הרשמה

מהקופסה: תנועות מסוכנות

מאת: גדעון ברוט

תנועות גסות הן עניין של גיאוגרפיה

ציפינו, חיכינו וקיווינו שמיקרוסופט תביא לכנס ה-GDC השנתי הכרזות מפתיעות על איזה כותר בלעדי אחד או שניים, אבל במקום זה החליטה החברה, באופן לא מפתיע בכלל, להביא את האנשים שמאחורי הקינקט לפאנל מיוחד בו ידברו על הטכנולוגיה שמאחורי מצלמת העומק ואיך מבצעים לוקליזציה לאפליקציות שלה ברחבי העולם.

לדברי חברי הפאנל, הבעיה המרכזית בלוקליזציה של משחקי קינקט הם הניואנסים המיוחדים שיש בתרבויות שונות לגבי מחוות גוף. לא משנה איזה משחק אתה מפתח, כנראה שבשלב כלשהו הוא יבקש לבצע תנועות שנחשבות גסות במקום כזה או אחר בעולם.

כדוגמה ניתן Dance Central, משחק הריקוד המצליח מבית הארמוניקס, בו היה צריך לצנזר, למשל, את תנועת הרמת הסוליה בגרסאות מזרח אסיאתיות של המשחק. סוליית הנעל\כף הרגל נחשבת באזורים נרחבים שם לאזור המלוכלך ביותר בגוף - והפניית הסוליה אל מישהו יכולה להיות שקולה להורדת המכנסיים והפניית הישבן במערב.

אנשי מיקרסופט סיפרו שצוות הלוקליזציה של המשחק הורכב מיותר ממאה אנשים ועבד כשנה לפני יציאת הקינקט כדי להתאימה לכל השווקים ולמנוע תקריות מביכות.

בסופו של דבר, הקינקט יצאה מהפאנל לא כבקר משחק בלבד. אלא גם כהזדמנות מרתקת לעמוד על הדומה והשונה בין תרבויות בכל הקשור לשפת גוף ותנועה. מישהו צריך להכין על זה סרט תיעודי.

החדש של טים שייפר בלעדי לבוקס

בטקס פרסי המפתחים, שנערך כמו כל שנה ב-GDC, ניצל המנחה טים שייפר את הבמה כדי להכריז על המשחק החדש של הסטודיו שלו, Double Fine .

Trenched ישלב משחקיות Tower Defence ואקשן מגוף שלישי, כאשר השחקנים מנסים להגן על העולם מפני חייזרים שכבר כבשו חלקים גדולים ממנו. השחקנים ירכבו בתוך טנקים דו-רגליים (Mechs), אותם יוכלו לשנות כרצונם בעזרת אלפי אפשרויות עיצוב ואבזור שונות.

כמו משחק "רחוב סומסום" של החברה שהוכרז לפני כשבועיים, גם Trenched הוא בלעדי, לפחות בינתיים, לשירות הלייב של האקס בוקס 360, ואמור לצאת מתישהו בהמשך השנה.

פינת הלייב השבועית

השבוע בלייב, עוד משחק מהמסיבה של מיקרוסופט ושתי חבילות הרחבה.

Beyond Good and Evil HD

המשחק השלישי במבצע הקידומי הנוכחי של מייקרוסופט, House Party, הוא רימייק HD למשחק הפעולה-הרפתקה Beyond Good and Evil. המשחקיות המגוונת וההומור של המשחק המקורי, מ-2003, מגיעים עכשיו ברזולוציה גבוהה, עם טקסטורות ומודלי דמויות משופרים ועם רמאסטרינג של פסקול המשחק.

ממוצע הביקורות של הרימייק עומד על 85, שתי נקודות פחות מהמקור, כאשר המבקרים מסכימים שכל מה שהיה נהדר במשחק המקורי עדיין נהדר בימינו.

מחיר: 10 דולרים.

Fable 3: Traitor's Keep

חבילת הרחבה נוספת למשחק ה-RPG המצליח מוסיפה שלושה אזורים חדשים למפת המשחק ובהם עשרות קווסטים חדשים להשלים, דמויות לפגוש וקרקעות לרכוש. ממוצע הביקורות של ההרחבה הוא 78, שזה הרבה הרבה יותר טוב מההרחבה הקודמת, Understone Quest Pack.

מחיר: 7 דולרים.

Dead Space 2: Severed

חבילת ההרחבה הראשונה למשחק הפעולה-אימה המשובח מוסיפה שני פרקים לקמפיין בהם נפגוש דמויות מהספין-אוף, Extraction. גייב וולר, איש בטחון במושבה המותקפת, מנסה להגיע אל ולהציל את המדענית יקירת נפשו לקסין מרדוק מהזוועות המתחוללות.

הציון הממוצע של ההרחבה כרגע הוא 56, והיא מתוארת כקצרה, עם מיקוד בקרב שמפספס את מרכיבי האימה והסיפור המעניינים של המשחק המלא.

מחיר: 7 דולרים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:57 07.03.2011 | kerotiN kerotiN

    יש אין ראשון :)

  2. 2

    14:01 07.03.2011 | slamis slamis (אורח)

    tourch lite @ 9/03

  3. 3

    14:34 07.03.2011 | היי היי (אורח)

    בקיצור קקה קוסולה

  4. 4

    16:02 07.03.2011 | energyaron energyaron

    נכון 3 אתה מסכים איתי שמחשב הכי טוב

  5. 5

    17:28 07.03.2011 | עדן עדן (אורח)

    מחזק את 4

  6. 6

       | פורסם ע"י