הרשמה

לא רק מאריו: עיר המחר של מיקי

מאת: ערן שבי

עיר המחר

אפיק מיקי נמצא מעבר לפינה, ואדם ססלר ישב לדבר עם וורן ספקטור על המשחק שלו, כולל על איזור חדש שטרם נחשף.
כנראה שכבר שמתם לב שעולם המשחק של אפיק מיקי נראה כמו דגם של דיסנילנד (נו, לפני שמיקי הורס אותו בפתיחה), והאיזור החדש שאוב היישר משם - Tomorrow City, עיר המחר, המבוססת על איזור "ארץ המחר" שנמצא בפארקים של דיסני ברחבי העולם. האזור יכלול את הרכבת של הפארק וגם את הטיל לירח, וכמו שאר המשחק - גם אלה מבוססים על תכנונים ישנים שלא ראו אור יום וכעת "מיושמים" לראשונה.

כשנשאל על קהל היעד של המשחק ענה ספקטור תשובה מעניינת: "אני בטוח שבעיני רבים מיקי מאוס נחשב לילדותי. עשינו הרבה נסיונות עם ילדים בני שמונה, ואני אפילו חושב שהם קולטים את המשחק טוב יותר ממבוגרים. הם ממש מתחילים, אתה יודע - לשחק. הם מנסים כל מני דברים ולא דואגים מלטעות או להראות מגוכחים. זה סרט מצויר - אף אחד לא מת או משהו כזה אז מה יש להפסיד? תנסו דברים מוזרים!".

אני חושב שיש לנו מה ללמוד מילדים בני שמונה בעניין הזה.

קיפוד האתמול

עוד משחק שנמצא מעבר לפינה מקבל טריילר חדש  - Sonic Colors. הפעם זה טריילר שמספק הצצה למצב המולטיפלייר במשחק, או לפחות אחד מהמצבים - סימולטור סוניק!

הסימולטור נבנה על ידי דוקטור אגמן כתוכנית מחוכמת לחיסול הבעיה על ידי הכפלתה: "אם אצליח לחסל שני קיפודים, אחד בטוח לא יהיה בעיה! מוהאהאהאהא!", וכך על שני השחקנים לעבור שלבים עם מכשולים שונים, בדו מימד בלבד, וגם ללמוד מסר חינוכי על הדרך, על פיו שרירי רגליים עדיפים משכל.

קטעי משחק נוספים מהטריילר, בתלת מימד מרשים בשביל ה-Wii, ממש נראים כיף. אתם יודעים - התחושה הזאת שאנחנו כבר מזמן לא מקשרים לקיפוד.

ואם כל זה לא שיכנע אותכם, אז כדאי שתדעו שאם תקנו מגיימסטופ את המשחק בהזמנה מוקדמת תקבלו, תחזיקו חזק - כובע סוניק אופנתי. מורגשת בחסרונה: גרסא בורוד.

ואם כבר סוניק, הידעתם שבקרוב יחגוג המלך של סגה את יום הולדתו ה-20? לפי אתר מעריצים ספרדי בשם Sonic Paradise, נציג של סגה הודיע שבאירועי Gamesfest 2010 (זה בסדר אם לא שמעתם עליהם) תוכרז חבילת רימייקים של משחקים מימי התהילה של סוניק ל-Wii, ל-DS ול-Playstation 3. רוצים לדעת איך חוגגים יום הולדת לסמל ותיק וגדול יותר? עברו לסעיף הבא.

שרברב הנצח

מריו חגג לא מזמן יום הולדת 25, וחייבים להודות שהוא במצב די טוב לגילו. הוא כבר קיבל חבילת פורטים לא מרגשת במיוחד של משחקים קלאסיים לווי (אפילו בסוניק משקיעים יותר!), אבל מסתבר שזה לא הכל, ולמכירה תוצע גם חבילת הווי המפוארת שלפניכם. זהירות, אדום בוהק.


מה בחבילה? מלבד הווי האדום, צבע שלא הוצע למכירה עד כה, גם אחד מהווימוט פלוס החדשים - שלט ווימוט הכולל בתוכו את תוסף ה-MotionPlus לשליטה מדוייקת יותר, גם הוא בצבעי השרברב, עותק של New Super Mario Bros. Wii, המשחק הדו מימדי האחרון בסדרה, משחק קלאסי שכבר מותקן על הקונסולה - Donkey Kong, וכמובן איך אפשר בלי עותק של Wii Sports.

הגרסא החדשה של הקונסולה, במהדורה מוגבלת, תמכר החל מסוף החודש. מזל טוב, ובהצלחה גם בשנה הפיננסית הבאה!
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:57 20.10.2010 | iDiot iDiot

    ראשון

  2. 2

    17:16 20.10.2010 | איש רע איש רע (אורח)

    "תחזיקו חזק - כובע סוניק אופנתי. מורגשת בחסרונה: גרסא בורוד."
    קראתה אותי בשורה הזאת

  3. 3

    19:53 20.10.2010 | *קרעת *קרעת (אורח)

    בין הראשונים, תודה לאל.
    עדיין משמח אותי שמריו שרד כול-כך הרבה זמן.

  4. 4

    21:15 20.10.2010 | דוד דוד (אורח)

    למה לא את Super Galaxy 2?
    משחק הרבה יותר טוב

  5. 5

    22:59 20.10.2010 | tripel5 tripel5

    כי הוא לא מוכר טוב כמו NSMBW

  6. 6

       | פורסם ע"י