הרשמה

מהקופסה: קרייזי!

מאת: גדעון ברוט

Reach עושה ל-Xbox טוב

מיקרוסופט דיווחה שמכירות Halo Reach בספטמבר, במהלך השבועיים (וחצי) הראשונים שלו בשוק, עומדות על 3.3 מיליון עותקים בארה"ב בלבד. ל-Halo 3 לקח שלושה שבועות להגיע לשלושה מיליון, כך שמיקרוסופט יכולה לקשור לראש Reach את כתר "משחק Halo הנמכר בקצב המהיר ביותר באמריקה".

כמובן שהמספר הזה לא מספיק כדי לעבור את Modern Warfare 2, שמכר רק על ה-360 כ-4 מיליון עותקים בשבועיים הראשונים שלו באמריקה.

יציאתו של ריץ' תרמה גם למכירות של הקונסולה, שזינקו ב-37 אחוזים לעומת ספטמבר של השנה שעברה, ועמדו על 484,000 יחידות. גם הנתונים האלה מתייחסים לארה"ב בלבד.

אהרון גרינברג ממיקרוסופט סיכם את הצהרת החברה בציינו שהאקס בוקס היא הקונסולה היחידה ששיפרה את מכירותיה ביחס לאותו החודש בשנה שעברה.

This one is CRAZY!

Crazy Taxi, שיצא במקור בתחילת העשור לקונסולת הדרימקאסט של סגה, היה חתיכת משחק נהיגה ארקיידי ממכר. לאחר שהמשחק זכה לאין סוף גרסאות לכל פלטפורמה אפשרית, וגם למספר המשכים, מכריזה סגה על רימייק HD שלו, שיגיע לשירות הלייב ב-24 בנובמבר.

מחירו של הטקסי המשוגע בגרסה המעודכנת יהיה 10 דולרים והוא יציע את אותה המשחקיות מלווה בשיפור גרפי משמעותי, לדברי סגה.

זהו משחק דרימקאסט שני שזוכה לחידוש, אחרי Sonic Adventure - אם כי הביקורות המאכזבות של גרסת XBLA של זה האחרון מראות שגם מתיחת פנים גרפית לא תמיד מספיקה כדי לחדש את נעוריה של קלאסיקה - ובמקרה הזה, משחקי GTA כבר מזמן הפכו את קרייזי טקסי למיני-משחק...

פינת הלייב השבועית

Sonic The Hedgehog 4: Episode 1

לאחר שכל הניסיונות ליצור משחק סוניק תלת מימדי טוב בעשור האחרון כשלו, החליטה סגה להחזיר את הקיפוד לימיו הטובים כקיפוד שטוח, ובצורה אפיסודית. הפרק הראשון של סוניק 4 זמין כבר עכשיו להורדה והוא מכיל את כל הריצות,הקפיצות והלופים שחובבי משחקי סוניק הקלאסיים זוכרים בחיבה. ממוצע הביקורות אמנם עומד על 71 בלבד, אבל המבקרים בהחלט מאפיינם את המשחק כמשהו ששווה בדיקה לחובבי המשחקיות המסורתית של הסדרה.
מחיר:15 דולר.


Alan Wake:The Writer

פרק ה-DLC השני והאחרון של של מותחן האימה אלן ווייק מרים את חוט העלילה מיד לאחר סוף ה-DLC הראשון ואמור לסגור סופית את הסיפור . גם בפרק זה יצטרך אלן להשתמש באור כדי להביס את החשכה המסתורית המאיימת על עתיד העולם, או לפחות עולמו הפנימי, בהתאם לפירוש שתעדיפו.
מחיר: 7 דולר.

Super Meat Boy

משחק פלטפורמה עצמאי זוכה פרסים אשר בו נשחק כדור בשר קטן שצריך לעבור מספר רב של שלבים (350,למקרה שתהיתם) מגוונים ומאתגרים. במהלך השלבים יצטרך כדור הבשר שלנו להשתמש בכל יכולותיו כדי להתגבר על מכשולים ומלכודות מסוכנות. ניתן לשחק במשחק גם במצב קואפרטיבי.

ממוצע הביקורות של Super Meat Boy עומד על 88, והמבקרים מסכימים שהוא מקורי ומספיק מאתגר כדי לשבות את השחקן להרבה הרבה שעות.
מחיר:15 דולר.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:33 19.10.2010 | 45 45 (אורח)

    3.3 מיליון עותקים ו3.3 מיליון שחקני רשת שמשלמים כל חודש.
    איזה רווח.

  2. 2

    12:29 19.10.2010 | עידן עידן (אורח)

    1- ה-3.3 מיליון שחקנים האלה משלמים כל שנה.

  3. 3

    13:56 19.10.2010 | וויליאם הראשון מהסוף וויליאם הראשון מהסוף (אורח)

    הremake מיותר. גם אחרי ששיחקתי משחקים עם גרפיקה מרשימה מאוד, אני בהחלט סבור שהגרפיקה של Crazy Texi הייתה מספקת. אמנם אני שונא משחקים עם גרפיקה בינונית, אבל בCT היא הייתה סבירה, והמשחקיות, מה שבאמת משנה במשחק, הייתה נהדרת.

  4. 4

    22:18 19.10.2010 | גדגשדג גדגשדג (אורח)

    3 אתה לא רציני?
    גדעון אתה בטוח שמודרן ווארפר השיגו 4 מיליון רק באמריקה על השבועיים הראשונים או בכול העולם?

  5. 5

    23:08 19.10.2010 | ET2k ET2k

    לSonic Adventure אין כמעט שיפורים גראפים בולטים והוא גם לא רץ במסך רחב (מעבר לזה שהוא עולה עוד 5 דולר אם רוצים לשדרג לגרסת הDX שהיא בעצמה כמעט בת 10!). הסיפור עם קרייזי טקסי קצת אחר ואני חושב שהוא יתקבל בצורה יותר טובה. מה שכן, הם היו צריכים להחליף את הפסקול בגלל ענייני זכויות יוצרים וכאלו...

  6. 6

    23:12 19.10.2010 | ET2k ET2k

    נ.ב

    סוניק 4 קיבל ביקורת קוטלת מהמגזין Wired של 4/10. הכתב בעצמו פרסם לפני כן כתבה שבה הוא מסביר למה סוניק 4 הוא לא כמו הסוניק של פעם, כך שהדעה שלו הייתה למן ההתחלה די מוטה. עכשיו ראיתי שגם לגרסת הPS3 ירד קצת הציון אל מתחת ל80.

    אבל אני נהניתי :-) למרות שהשליטה לא מושלמת ואין אזורים חדשים יחסית למשחקים הקודמים, זה עדיין משחק עם המון אדרלנין והפרקים הבאים בטח יהיו קצת יותר מקוריים.

  7. 7

       | פורסם ע"י