה שבבליזארד ישכילו לעשות ויוסיפו גם תכונות מתבקשות ומתקדמות יותר, כגון אפליקציית Battle.net לפייסבוק על מנת לתאם משחקים וליגות עם חברים, וקריאה של פידים של עמוד הפייסבוק של Starcraft או של חברים משותפים בפייסבוק וב-Battle.net.

עוד הודיעה בליזארד כי מודל התמחור של המשחק בדרום אמריקה יהיה דומה למודל שמתוכנן לרוסיה עליו הודיעה החברה בעבר. ע"פ מודל זה, המשחק יימכר בחצי מהמחיר המקורי (פחות או יותר) ולאחר חצי שנה יצטרכו המעוניינים להמשיך לשחק בו לשלם תשלום דו חודשי.

שימו לב לשתי הדוגמאות האלו ליכולות הנרחבות של עורך המפות של המשחק: כוונתה של בליזארד היא שהעורך ישמש בעצם כפלטפורמה לייצור משחקים מסוגים שונים. בשבוע שעבר הראנו דוגמאות למרוץ מכוניות, טטריס ומשחק תפקידים, והשבוע תורם של משחק FPS ומשחק ירי-תעופה בגלילה (כגון Xevious או Galaga הקלאסיים).

ואילו כאן תוכלו למצוא כתבה מעניינת שדווקא מדברת על Starcraft הראשון. הכתבה מסבירה לפרטי פרטים, מזוויות שונות, למה כל כך הרבה אנשים שונים אוהבים את Starcraft. היא עושה זאת על ידי ראיונות של סוגי שחקנים שונים, ולמרות שהיא קצת ארוכה, הכתבה באמת מסקרת בצורה מקיפה ויסודית את הנושא ושווה להקדיש לה זמן, גם אם לא חייבים להסכים עם הדעות של כל המרואיינים.

החלה הבטא ל-Frozen Synapse

אני מניח שרובכם לא שמעתם על Frozen Synapse, משחק טקטיקה בתורות חדש של Mode 7 Games, קבוצת מפתחי משחקים עצמאית מאנגליה. לאחרונה מתגברת כמות הבאזז שסביבו, ומסתמן כי הוא הולך להיות אחת מהצלחות האינדי של השנה הבאה.

השבוע נפתחה הבטא למשחק. כל מי שיזמין את המשחק המלא מראש יקבל אפשרות לשחק בבטא וגם להזמין חבר לשחק בבטא בחינם.

הזמנה מראש והורדה של הבטא מהאתר הרשמי.

גרסת "דה-לוקס" ל-Civilization V, בלעדיות בסטים

לצד ההכרזה כי את Civilization V תוכלו לשחק אך ורק דרך סטים, עלתה למכירה מוקדמת גם "גרסת דה-לוקס" של המשחק במקביל לגרסה הרגילה, אשר מוסיפה פסקול, סרט "מאחורי הקלעים" והמנהיג הבבלי נבוכדנצר השני. גרסת הדה-לוקס תעלה לכם $10 יותר.

EA מציגים: מונופול – תלת ממדי, המוני, בזמן אמת, ברשת!

כחלק ממאמציה של EA להגיע לקהל שחקנים כמה שיותר רחב, הודיעה החברה על הגרסה הבאה של המשחק תחת מותג המונופול הפופולארי. המשחק יקרא Monopoly Streets והוא מיועד לקונסולות.

בהודעה נמסר כי המשחק, שעתיד לצאת כבר בסתיו הקרוב, יתרחש בעולם חי שמתפתח בזמן אמת, ורמת הפירוט של השחקן בתוך העולם תגיע עד לרמת הרחוב, אם כי יהיה אפשר גם לשחק בו משחק מונופול רגיל על פי החוקים המקוריים.

המשחק החדש צפוי להתפתח ולהתקדם עם הזמן, בדומה למשחקי MMO, ויהיה ניתן להוריד לו תוכן נוסף כגון רחובות, סוגי דמויות וסקינים, כנראה בתשלום.

בפועל, EA לא הסגירה אף מאפיין מליבת המשחקיות ואין ביכולתינו להבין מההודעה איזה סוג של משחק הוא יהיה.

בנוסף הודיעה החברה כי במקביל תצא גרסה קלאסית של מונופול לקונסולת ה-DS.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:07 11.05.2010 | ערן ערן (אורח)

    למה אתה משתמש באותיות עבריות בשביל לציין את Steam? אני תמיד מתבלבל בכתבות שלכם וקורא את 'סטים' כלשון רבים של סט (set), כלומר סדרות.

    כבר עדיף לו היית כותב 'קיטור' במקום.

  2. 2

    18:16 11.05.2010 | Shmati Shmati

    אחלה כתבה , ממש נהניתי לקרוא D:
    אבל למה לעזאזל יש מחיר של 60 דולר !?
    אם רק יכולתי לשים את הידיים שלי על הצוואר של בובי קוטיק הייתי חונק אותו עד שיצא COD:MW6...

  3. 3

    20:58 11.05.2010 | MAN MAN (אורח)

    1 מסכים אתך גם אני מתבלבל הרבה

  4. 4

    21:20 11.05.2010 | mgs freak mgs freak

    וואו המונופול הזה נשמע אדיר !!! לא.תחזרו לפיפא.

  5. 5

    21:44 11.05.2010 | יובל יובל (אורח)

    מונופול, כמה מקורי
    נקווה שיצליח =]

  6. 6

    00:06 12.05.2010 | דד דד (אורח)

    היתכונתי לקנות את המשחק בגלל שזה היה המשחק הראשון ששיחקתי בחיים שלי וגם מתוך כבוד לבליזרד היא החברה הכי טובה שיש בשוק אבל אני לא מוכן לזה שאקיביזיון החליטה לעלות את מחירי המשחקים פתאום. נקווה שהמשחק יפרץ מהר או אולי אפילו ידלוף

  7. 7

    00:07 12.05.2010 | דד דד (אורח)

    היתכוונתי לסטארקרפט למי שלא הבין

  8. 8

    09:02 12.05.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    דווקא המחיר 60 דולר טוב למפתחים עצמאים שיכולים עכשיו לבקש קצת יותר בשביל המשחקים שלהם

  9. 9

    09:02 12.05.2010 | בליזארד בליזארד (אורח)

    בליזארד הייתה ונשארה מספר אחד בכל מה שקשור לבידוק אלקטרוני.

    גם אם זה יפרץ, זה לא ימנע ממנה להרוויח הון עתק (בWOW לדוגמה, משחקים לפי סקרים כ5 מיליון שחקנים בשרתים פרטיים, זה מאוד מפריע לבליזארד להביא קופה נאה של 154 מיליון יורו בחודש וזה ללא כל מה שאפשר לקנות בחנות של בליזארד וללא קנייה של המשחקים עצמם

  10. 10

       | פורסם ע"י