הרשמה

תחנת המשחקים: רעידות וריקודים

מאת: מתי שמוקלר

ביד חזקה ובחשבון פייפל

סוני ממשיכה במסע הצלב שלה כנגד כל מי שקשור לפריצה לקונסולה, ומתקמפרת להאקר GeoHot על העורק הראשי. בית המשפט בקליפורניה הסכים להעניק לחברה צו שיאפשר לה לקבל דו"ח מלא על כל הכסף שנכנס לחשבון הפייפל של מר הוץ החל מה-1 בינואר 2009 עד ה-1 בפברואר 2011. בעזרת רשימת האנשים שהעבירו לו כסף מצפה סוני לזהות עוד כמה מטרות לתביעה שלה. סוני, כפי שדווח בעבר, קיבלה גם גישה לכוננים הקשיחים שלו וגם למספרי ה-IP של כל מי שגלש באתר שלו בחודשים האחרונים.

בינתיים הודה האקר מוכר בסצינה שהתיקון שסוני הכניסה לאבטחת ה-PS3 בשורת עדכוני ה-Firmware האחרונה תדרוש עבודה רצינית כדי לחזור ולפצח אותה למצב הפגיע בו היא הייתה בתחילת השנה הנוכחית.

תזמון גרוע ל-Motorstorm Apocalypse

משחק המירוצים-בסוף-העולם נדחה בבריטניה וביפן לפני כשבוע, בעקבות האסונות ביפן, ועכשיו מגיעות חדשות אודות דחייה של הדמו האמריקאי. מאחר והגרסה האמריקאית של המשחק צפויה לצאת רק בחודש הבא, אחרי שכותרות אחרות ככל הנראה יתחילו לתפוס את מקומם של דיווחים מיפן מוכת הרעידה והצונאמי, בשלב זה היא עדיין צפויה להגיע ב-12 באפריל.

בינתיים, 25 ביקורות שהתפרסמו למשחק, שמירוציו מתרחשים בעיר שהולכת ונחרבת כתוצאה משרשרת רעידות, קצת מאכזבות עם ציון ממוצע - סולידי אך לא מלהיב - של 78.

המרבה לרקוד על גופות אויביו המובסים הרי זה משובח

אם חשבתם ש-SOCOM 4 ישמור על טון רציני לכל אורכו, בהתחשב ביומרתו לאקשן צבאי סמי-ריאליסטי בזירת קרב עדכנית אי שם בסין, אז מן הסתם אתם צודקים ב-99.9 אחוז. עם זאת, Zipper Interactive החליטה לשלב פן הומוריסטי מעט במצב המולטי של המשחק, שם, כאשר תהרגו אויב שירה לכם יותר מדי בראש, ניסה להתגנב מאחוריכם עם בזוקה או סתם התקמפר, תוכלו עתה לרקוד מעל הגופה הווירטואלית. שלושה ריקודים תוכלו למצוא במשחק:
- התרנגולת – זכו ב"לרקוד עם כוכבים" על ידי נפנוף ידיכם ככנפיים של שניצל, סליחה, עוף.
- הרובוט – ריקוד המכונה.
- המנוף – הריקוד הרשמי של ילד הקראטה.

SOCOM 4 מגיע ב-19 באפריל.

סוני, המוצר המושלם לגבר

מה לא ראינו מצד מחלקת הפרסום של סוני? קילזון 3 בטלוויזיה, שלטים ברחובות, השתלטות על ה-PS Home; עכשיו אתם יכולים להוסיף מוצרי גילוח לרשימה. כן, החל מהשבוע סוני מפרסמת את קילזון 3, אינפמוס 2 וגראן טוריסמו 5 בעזרת אריזות תערים ובקבוקי ג'ל. קנו אחד כזה, אם אתם מבקרים בחו"ל בזמן הקרוב, ותקבלו קוד שיקנה לכם איזה בונוס קטן בתוך המשחק, כמו שלוש נקודות לחנות המולטיפלייר של KZ.

P-ינת ה-PSN

קרו עוד כמה דברים ב-PSN השבוע, מעבר להמשך התרחבות מאגר השירים של רוק בנד. 

משבר בתחנה

בלי להרחיב יותר מדי, הדמו מולטי פלייר של קרייסיס2 מראה בדיוק למה סוני זקוקה לכל-כך הרבה חברות שיפתחו לה משחקים בלעדיים. עם ירידות בקצב הפריימים וגרפיקה מטושטשת, לפי איך שזה נראה בינתיים, אתם יכולים להשאיר את החוויה הזו למחשב או לאקס בוקס - למרות הכרזתו של מנכ"ל Crytek, לפיה הוא לא רואה שום הבדל בין גרסאות ה-360 וה-PS3 כשהן רצות זו לצד זו.

סופת מנועים

למרות שהדמו של Motorstorm Apocalypse זמין כרגע רק בחנות האירופאית, ומדובר בדמו קצר, הוא עדיין מציג את כל מה שצריך לדעת על תחושת המשחק. בדמו ייתנו לכם בין אופנוע-על למכונית-על, שניהם מהירים מאוד, ואיתםתוכלו לעשות שני סיבובים על אחד ממסלולי המשחק. המפה מפגינה מצויין את ההרס הסביבתי עליו מבוסס המשחק: בניינים מתמוטטים ואדמה מתפוררת הם לא אירוע נדיר פה, חברים, אז תיזהרו שם בחוץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:45 20.03.2011 | HeadChopper HeadChopper

    lol בxbox זה נראה קצת יותר טוב? או שזה אני?

  2. 2

    18:46 20.03.2011 | HeadChopper HeadChopper

    הוספה: למרות שהמים נראים הרבה יותר טוב בps

  3. 3

    22:52 20.03.2011 | היי היי (אורח)

    אין על ps3 אתמול קניתי ואני חושב שסוני נותנת הרבה יותר ממייקרוסופט

  4. 4

    00:33 21.03.2011 | YVW YVW

    ה-HUD נראה פגום לגמרי ב-PS3...
    חוץ מזה לא ראיתי יותר מידי הבדל, קצת ב-contrast... (אני לא מדבר על דברים כמו המכונת שתייה שצבועה יותר ב-XBox ב-0:50 או הלבנים ברקע שיש ב-PS3 ב-1:30)
    לא ראיתי את הכל, ראיתי את השתי דקות הראשונות והשתעממתי

  5. 5

    02:18 21.03.2011 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    SOCOM !!! סופסוף !!!

  6. 6

    13:47 21.03.2011 | energyaron energyaron (אורח)

    האקבוקס אוכל בולע אותו בגרפיקה

  7. 7

       | פורסם ע"י