הרשמה

חדשות האסטרטגיה: בשר בליסטראות

מאת: אליאב סולומון

לא תאמינו איזה ציון קיבל Sims 3 החדש ל-DS

IGN פרסמו ביקורת על גרסת ה-DS של Sims 3, והציון המפתיע - 7.5. באופן שיטתי, מאז יצא The Sims 2 המקורי, מקבלים עשרות משחקי והרחבות המותג ממוצע של בין 7 ל-8. מי צריך יותר כשהשיטה מוכרת.

בעבור ה-DS, בכל אופן, מדובר במשחק ה-Sims הראשון עם משחקיות Sims אמיתית, בניגוד לכל מיני ספין-עופות עלילתיים שיצאו לו בעבר.

האם הכיוון המפתיע שלוקח המשחק הבא בסדרה (Sims: Medieval) יתעלה על הבינוניות שהסדרה שקועה בה זה שנים? פעם גם מי שלא אהב את הקונספט יכול היה לזהות את המרכיבים החדשניים שבו, אבל הימים האלה עברו מזמן.

Valkyria Chronicles 3 מקבל סרט אנימה ודמו מוקדם

למרות שהחלק השלישי של סדרת הטקטיקה-תפקידים עטורת השבחים (אני שיחקתי בחלק הראשון ואני יכול להעיד שהוא נפלא למי שמתחבר לז'אנר) יצא ל-PSP רק בינואר ביפן, ולמערב יגיע רק במרץ, כבר השבוע החלו ב-SEGA במסע קידום המכירות שלו.


השבוע נערכה מסיבת עיתונאים מיוחדת שבה הוכרז (בין היתר) ש:

  • יהיה ניתן להוריד DLC בדמותם של שניים מגיבורי המשחק לצד הגרסה המערבית של המשחק.
  • יוצרי המשחק עובדים על סרט אנימה מקדים בשני חלקים, שיופץ דרך רשת ה-PSN סמוך ליציאתו של המשחק.
  • כל הרוכשים את המשחק, בהפצה דיגיטלית או פיזית, יקבלו קוד להורדת DLC שהוא מעין ]רק פרולוג. צעד זה בא להציג את השחקנים לחנות התוכן של המשחק, שאמורה לקבל תוכן נוסף בתשלום בשלב מאוחר יותר.
  • לבסוף הודיעה SEGA על שחרור דמו מוקדם ל-PlayStation Store, הזמין להורדה כבר עכשיו.

 

שחקני Stronghold יחליטו על עיצוב הארטילריה במשחק החדש

אני תמיד בעד שיתוף גולשים בעיצוב המשחק ותהליך פיתוחו, והנה גם מפתחי Stronghold 3 עושים את זה, בקטן. איזו חיה תהווה את תחמושת הבליסטראות במשחק המתקרב ובא בסדרת Stronghold? קהל מבקרי\חברי עמוד הפייסבוק של המשחק יקבע זאת בהקלק עכבר. עכשיו הדילמה היא: האם לבחור את החיה האהובה עליך או השנואה עליך? האפשרויות כוללות חמור, לוטרות, גיריות ודוב מרקד (בפנסיה).

התלונה של צער בעלי חיים בדרך.

Stronghold 3 צפוי לצאת ל-PC באביב 2011.

Gods vs. Humans נקטל בביקורות ראשונות

Gods vs. Humans הוא משחק אסטרטגיה עצמאי ל-Wiiware, המשלב מרכיבים של קלאסיקות כמו Lemmings ו-Black & White על בסיס ז'אנר ה-Tower Defense המודרני. רקע המשחק הוא התקוממות של בני האדם נגד האלים. אתם האלים ואתם יוצאים למלחמת חורמה נגד הברואים המתמרדים ומגדל בבל שהם מתכוונים לבנות אל השמים.

המשחק יצר ציפיות בזכות מקוריות למראית עין, והסגנון החמוד-אך-מתוחכם שהוא שיווה לעצמו עד יציאתו נראה מבטיח. למרבה הצער, עם יציאת הביקורות (ממוצע 58) התברר שזה משחק להימנע ממנו.

מתוך הביקורות: "Gods vs. Humans גורם לך להרגיש כמו שמוק". ואחת קצת יותר סלחנית: "אם יש לכם כמות מכובדת של כסף לבזבז זאת לא האפשרות הכי גרועה לבזבז אותו, אבל זאת לא ממש המלצה...". עיקר הביקורת הוא על העובדה שגם במעט התוכן הקיים במשחק קיימות בעיות חמורות של ליניאריות ושל נוסחת משחק חוזרת ונלעסת.

חבל.

תאריך יציאה רשמי ל-Shogun 2

הכותר הבא בסדרת המופת Total War יצא במרץ 2011. המפתחים שיפרו את המנוע הגראפי ואת היכולות שלו, ובנוסף עמלו על AI חדש, שאמור לפצות על הישחקותו בכותרים האחרונים.

הרשו לי לצטט תגובה על ההודעה הזו של SEGA באחד הפורומים: "אז אנחנו יכולים לצפות שבפועל ההשקה תהיה באזור יולי, עם פאטצ' נורמאלי בערך בספטמבר, ואז המשחק יהיה שחיק סופית בנובמבר. אז יש לנו עוד שנה לחכות"...
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:45 20.11.2010 | ראשון ראשון (אורח)

    ראשון, כי גם לי מותר

  2. 2

    18:35 20.11.2010 | אציו אציו (אורח)

    בכתותרת "תאריך יציאה רשמי ל-Shogun 2" שמחתי.. אבל כשקראתי את השאר... . אז הינה אני נשאר מבואס ומחכה שיגידו מתי המשחק יצא. באסה.

  3. 3

    19:13 20.11.2010 | yzahav yzahav (אורח)

    הוא רק ציטט מישהו מהפורום ...

  4. 4

    22:48 20.11.2010 | lk lk (אורח)

    מה עם WWE ?

  5. 5

       | פורסם ע"י