הרשמה

רואים כפול: זלדה הכפולה

מאת: רונן אטיאס

ה-3DS היא מוזיאון למשחקים ישנים

נינטנדו שיחררה עוד כמה פיסות מידע מעניינות לגבי ה-3DS בכנס המפתחים שנערך בשבוע שעבר, כולל לגבי המשחקים שבדרך אליה. למשל, פונקציית ה-Virtual Console תאפשר אמולציה לא רק של משחקים מפלטפורמת הגיימבוי של נינטנדו, אלא גם של משחקי GameGear, הניידת הקלאסית של סגה, וכותרי TurboGrafix/PC Engine, הקונסולה המתקדמת לזמנה של Hudson/NEC.

בין משחקי הרטרו הללו שיהיו זמינים בקרוב על ה-3DS אפשר למצוא את הפלטפורמר "סוניק וטיילס 2" ואת משחק המירוצים "סוניק דריפט 2" בכיכובו של הקיפוד הכחול, את משחק הנינג'ות Shinobi ומשחק התפקידים Dragon Crystal, כולם מהספריה של ה-GameGear. הוירטואל קונסול תגיע בעדכון נאי למכשיר, ביחד עם דפדפן הקונסולה והאפשרות להעביר משחקים שמותקנים על DSi אל המכשיר החדש.

מאריו חדש ל-3DS: רשמי

עוד באותו כנס, קיבלנו סוף כל סוף אישור רשמי למה שידענו כבר מהשנייה שהקונסולה החדשה הוכרזה: הצוות שמאחורי "סופר מריו גלאקסי" מפתח כותר סופר מאריו תלת מימדי למכשיר החדש. מידע נעבר לזה, לצערנו, עדיין לא פורסם, אך נינטנדו הבטיחה שנוכל ללמוד עליו עוד ב-E3 הקרובה. אני מנחש שלא מדובר בספין-אוף\רימייק לגלאקסי, אלא בעולם וגימיק משחק חדש לגמרי - הם ירצו לפתח מיני סדרה חדשה ומפתיעה שתמשוך עוד קונים ל-3DS תוך שימוש ביכולותיה המיוחדות. מריו בעולם ריאליסטי, מישהו?

Zelda 3DS: ביוני, ו-Master Quest גם

בפינה הקודמת סיפרנו לכם שהרימייק בשלושה מימדים ל-Zelda: Ocarina of Time לא יגיע בהשקה אלא ידחה למועד מאוחר יותר. זה נחשף השבוע - יוני, מייד אחרי E3. מעניין לדעת האם אחרי יותר מעשור, אפקטים תלת מימדיים יצליחו לשחזר את ההצלחה העצומה. זה בוודאי לא יפריע לחידוש שהרבה חובבי זלדה חושבים שמדובר במשחק הטוב ביותר בסדרה, ושה-Master Quest, גרסה חלופית של המשחק עם הבדלים משמעותיים במבוכים ובחידות, יכלל בגרסת ה-3DS גם הוא.

Super Monkey Ball 3D, אחד מכותרי ההשקה של הקונסולה, זכה השבוע לרגל שחרורו בטריילר חדש ושופע בהגזמה יפנית שעושה טוב על הלב. מלבד היפני הצעקני והבובה הצווחנית הסרטון מציג משחקיות מיני-גיימס לא מרשימה במיוחד, ביחד עם גרפיקה, שבהיעדר אפקט התלת מימד לא נראית מרשימה. משחקון שדווקא כן תפס לי את העין הוא ה"קרב קופים" שמזכיר את סופר-סמאש-בראוול, שכולנו מקווים שאולי על הקונסולה החדשה, יקבל סוף סוף גרסה ניידת.
 

ולסיום, מפתחי פלטפורמר האינדי המצליח Super Meat Boy סיפרו כי הם קיבלו את ערכת הפיתוח של ה-3DS, ושהם שוקלים לפתח גרסה תלת ממדית לילד הבשר - אם הדבר ירגיש להם מתאים ונכון. אם זה לא יהיה סופר מיט בול, הם טוענים שיפתחו משהו אחר, וינסו לעשות אותו "סופר מדהים". שנון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:20 06.03.2011 | dudi dudi (אורח)

    היפנים/סינים האלו !!!!

  2. 2

    22:41 06.03.2011 | היי היי (אורח)

    תבין 1 כל הקונסולות שהם ps3 wii 3ds psp ps2 ps1 הם כולם יפנים בסין יש איסור מוחלט של קונסולות משחק יפן מייצרת הכל sony ninetendo אני מקווה ש 1 למדת שיעור חשוב ולכל השאר תקשיבו בשיעורים

  3. 3

    07:24 07.03.2011 | energyaron energyaron

    2 אז אייזה מדינה זאת אייזה מגעילה

  4. 4

    07:58 07.03.2011 | Jiddu Jiddu

    2 תלמד לרשום סימני פיסוק.
    שיעור חשוב, ולכל השאר תקשיבו בשיעורים...

  5. 5

    11:44 07.03.2011 | יואל יואל (אורח)

    2 מה אה אומר, נינטנדו הם חברה שאני מעריץ מאז שאני ילד קטן (היום אני בן 40) והיא בהחלט סינית ותמיד היתה סינית.

  6. 6

    08:47 08.03.2011 | engenu engenu (אורח)

    5 אתה אדיוט מושלם, נינטנדו היא חברה קוראנית, הרי ברור שנינטנדו בקוראנית זה: "ננצח את כולכם" על פי חזונה של החברה.
    אתה בן 40 ואתה צריך לדעת שלא כל מלוכסן הוא סיני...

    אם אתה חושב ככה אז כל סיני יכול לחשוב שאתה ערבי.

  7. 7

       | פורסם ע"י