הרשמה

סיכום מסיבת עיתונאים של Asus Rog בתערוכת Computex 2016

חטיבת הגיימרים של אסוס-ROG מציגה את מוצריה החדשים

ASUS ROG פותחת את תערוכת Computex עם שמונה הכרזות חדשות

אתמול התחילה תערוכת Computex בטאיפיי, שבמהלכה נראה את כל חברות החומרה מציגות את הטכנולוגיה החדשה שלהן. חטיבת חומרת הגיימרים של אסוס - ROG פתחה את קומפיוטקס עם שידור חי בו היא הציגה את החומרה החדשה שלה. אז מה היה לנו שם?

Rampage V 10 Edition

השנה ROG מציינת 10 שנות פעילות ולכבוד כך אסוס משיקה את לוח האם-Rampage V 10 Edition שהוא גרסה משודרגת של ה-Ramage V הרגיל. לוח האם יתמוך במעבדי Broadwell E (תושבת 2011V3) של אינטל שיושקו בקרוב בנוסף לערכת השבבים X99 המתקדמת, חיבורי PCI-E מתכתיים ובנוסף לכך ללוח תהיה תאורת RGB באיזורים שונים של הלוח כמו קירור ערכת השבבים, כיסוי כרטיס קול ועוד.

ROG Avalon

אסוס הכריזה על ה-ROG Avalon - מארז מודולרי שיאפשר להחליף בו כמעט הכל. יהיה אפשר להחליף את הספק כח, החיבורים של הלוח אם ותהיה אפשרות לחבר כוננים בצורת Plug&Play. המארז יתמוך גם בקירור מים וגם בקירור אויר. ספק הכח יהיה ללא כבלים ויעבוד בתצורת חיבור לתושבת כמו חיבור כרטיס מסך לתושבת PCI-E, אבל אחד החסרונות הגדולים שהמארז הוא הצורך בשימוש ברכיבים מאוד ספציפיים. על מנת לאפשר את החלפת חיבורי לוח האם וספק הכח המארז יהיה מתוכנן רק לרכיבים מאוד מסויימים שככל הנראה יעלו הרבה. ספקי הכח ללא הכבלים יעלו הרבה יותר ממקביליהם, כשרק לוחות אם מסויימים יאפשרו את החלפת החיבורים. 

וכך צפויים להראות לוחות האם שיכולו לעבוד עם המארז:

ROG G31

זוכרים את ה-G20 של אסוס? הפעם אסוס חשפה במסיבת העיתונאים שלה את היורש שלו, ה-G31. ה-G31 יהיה באותה צורה של ה-G20, אבל ההבדל הוא מתחת למעטפת. אסוס הצליחה להכניס לתוך ה-G31 שני כרטיסי GTX1080 ב-SLI עם המעבד החזק ביותר של אינטל, לטענת החברה (לא פורט איזה). ה-G31 יוכל לספק ביצועי 4K ללא בעיה בזכות שני כרטיסי המסך. אסוס טוענת שה-G31 מצליח להריץ את DOOM ברזולוציית 4K עם הגדרות מקסימאליות בקצב ממוצע של 60 פריימים לשניה. ה-G31 עושה את כל זה תוך שהוא שומר על גודל מינימליסטי שיעליב את הקונסולה. יחד עם ההכרזה על ה-G31 אסוס חשפה את ה-ROG XG Station 2 שהוא בעצם ה-Razer Core של אסוס.

ROG Swift PG248Q

אסוס חשפה את מסך הגיימינג החדש שלה שמיועד לשחקנים תחרותיים. ה-PG248Q הוא המסך שישמש את השחקנים בכל הטורנירים הגדולים, אסוס ציינה שזה המסך הבלעדי שישתמשו בו ב-ESL ONE שמתקיים בקרוב. המסך הוא בגודל 24 אינץ' ברזולוציית Full HD עם קצב פריימים של עד 180 פריימים לשניה וזמן תגובה של 1ms. בנוסף המסך זוכה לתמיכה בטכנולוגיית G-Sync של Nvidia.

ROG GX800

אסוס הפתיעה את כולם כשהיא הכריזה על GX700, המחשב הנייד בראשון בעולם בעל קירור מים. לפי דבריה של אסוס, היא הספיקה ללמוד מה אפשר לעשות עם מחשב נייד בעל קירור מים ועכשיו היא חושפת את ה-GX800 שגם הוא יהיה בעל קירור מים. ה-GX800 יהיה בעל מעבד עם אפשרות לאובר-קלוק, שני כרטיסי מסך המתקדמים ביותר ב-SLI (לא נאמר איזה, יכול להיות שאולי GTX1080M) ושני ספקי כח של 330W. ואם כל זה לא מספיק כדי לקבל חויית גיימינג מעולה ל-GX800 תיהיה גם מקלדת מכנית עם תאורת RGB.

ROG Centurion 

אסוס טוענת שה-Centurion הן האוזניות הראשונות שהן באמת 7.1 ערוצים. ה-Centurion יהיו בעלי 10 דרייברים פיזיים שיוכלו לספק מגוון רחב של צלילים כשהם מאפשרים את הפעלת ה-7.1 ערוצים של האוזניות שיתנו הרגשה שהצלילים באים מכיוונים שונים. האוזניות יהיו בעלות מיקרופון עם טכנולוגיית ביטול רעשים וגם בעלות מגבר ברמת HI-FI. 

Strix GTX1080

אף מסיבת עיתונאים של חברת גיימינג היא לא שלמה עד שאין הכרזה על כרטיס מסך חדש. כמובן שגם אסוס חשפה כרטיס מסך חדש והוא ה-Strix GTX1080. הכרטיס יהיה בעל אוברקלוק שיביא אותו עד למהירות של 1936 מגהרץ. הכרטיס יקורר על ידי טכנולוגיית הקירור של אסוס - DirectCU III. הקירור יתבצע על ידי 3 מאוררים כאשר בזמן שהכרטיס לא פועל לא יעבדו ויעשו רעש. ה-Strix GTX1080 יהיה בעל תאורת RGB שתאפשר להאיר את איזור המאוררים וגם את גב הכרטיס בכ-16.8 מיליון צבעים.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:31 01.06.2016 | AramilSiandol AramilSiandol

    נראה מגניב לאללה. נראה יקר לאללה.

  2. 2

    14:00 22.06.2016 | איתי איתי (אורח)

    מעניין כמה יעלה הGX800 בטח 20 אלף לפחות

  3. 3

    12:34 29.07.2016 | frosteflake270 frosteflake270

    נראה ונשמע מגניב

  4. 4

       | פורסם ע"י