הרשמה

MSI מציגה את מוצריה החדשים ב-Computex 2016

הכירו את מוצרי הדגל לשנת 2016 של MSI

MSI כובשת את לב הקהל ב-Computex

עיני כל העולם נשואות לטאיפיי שמארחת את תערוכת Computex לחידושים הטכנולוגים שמוכרזים וחברת MSI לא תפספס את ההזדמנות להציג את החידושים שלה בעולם החומרה. MSI הציגה מוצרים רבים, החל ממחשבים ניידים דרך לוחות אם וכרטיסי מסך ועד מחשבי ''הכל באחד'', אז מה הם החידושים הגדולים של MSI? 

MSI GTX 1080

כמו כל חברות החומרה גם MSI הציגה את גירסאותיה לכרטיס החדש של Nvidia. במהלך התערוכה MSI הציגה 5 גירסאות שונות ל-GTX 1080, ביניהן גירסאת ה-Founders הבסיסית, גירסאת ה-Twin Frozr אבל הכוכב של MSI הוא ה-GTX 1080 Sea Hawk. לאחר ההצלחה של ה-GTX980Ti חברו שוב MSI וחברת הקירור Corsair כדי ליצור כרטיס שמשלב קירור מים שמקרר את הכרטיס ומאפשר לו להגיע לאובר-קלוק גדול וקירור אויר שמקרר את בקרי המתח בכרטיס. בנוסף MSI הציגה גם את גשר ה-SLI שלה שמיועד לכרטיסי ה-1080, הגשר החדש יאפשר להעביר יותר מידע בין הכרטיסים במהירות גדולה יותר מבעבר.

MSI X99A

אחרי ההכרזה על המעבדים החדשים של אינטל חשפה MSI את הלוחות הראשונים שלה שיתמכו במעבדים. שני הלוחות הם: X99A Gaming Pro Carbon ו-X99A Xpower Gaming Titanium. שני הלוחות יהיו בעלי תמיכה בזכרונות M.2 וחיבור USB-C בנוסף לדברים שאנחנו רגילים לראות אצל לוחות אם למעבדים החזקים בשוק, כמו תמיכה ב-4 ערוצי זיכרון וערכת שבבים-X99. ה-Gaming Pro יהיה בעל תאורת RGB שיפיקו 16.8 מיליון צבעים עם אפשרות בחירה בין 17 אפקטים שונים. ה-Xpower יגיע עם תקשורת WI-FI בנוסף למספר רב של בקרי מתח שיתנו לו אפשרות אובר-קלוק גבוה, הלוח נועד כדי לשבור את שיאי האובר-קלוק.

MSI Backpack PC

כמו שהשם מרמז זה הוא מחשב שלם בתצורה של תיק גב. MSI רוצה לפתור אתכם מבעיית הכבלים המיותרים שנמשכים על הריצפה מהמחשב בצד אחד של החדר עד לצידו השני או עד למשקפי מציאות מדומה, לכן כל המחשב יהיה על גב המשתמש וכך לא יהיו כבלים על הרצפה שיפריעו לחוית המשחק. ה-Backpack PC יהיה בעל מעבד I7 וכרטיס מסך GTX980, חומרה שיכולה להריץ כל משחק או תאפשר להפעיל משקפי מציאות מדומה ללא בעיה. משקלו של המחשב הוא 3.44 קילו כך שהוא לא יהווה גורם מפריע כל כך לחוית המשחק.

 MSI Aegis X

חברת החומרה הטאיוונית הכריזה על רענון לסדרת המחשבים הנייחים שלה ה-Aegis. הדור החדש יקרא Aegis X והוא יהיה בעל מעבד מסדרת K שיאפשר אובר-קלוק, כרטיס מסך GTX 1080 ומערכת קירור מתקדמת שתשמור על כל החומרה. בקדמת מהארז ישנו חיבור HDMI שיאפשר חיבור מהיר של משקפי מציאות מדומה בלי הצורך לגשת ולחבר אותם מאחורי המחשב, צד שהוא פחות נגיש. מלבד חיבור ה-HDMI בקדמת המחשב יש כפתור גדול עם ציור של דרקון עליו, ברגע לחיצת הכפתור המחשב יעבור למצב בוסט והוא יקבל שיפור של עד 15 אחוז בביצועים.

GS63 Stealth Pro

ה-GS63 זכה בפרס ''הבחירה הטובה ביותר'' בזכות עצם היותו מחשב נייד בעובי של רק 17.7 מילימטרים ומשקל של 1.89 קילו. למרות הנתונים המינימליסטים ל-GS63 מעבד i7-6700K וכרטיס מסך GTX970M. השילוב בין חומרה חזקה שתוכל לספק חוית משחק טובה ברזולוצית 1080p לבין עובי ומשקל זעומים עושה את ה-GS63 לאחד ממחשבי הגיימינג הניידים הטובים ביותר שיש היום בשוק. 

All In One PC

לבסוף MSI הציגה גם את מחשבי ה-ALL IN ONE (הכל באחד) החדשים שלה. המחשבים לא שונו יותר מידי מבחינה חיצונית והשדרוג נעשה מתחת לפני השטח. למחשבים החדשים יהיו כמה גירסאות שונות בטווח מחירים רחב שיאפשרו לכל אחד למצוא את המחשב שמתאים לו במחיר שמתאים לו. הדגם החזק ביותר של המחשב יהיה בעל מסך בגודל 24 אינץ' וברזולוצית 4K, מעבד i7 וכרטיס מסך מדגם GTX980M. המחשבים יגיעו גם עם מנוי פרימיום לשנה של תוכנת הסטרימינג-XSplit.

מה אתם חושבים על ההכרזות החדשות של MSI, האם יש משהו שהצליח להלהיב אתכם?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י