הרשמה

חדשות האסטרטגיה: העכבר של Starcraft 2

מאת: אליאב סולומון

Dungeon Defenders – גרסה ניידת קודם

Dungeon Defenders, משחק אסטרטגיה-תפקידים-פעולה-קואופרטיבית עצמאי, צפוי לצאת עוד כחודשיים לקונסולות ול-PC, במחיר 10 דולר.

Dungeon Defenders: First Wave היא גרסה מצומצמת יותר של המשחק, שזמינה כבר עכשיו על מכשירי iOS וטלפוני אנדרויד.

זהו אחד מיני גל כותרים המשלבים אסטרטגיה ושליטה ישירה בגיבורים, בז'אנר שלם שהתפתח מ-Defence of the Ancients,  השוטף את השוק לאחרונה.

צפו לסקירה של גרסת ה-iPhone בקרוב, ובינתיים, מי שמעוניין לבדוק אותה בעבור 3 דולרים, יכול לעשות זאת דרך ה-App Store.

(תמיד) יש חדש מ-Paradox Interactive

והפעם: הכרזה על שתי חבילות הרחבה.

הראשונה היא למשחק האסטרטגיה-תפקידים דמוי ה-Total War הידוע בשם התיאורי King Arthur: The Roleplaying Wargame (ממוצע 79). החבילה תקרא The Druids, ואם לא יהיו דחיות של הרגע האחרון, תגיע בינואר.

החבילה צפויה להציע קמפיין חדש, המתרחש במקביל לקמפיין המקורי, בו שלטנו במלך האגדי ארתור. בקמפיין החדש נתכנן את מהלכיו ונפקד על צבאותיו של מלך וויילס, שרוצה להחיות את כוחה של דת הטבע העתיקה של אנגליה, שנחלשה לאחר פלישת הרומאים, ולאחר לכתם נאלצה להתמודד גם עם דת חדשה וצוברת תאוצה: הנצרות.

ההרחבה השנייה היא ל-Majesty 2, הרחבה שלישית למשחק השלוט-בממלכה-על-ידי-מניפולציה-של-גיבוריה, אחרי KingMaker ו-Battles of Ardania.

החבילה תקרא Monster Kingdom, ותהווה המשך ישיר לעלילת ההרחבה הקודמת. מלבד חפצים, יכולות, מבנים, יחידות חדשות, ושאר היָדַה-יָדַה הרגילים, החבילה תוסיף גם אפשרות לכרות בריתות מפוקפקות עם מפלצות עוצמתיות שיוכלו לבצע עבורכם שירות יקר בדילול שורות האויב, אבל שלעולם לא תוכלו לדעת בוודאות מתי יתחשק להן לעבור לצד השני ולהתחיל לרסק את היחידות הידידותיות שמסביבן.

החבר'ה ב-C1 Company הודיעו כי זו תהיה חבילת ההרחבה האחרונה ל-Majesty 2, וכי כרגע לא מתוכננים מוצרים נוספים תחת המותג.

הטריילר החודשי הקבוע ל-Total War: Shogun 2

 It's that time of the month again. הטריילר הבא הוא חלק מסדרת סרטונים החושפים טפחי משחקיות מתוך הכותר הבא בסדרה.

והפעם: טוויסט! סרטון משחקיות, לא מתוסרט ולא מרונדר מראש, בזמן אמת, במפה שבה מגינים על מבצר מבודד מפני כוחות המחשב. בסוף הסרטון אחד המפתחים נוחל תבוסה ל-AI הידוע לשמצה של המשחק, וזה נראה... זה נראה פשוט... נראה מצוין, נראה Total War.

נ.ב. הקריינות משעשעת ומעשירה כאחד. פשוט שווה.

Guardians of Graxia – וחבילת הרחבה תציל משעמום מוות

meh. כך בערך אפשר לסכם את הביקורות שהתפרסמו ל-Guardians of Graxia, משחק האסטרטגיה\מלחמת קלפי פנטזיה החדש של Petroglyph, יוצרי Star Wars: Empire at War ולשעבר אנשי Westwood Studios.

