הרשמה

מהקופסה: פספוסים

מאת: גדעון ברוט

Gun Loco בוטל

לפני מספר חודשים סיפרנו לכם כאן בפינה על Gun Loco, משחק יריות מגוף שלישי מרובה משתתפים בלעדי ל-XBLA, אשר במרכזו עומד אי אליו נשלחו כל הפושעים והמשוגעים הגרועים ביותר בעולם. על האי הזה, במגוון של סביבות ותנאי אקלים, הם נלחמים אלה באלה ללא הפסקה, באקשן מלווה בתנועה מהירה ואקרובטית.

כעת הכריזה Square-Enix שפיתוח המשחק הופסק והוא בוטל לאלתר. לא ניתנה סיבה לביטול, אבל ניתן להניח שההפסדים הגדולים של החברה היפנית בשנים האחרונות, לצד האסון שפוקד את יפן בימים אלו אשר פגע בכלכלתה, ובתוכה בחברות הגיימינג, הם אלו שסתמו את הגולל על המשחק.

בהתחשב בכך שהוא נראה כמו גרסה זולה של Brink, קשה להאמין שהפסדנו משהו מהביטול הזה.

Wipeout, גרסת הקינקט

Wipeout, מלבד סדרת משחקי מירוץ עתידניים, היא גם תוכנית ריאליטי שמקורה ברשת ABC האמריקאית, בה המתחרים משתתפים במגוון של מסלולי מכשולים בלתי אפשריים בהם הם מושפלים פעם אחר פעם. לאחרונה התוכנית צברה תאוצה ברחבי העולם,והיא פופולארית גם בישראל.

השבוע הכריזה הרשת, בשיתוף עם מייקרוסופט, על Wipeout in the Zone, משחק קינקט אשר אמור לצאת בקיץ. המשחק ישחזר במדויק את המסלולים המסובכים של הסדרה כאשר אנו נצטרך לתמרן בהם על ידי פעולות בסיסיות כמו קפיצה, ריצה והתכופפות אשר הקינקט תקלוט ותציג על המסך.

המשחק צפוי לכלול 30 מסלולים שונים וקריינות מצד מנחי התוכנית.

זהו אינו המשחק הראשון שמבוסס על התוכנית, כאשר בשנה שעברה ABC, בשיתוף עם אקטיביז'ן, שחררו את Wipeout: The Game לקונסולות של נינטנדו.

פינת הלייב השבועית

השבוע בלייב,סופה של המסיבה של מייקרוסופט וחבילת מפות היילו אחרונה של באנג'י.

Halo: Reach Defiant Map Pack

חבילת המפות השנייה להיילו: ריץ' וגם האחרונה בהחלט של באנג'י, מה שמסמל סופית את העברת המותג לצוות 343 של מייקרוסופט. החבילה כוללת שלוש מפות חדשות, שתיים למצבי האונליין התחרותיים של המשחק ואחת למצב הקואופרטיבי Firefight.

שתי המפות התחרותיות הן Condemned ו-Highlands, כאשר הראשונה היא חללית נטושה התומכת ב 6-12 שחקנים ואילו השנייה מתרחשת בערבות כוכב הלכת ומתאימה ל-8-16 שחקנים. המפה השלישית, Unearthed, נמצאת באחד מהמכרות של הכוכב ותומכת בעד 4 שחקנים במצב ה-Firefight.

מחיר: 10 דולר.

Full House Poker

המשחק האחרון במבצע הקידומי של מייקרוספט "House Party",הוא משחק פוקר מסוג Texas Hold `em המאפשר משחק בין שני שחקנים או הצטרפות לטורנירים של עד 30 משתתפים דרך רשת הלייב.

ממוצע הביקורות של המשחק עומד על 80 כאשר המבקרים משבחים את מצב האונליין הממכר אך מאוכזבים קמעה ממחסור במצבי משחק נוספים.

מחיר: 10 דולר.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:58 21.03.2011 | roi.g roi.g

    יהיה מגניב ה וויפאוט !

  2. 2

       | פורסם ע"י