הרשמה

חברת Nvidia מכריזה על כרטיסי מסך ניידים חדשים

משפחת RTX 30 לא מפסיקה להתרחב

עוד כרטיסי מסך = עוד לפטופים ושחקנים שמחים

אם במקרה חייתם מתחת לסלע בכמה חודשים האחרונים אז אספר לכם שהעולם נמצא במחסור חמור מאוד של שבבים וקשה מאוד עד בלתי אפשרי להשיג חומרה חדשה. אבל ניראה שזה לא מפריע ליצרניות השבבים הגדולות בעולם להמשיך ולהכריז על מוצרים חדשים, מה שנקרא The show must go on. הימים הקרובים הולכים להיות עמוסים בהכרזות שכן בצמוד למסיבת העיתונאים בה אינטל חשפה את המעבדים החדשים שלה ללפטופים, גם חברת Nvidia ערכה אתמול מסיבת עיתונאים משלה בה היא הכריזה על מוצרים חדשים מתוצרתה שיגיעו לשוק לפטופי הגיימינג כבר בשבועות הקרובים.

ההכרזה של Nvidia היא על כרטיסי המסך RTX 3050 ו-RTX 3050Ti אשר יגיעו לשוק לפטופי הגיימינג. כמו שלמדנו כבר מהמיתוג של סדרות כרטיסי המסך של Nvidia, ה-RTX 3050 ו-3050Ti יהיו האחים החדשים והקטנים במשפחה כשהם יציגו ביצועים פחותים מאלו של ה-RTX 3060. על פי Nvidia, ה-RTX 3050 יספק ביצועים טובים יותר בממוצע של כ-30FPS מאלו של ה-GTX 1650Ti. אם ציפיתם לכרטיסים שוברי שיאים, זה ממש לא המצב כאן. אך לשמחתנו הגדולה, כמו כל כרטיסי המסך מסדרת RTX גם ה-3050 וה-3050Ti יתמכו בכל הפיצ'רים החדשים של Nvidia כמו Ray Tracing, RTX Broadcast, Reflex וכמו DLSS שתקח את הכרטיס מעל לרף ה-60FPS.

כמו רוב האנשים גם אני שומע כל הזמן את השמועות על ה-RTX3080Ti ונכון לעכשיו אין לנו שום אישור רישמי על עצם קיומו אך בסוף מסיבת העיתונאים Nvidia כן זרקה לנו רמז לגבי מוצרים עתידיים שאנו יכולים לצפות להם. נכון לעכשיו ה-RTX 3050 ו-3050Ti יהיו זמינים רק בלפטופי גיימינג שמוצעים למכירה כבר עכשיו כשלא ידוע האם הכרטיסים יגיעו גם למחשבים נייחים.
מה דעתכם על הכרטיסים החדשים? האם תשדרגו אליהם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י