האולפן לא נכנע לציונים הבינוניים, שסביב 60. ראשית הוא כבר הוציא Map Pack שהוסיפה חמישה גיבורים ועשר מפות בעבור 3 דולר, ועכשיו הכריז על חבילת הרחבה שניה, שתקרא Elves and Dwarves, תכיל שני גיבורים חדשים (גמד ואלף, מנסתם), חמישה סוגי יחידות נוספים, שש מפות ויוצר מפות אקראי. החבילה צפויה לצאת לשוק בינואר הקרוב, דיגיטלית בלבד.


שניים אוחזין בעכבר של Starcraft 2

עד כמה שאני אוהב את Starcraft II, ומעריך את משחק הרשת ה-אין-מילים-בפי-לתאר-עד-כמה-הוא-טוב שלו, אני לא שחקן מקצועי (אפילו בתואר נוב לא הייתי מזכה את עצמי), ולכן איני יכול לחוות את דעתי אם העכבר ה"יעודי"\ממותג-סטרקראפט החדש של חברת Razor הוא מוצר טוב או לא. אני אפילו לא יכול לחוות את דעתי העניינית על שתי הביקורות המקצועיות הסותרות, אחת שלילית, של IGN, שניה חיובית, של PC World.

מה שכן, אני בהחלט יכול לתת חוות דעת על איכות הכתבה עצמה, גם בלי להכיר את המוצר הנידון בה. אומנם, הכתבה של PCWorld לא רעה בכלל, אבל הכתבה של IGN עולה עליה, והרבה יותר משכנעת, בין אם היא צודקת או לא.

בבסיסה עומדת תפיסה נכונה מאוד לטעמי (ומאוד רומנטית ושמאלצית גם כן) שגורסת שבסופו של יום, שחקן נמדד לפי היכולות והכישורים שלו עצמו, ולא לפי טיב ה-gear שיש לו, ייעודי ומשוכלל ככל שיהיה. או במילים אחרות, זה לא גודל ה-gear, זה מה אתה עושה איתו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:49 24.12.2010 | FoXie FoXie

    במקום gear תשימו זין ותראו איך זה מתאים :O

  2. 2

    18:14 24.12.2010 | DareDevil DareDevil

    המפתח שהדגים את שוגון ממש גרוע..

  3. 3

    19:23 24.12.2010 | noonameleft noonameleft

    Dungeon Defenders נראה מעניין אבל יש בו יותר בלאגן לעיניים מבדיאבלו 3.

  4. 4

    19:57 24.12.2010 | ET2k ET2k

    1 - באמת חכם מאוד מצידך...

  5. 5

    21:22 24.12.2010 | משה פרץ משה פרץ (אורח)

    אולי באמת תתחילו לעשות ביקורות וסיקורים על מוצרי גיימינג?
    ולא רק על המשחקים עצמם?

  6. 6

    10:07 25.12.2010 | dsa dsa (אורח)

    מי שמעלי צודק

  7. 7

    21:25 25.12.2010 | wicked wicked (אורח)

    מצטרף להצעה של 5..
    יכול להוסיף המון לאתר. אני אישית אשמח מאוד לביקורות על חומרות גיימינג למינהן כגון הכרטיס GTX570 ו GTX580 החדשים של NVIDIA..

  8. 8

    07:48 26.12.2010 | אני אני (אורח)

    המממ, אני לא מאמין שמדובר בעכבר שמשפר ביצועי משחק, אולי כלי שאמור להפוך את החוויה של שליטה במשחק אסטרטגיה לטבעית ונוחה יותר.
    כמו ששף נמדד לפי הכישורים שלו, אבל זה לא מפריע להם לקנות סט סכינים באלפי שקלים.

  9. 9

       | פורסם ע"י