הרשמה

תחנת המשחקים: באטלר הוא האקר

מאת: מתי שמוקלר

שובו של האל המחסל?

עוד לא התגברתם על זה שסיימו לכם את סדרת God of War? יופי, לפי איך שזה נראה גם לא תצטרכו. מסתבר שאולפני סנטה מוניקה מחפשים מתכנתים בכירים באתר הקריירות של פלייסטיישן, ובהם מתכנת אונליין, מתכנת טכני, מתכנת גרפיקה ומתכנת כללי, ובסוגריים המילים "God Of War Team", מסקרן ביותר. האם זה ספין אוף ל-NGP? אולי עוד Prequel? הכול יכול להיות (והחיפוש אחר מתכנת אונליין פותח אפשרויות מסקרנות במיוחד).

סוני מספקת פרנסה לעורכי דין

סוני נלחמת משפטית בכל החזיתות: מחפשת את ההאקרים שפרסמו את פריצת ה-PS3, מוציאה צו מניעה להאקר ג'ורג' הוץ, ועכשיו גם נלחמת עם LG, שהאשימה אותה מוקדם יותר החודש בהפרה של מספר פטנטים שקשורים לא רק לפלייסטיישן אלא גם לשיטת הקריאה של העינית בבלו-ריי - ודרשה מבית המשפט לאסור את מכירת מוצריה של סוני בארה"ב.

מתקפת-הנגד הזאת מצד LG באה אחרי הטענה של סוני בדצמבר שחלק מהסמארטפונים של החברה מפרים פטנטים של סוני.

חייה הקצרים אך מלהיבים של האש

כבר עבר זמן-מה מאז ששמענו משהו על Uncharted 3, והבלוג האמריקאי של פלייסטיישן מכפר על החטא ומשחרר ראיון ארוך יחסית עם Arne Meyer מ-Naughty Dog. בראיון מעמיקים הדוברים אל מנגנוני הגיימפליי של המשחק, כולל מכניקת קרב חדשה, שמאפשרת לכם להילחם במספר אויבים בו זמנית; סביבה הריסה; ואש ריאליסטית שמתקדמת בהתאם למלאי החמצן ואוכלת את חומרי הבערה שלה עד שהיא מכלה אותם וגורמת לקריסת מבנים.

אוסף מחשמל

קול מגראת' חוזר, ולא סתם חוזר אלא חוזר בגובה 20 ס"מ כפסלון שכלול בחבילת האספנים של Infamous 2, שתאגד חוץ מהפסל והעותק של המשחק גם "סופר קוד" שייתן לכם קרס חשמלי, רימון חשמל, סקין של קסלר ונשק נוסף. רק 100 דולר.

תאריך יציאה ל-Infamous 2 עוד אין, וגם טריילרים חדשים אין, אבל גיימפליי דווקא יש, והוא נראה לא רע בכלל ומציג משימה מהקמפיין, עם סביבה דינאמית יותר מבמשחק הראשון, מתקפות רעננות ונשקים חדשים... בהחלט יש למה לצפות.

קווין באטלר הוא האקר!

משתמש טוויטר "עבד" על קווין באטלר, נציגה הוירטואלי של סוני, כך שיפרסם את מפתחות הפריצה ל-PS3 בחשבון הטוויטר שלו. המשתמש שלח לחשבון של באטלר חלק מקוד הפריצה בלי ליידע אותו במה מדובר, וחביבנו הסופר-ציני חשב שכל שילובי האותיות-מספרים ההקסדצימליים האלה הם משחק צוללות והגיב "Lemme guess, sank my battleship". כך, במשך שעה ארוכה, התנוסס לו המידע האסור בחשבון רשמי של סוני, והדגים כמה קשה עד בלתי אפשרי לצנזר מידע ברגע שהוא מגיע לרשת. מיותר לציין שהמסר נמחק מאז.

P-ינת ה-PSN

כרגיל, סוני משאירה אותנו מעודכנים עד הסוף המר ב-PSN, עם משחקים חדשים ומרעננים כמו Stacking והבובות המטרושקיות שלו, Plants VS Zombies וכו', אבל השבוע, שני עניינים בוערים במיוחד:

דמו סינגל ל-Killzone3

אם אתם בראש סולם ההיררכיה ומחזיקים בתואר חברי ה-PSN פלוס הנכסף, תהיו שמחים לדעת שתוכלו לשים את ידיכם הצמאות לדם על הדמו לשחקן יחיד של קילזון 3 מוקדם מכל השאר. תוכלו לשחק בשלב שנקרא “Icy Incursion", שנראה כמו השלב שהראו לנו עשרות פעמים אחרי E3 - כן, זה עם הג'טפקים - שמתרחש בבסיס באזור הקריר יותר של כוכב הלכת הלגהן, עם סבצ'נקו וריקו (הדמויות הראשיות במשחק השני והשלישי) בדרך לחלץ את גנרל נארוויל.

First Strike Strikes Second

שחקני Black Ops על הפלייסטיישן יקבלו את חבילת המפות הראשונה של המשחק, First Strike, שיצאה באחד בפברואר ל-360, ב-3 במרץ. אין מחיר רשמי אבל סביר להניח שהיא תופיע עם אותו תג של 15 דולר.

החבילה מורכבת מחמש מפות חדשות, ארבע למולטי רגיל ואחת למצב הזומבים הקואופרטיבי.


 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:42 13.02.2011 | fanboy fanboy (אורח)

    קבלו FAIL VGAMES הגיימפלי של Infamous 2 ישן רצח הוא מ2010!!!!

  2. 2

    16:21 13.02.2011 | Highwind Highwind

    כול זה טוב ויפה אבל זכרו שזה יפנים. שונא יפנים. העינית של הסוני התקלקלה לי, 600 שקל בסוף השבוע אוציא. כבר הייתי קונה סלים אם הייתי יודע מאיזו אפשרות הם יפיסדו יותר.

  3. 3

    17:27 13.02.2011 | כעיכעי כעיכעי (אורח)

    1- צודק,,,
    אבל יצאו גם שני גיימפליים חדשים אותם אתה יכול לפרסם :)

  4. 4

    18:55 13.02.2011 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    אחלה כתבה תודה, ו 1, אני חושב שהוא בוחר מכל הסרטונים את הטוב ביותר ומפרסם.

  5. 5

    23:06 13.02.2011 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    מעניין מתי יצא טרייליר של המפות על ה PS3
    לא מעניין טרייליר של XBOX

    וזה לא שווה את הכסף
    קודם כל שידאגו שהמשחק יעבוד 100% טוב
    ושיתקנו קצת את הטקסטורה

  6. 6

    13:55 18.07.2011 | אריאל אריאל (אורח)

    אני מקיר את המשחק חזק איך אני אוהב אותו אבל הוא ברשת זה יותר כיף למשל כמו GTA זה לא כזה כיף ככה רק ברשת שזה SAMP זה כייף רצח

  7. 7

       | פורסם ע"י