הרשמה

רשמים ראשונים: Dishonored

אם Dishonored יממש את כל הפוטנציאל שלו, הוא יוכל להפוך לאחד המשחקים הגדולים של 2012

השם ויקטור אנטונוב, כמו השם Dishonored, לא מוכר כיום, אבל בחודשים הקרובים תתחילו לשמוע יותר ויותר על המשחק הזה, וגם על האיש שבאמצעות שמו הוא משווק.

אנטונוב הוא המעצב שבנה עבור חברת המשחקים Valve את City 17 - העיר המרשימה של Half-Life 2, והוא אחראי גם על העיצוב של העולם הזה, אותו מתארים המפתחים מחברת Arcane כלונדון רטרו-עתידנית. במהלך כנס המשחקים Gamescom יצא לנו לזכות בהצצה מוקדמת ללונדון הקצת-אחרת הזאת. הכינו את כרטיסי הטיסה.

כמו Half-Life 2, רק עם עכברים

בשלב אותו אנחנו ראינו בהדגמה - המשחק עדיין לא מוכן לכך שנשחק בעצמנו - הדמיון ל-Half-Life 2 נמצא בכל פינה - ובו בזמן, זו עיר מאוד שונה.

המפתחים אומרים שזו בדיוק המטרה - ליצור עולם שאולי קצת דומה לשלנו, אך לא כזה. רוב החיות שתראו בעולם שונות מאלה של כדור הארץ, עיצובי הבתים והריהוט לא דומים למה שקיים אצלנו, מקור האנרגיה הראשי הוא לא נפט אלא שומן לוויתנים (נשמע טעים!). רק האנשים הם אותם האנשים.

בנוסף, העיר של המשחק קודרת אף יותר מעיר 17, אלא אם כן אתם ממש מחבבים להקות ענק של עכברושים אכזריים. אלה מסתובבים  בכל רחבי העיר, ומהווים מערכת דינמית - המפתחים לא קבעו עבורם את המסלול, אלא שחררו אותם להסתובב.

העכברושים נמשכים למקומות אפלים, ולבשר אדם. בהדגמה אותה ראינו הם אפילו התנפלו על מישהי ואכלו אותה, תרתי משמע. הדבר יכול לקרות גם לכם, והפחד מצלילי כפות רגליהם הקטנות של עכברושים הופך לחלק בלתי נפרד מהחוויה והאווירה של המשחק.

פצצות לגבות (של העכברוש)

גיבור המשחק הוא שומר ראש של הקיסרית, אשר הופלל ברציחתה וכעת צריך לנקות את שמו כשהוא גם נוקם את נקמתו. מה שיעזור לו הם לא רק כלי נשק - ויש הרבה כאלה במשחק - כי אם גם כוחות על.

כך, גיבורנו יכול לעשות טלפורט למרחקים קצרים, לזמן להקות של עכברושים שיתקפו את אויביו, או אפילו להיכנס לגוף של יצורים חיים אחרים. לדבריהם של מפתחי המשחק, הם גילו בבדיקות מוקדמות שהבודקים עושים דברים עליהם הם בכלל לא חשבו.

בעזרת המעשים של המשחקנים היצירתיים יותר, החלו לשלב היוצרים מנגונים שונים במשחק: לחבר פצצות לעכברוש, להשתלט עליו ואז להשתמש בו כבמחבל מתאבד, למשל.

בו בזמן, הצמא של Dishonored לדם נמוך בצורה לא שגרתית. למעשה, אומרים המפתחים, תוכלו לעבור את כולו בלי להרוג אף לא אדם אחד - בין אם אלה שומרים שמסתובבים ברחובות או המטרות שלכם. אם תשקיעו מספיק זמן, תמיד תוכלו למצוא דרך אלטרנטיבית -כמו להפליל את המטרה או להבריח אותו מהעיר.

פוטנציאל יש. עכשיו שיתממש

ל-Dishonored יש פוטנציאל, המון כזה למעשה, ואם יצליחו המפתחים מחברת Arcane להפוך את החזון שלהם למציאות גם בשאר המשחק, ולא רק בשלב אחד, הוא צפוי להיות אחד הכותרים המעניינים ביותר של 2012.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:15 23.08.2011 | Zeta Zeta (אורח)

    לא היה הרבה יותר פשוט שהבנאדם יתאחד עם valve ויוציא את זה כבתור מוד/ ep3 ? האמת עפ"H מה שאתם אומרים זה הרבה יותר מזכיר את devil may cry 4 בהתחלתו... נחיה ונראה כפי שנאמר

  2. 2

    20:18 23.08.2011 | אמיר אמיר (אורח)

    האמת נראה משחק יפה ומעניין.. אני אוהב משחקים מהסוג הזה

  3. 3

    20:29 23.08.2011 | Zeta Zeta (אורח)

    אז אתה גם בטח אוהב בנים אמיר . . .

  4. 4

    22:06 23.08.2011 | ijji user ijji user (אורח)

    משהו אמר GUNZ THE DUEL ONLINE??? חרב אקדח קומבו.

  5. 5

    23:01 23.08.2011 | Dranzer96 Dranzer96

    משום מה אני זוכר את הכתבה הזאתי מלפני כמה חודשים
    רק שהוסיפו עוד כמה פרטים הפעם

  6. 6

    01:43 24.08.2011 | גדעגכע גדעגכע (אורח)

    הפרטים האלו פורסמו במלא מגזינים בחול לפני איזה חודש...

  7. 7

    01:46 24.08.2011 | רז רז (אורח)

    נשמע משחק מעניין... אבל הגראפיקה לא נראת משהו לפי התמונות... יש מצב שעשו את זה בסורס? יש לי תחושה שכן

  8. 8

    08:04 24.08.2011 | Klayman Klayman

    אתה חושב באנגלית וכותב בעברית, וזה ניכר. זה קצת מעיק בעת קריאת הכתבה. סורי... קח את זה כביקורת בונה.

  9. 9

    10:09 24.08.2011 | - - (אורח)

    8,ביקורת בונה לא תעזור לו, הכתבות שלו יבשות יותר ממדבר סהרה בקיץ, והכי עצוב שהוא לא מנסה לשנות את זה, עוד יותר עצוב זו העובדה שוואלה עדיין מעסיקה אותו כמה שנים בלי לעשות עם זה שום דבר, תראה עוד כתבות שלו, יבשות ומשעממות בצורה מטריפה, חוץ מזה שבכתבה הזו לא נתת שום מידע על המשחק חוץ מזה שהעיר דומה לעיר 17 בHL ולא דומה לה בכלל וזהו, קווי דמיון פה ושם, אבל לא דברת על הלבוש של האנשים, על כלי הנשק (יש "הרבה" זה לא לדבר), אלוהים יישמור דניס, איך יכול להיות שאתה אינפנטיל בצורה כל כך מדהימה? שמישהו כבר ייפטר אותו ויחזיר את הכתבים הישנים, דניס כותב חרא, והכתבות של ארז גם לא מה שהן היו פעם.
    דניס, תעשה טובה לגיימרים הישראליים ותחזור לגרמניה, ועדיף שגם תישאר שם.

  10. 10

    18:15 24.08.2011 | Klayman Klayman

    אני לא מחפש להכנס בכותב. אני לא מכיר אותו, ויכול להיות שהוא כתב טוב. בכתבה הזאת ספציפית, הכתיבה מעיקה מאוד.

  11. 11

       | פורסם ע"י