הרשמה

רואים כפול: ריקוד הוובוזלה של מלך הפופ

מאת: רונן אטיאס

 טריילר רענון ל-Super Scrib

למרות שהוא יצא כבר לפני חודשיים, השבוע פורסם טריילר חדש לכותר ההרפתקה\פאזלים Super Scriblenauts. הסרטון מציג בפנינו חלק מהשינויים המשחקיים שההמשך זכה להם ביחס לקודמו, ומדגים חלק מסוגי שלבי החידה החדשים שבו, כמו אלה שבהם יש ליצור חפץ שקשור למספר חפצים נתונים, או השלמת מכניזם באמצעות חפצים קבועים מראש.

אנחנו כבר שיחקנו בו, וכמו שתוכלו לראות בכתבה, כל השיפורים שהוזכרו בטריילר עוזרים לו לנצל את הפוטנציאל של רעיון יצירת החפצים, שקצת הלך לאיבוד במשחק המקורי. סקריבלנאטס, למי שלא מכיר, הוא משחק בו בעזרת מחברת קסומה שכל מה שנכתב בה מתעורר לחיים, צריך הגיבור לפתור שלבי פלטפורמה-פאזל מסוגים שונים. מומלץ.

בוקר שחור גם לך

בשבוע שעבר שוחרר כותר התפקידים החדש בסדרת גולדן סאן, Dark Dawn. בינתיים, מהביקורות שפורסמו, ממוצע הציונים של המשחק עומד על כ-80, שזה לא רע בכלל, אך מעט נפילה - או אולי פשוט דריכה במקום - לעומת שני הקודמים, שנחשבו מצוינים.

בחלק גדול מהביקורות הללו מציינים לטובה את הגרפיקה של המשחק (לא שמהסרטונים ניתן להבין למה), ואת אורך החיים שלו, אבל מנגד גם מציינים שהוא קל במיוחד, ושלמרות היותו סך הכל חוויה מהנה, הוא לא מספיק חדשני ומסתפק בלצאת ידי חובה בהרבה תחומים. נראה שמדובר במשחק שמיועד באמת רק למי שעוד לא נקעה נפשו מנוסחת ה-JRPG הבלתי מרועננת.

פיראטים? אל תשכחו לקבוע תור לרופא אוזניים 

כשחברת יוביסופט החליטה להכריז מלחמת חורמה על פיראטי PC, היא פיתחה מערכת הגנה מתוחכמת, שדורשת ממך להיות מחובר רצוף לאינטרנט כל זמן המשחק. זו אמנם מעכבת אך לא מונעת את פריצת משחקי Ubisoft. האם החברה הצליחה לשפר את מכירותיה לפלטפורמה בזכות ה-DRM החדש? לא ידוע, אבל היא בטוח הצליחה לעצבן שחקנים חוקיים שנמנע מהם לשחק במשחק שרכשו בכסף מלא בגלל שיהוקי אינטרנט.

עכשיו התגלה טריק חדש והרבה פחות מזיק של יובי: כחלק מהלחימה בהורדות של "חוויית מייקל ג'קסון" ל-DS (למרות שלא ברור לי מי מעוניין אפילו בגרסה פרוצה של דבר כזה), הם תכנתו את המשחק כך שיזהה שינויים בקוד, ובמקרה כזה יבליע את שירי הפופ המפורסמים בין צלילים של וובוזולה (כן, הדבר המציק הזה מהמונדיאל). לא ברור כמה זה יעיל, אבל זה בהחלט הרבה יותר יצירתי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:53 12.12.2010 | DJFMBEN DJFMBEN

    חחחח עלק ריקוד הוובוזלה של מלך הפופ

  2. 2

       | פורסם ע"י