הרשמה

זו לא בדיחה-שחקן סיים את Prey ב-11 דקות!

אם אתם אוהבים לצפות בסרטוני Speedrun, אל תפספסו את הסרטון הזה

Prey הגיע אלינו לפני בערך שבוע וקיבל ביקורות נהדרות. אך לצערנו גם באגים לא חסר שם ולאחר שנקבע שיא של 20 דקות לסיום המשחק, שבר שחקן נוסף את השיא והגיע ל-11 דקות!

Prey הגיע אלינו לפני כמעט שבוע (5 ימים) וניתן לראות לפי התגובות, הסיקורים והפרסומים שהמשחק מאוד מצליח כעת.

המשחק לא כולל שירותי Online לכן כמובן הוא מתמקד בעלילה מותחת ומעט אימתית. במידה ואתם מסיימים את המשחק כראוי ועוקבים צעד אחר צעד אחר העלילה תוכלו להשקיע עד ל-20 שעות במשחק.

אך, כמו רוב המשחקים שיוצאים, פשוט מאוד למצוא בו מספר באגים וגליצ'ים. רק שבמקרה שלנו מדובר בהרבה יותר מ"מספר". המשחק הוא תענוג ל-Speedrun, שחקנים שמתחרים ומסיימים את המשחק כמה שיותר מהר. בהנחה שלשחקן רגיל לוקח 15 שעות לסיים את Prey רוב האנשים ינחשו שלשחקן שעושה Speedrun ייקח בערך שעתיים-שלוש. אז זהו, שלא. לאחר שהועלה סרטון ליוטיוב בו שחקן בשם DraQu מסיים את המשחק ב-20 דקות (!) הועלה יום לאחר מכן (שלישי) סרטון בו שחקן בשם Bjurnie מסיים את המשחק ב-11 דקות!! (10:52 ליתר דיוק).

תמיד משעשע ונחמד למצוא גליץ' במשחק ותמיד אפשר לשתף. אך נראה שבמקרה הזה, זה קצת מוגזם. במידה ותרצו לצפות בסרטון (ספוילרים כבדים מאוד כמובן!) תוכלו לראות כיצד השחקן משתמש בקיצורי דרך עצומים ודי מגוחכים בכדי לעבור חלקים במשחק שייקחו לשחקן הממוצע בין שעה אחת לשלוש. אנחנו ורוב השחקנים מקווים ש-Arkane Studios יקחו אחריות ויתקנו את הבאגים.

למרות אי ההצלחה הראשונית, Prey כאמור קיבל ביקורות נהדרות, לכן מומלץ מאוד לא לצפות בסרטון ולסיים אותו לפני, לעקשנים או לאלה שסיימו, מוזמנים לצפות בסרטון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:51 11.05.2017 | 1 1 (אורח)

    והוא כבר הספיק לשבור את השיא הזה עכשיו השיא זה 9:22

  2. 2

    08:03 12.05.2017 | גל גל (אורח)

    עדיף היה שתזהירו מספוילרים

  3. 3

    18:08 12.05.2017 | עג עג (אורח)

    זה נקרא SECRET ENDING
    זה בכוונה ככה

  4. 4

       | פורסם ע"י