הרשמה

"מתנות לחג" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש ספטמבר

חודש החגים של העם היהודי מביא איתו גם את אחד החודשים העמוסים ביותר בגיימינג השנה! בואו לקרוא מה תוכלו לשחק בספטמבר 2021!

משחק יריות מסקרן, משחק תפקידים מלא באקשן, קיפוד כחול וכפיל של מריו שעושים קאמבק, הרפתקה בהרים, שובו של קוג'ימה - כל אלה מגיעים החודש, וכיסיתי רק שליש מהרשימה

אנחנו סופר קרובים לתקופת חגי תשרי, התקופה בה כולנו מבלים המון זמן עם המשפחה, בחופשות בארץ או אם אתם יותר כמוני: מול המסכים במטרה להשלים כמה שיותר משחקים בתקופת החופש הארוכה שנוחתת עלינו. כנראה שיש הרבה חבר'ה יהודים בחברות הגיימינג הגדולות והקטנות כאחד, כי רשימת המשחקים הגדולים של חודש ספטמבר היא פשוט מאסיבית. המון משחקים נהדרים עומדים לצאת החודש, בין אם מדובר במשחקי המשך שאנחנו מחכים להם כבר שנים רבות, משחקי אינדי מסקרנים שתפסו לנו את העין, משחקי AAA מדהימים וכמובן - כדורסל. בכל זאת - ספטמבר זה החודש של 2K.

אז קחו חטיף, קחו שתייה ותתרווחו, כי זה הולך להיות מאוד ארוך. בואו נראה אילו משחקים תוכלו לשחק בחודש ספטמבר הקרוב!

Bravely Default 2 - PC

Bravely Default 2 הוא אחד ממשחקי השנה שלי. על כך אין בכלל עוררין. אני נהניתי מהזמן שלי עם המשחק, כשהחזרה למקורות ה-JRPG עם הסיפור ועולם הפנטזיה יחד עם מערכת הקרב הנהדרת והפסקול ההיסטרי השתלבו יחד לחוויה נהדרת על ה-Switch. החל מהחודש גם שחקני ה-PC יוכלו ליהנות מהמשחק הזה, כש-Bravely Default 2 ינחת ב-Steam עוד היום, עם גרפיקה משופרת ותמיכה ברזולוציות גבוהות. זהו המשחק הראשון בסדרה שמקבל פורט ל-PC, אחרי שהשניים הקודמים הגיעו אקסקלוסיבית לקונסולות של נינטנדו (ה-3DS ליתר דיוק). לאלו מכם שנהנו מ-Dragon Quest XI S - מחכה לכם חוויה לא פחות נהדרת.

המשחק צפוי לצאת ב-2 בספטמבר.

F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch - PS4, PS5

אני בחיים לא אוותר על תירוץ שיאפשר לי לדבר על משחק Metroidvania. המשחק הסיני החדש F.I.S.T. (קיצור של Forged in Shadow Torch) עומד להגיע אלינו החודש ואחרי כל הטריילרים האחרונים של סוני שהרימו לנו את ההייפ למשחק הזה, אני באמת מקווה שנוכל לראות עיצוב מפה טוב, משחקיות כיפית ועולם מעניין. הסיפור של המשחק שכולל מלחמה בין חיות למכונות בעולם אפלולי וקשוח נותן לי קצת אופטימיות לקראת היציאה של המשחק לקונסולות של סוני. שחקני ה-PC אל דאגה, המשחק עדיין מגיע גם אליכם - פשוט יותר מאוחר.

המשחק צפוי לצאת ב-7 בספטמבר.

Sonic Colors: Ultimate - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

כשמסתכלים על משחקי התלת-ממד של המותג Sonic, בדרך כלל מחלקים אותם לטובים מאוד ולמזעזעים. אני יותר מאמין בתחום האפור בו תוכלו למצוא משחקים כמו Sonic Adventure, Sonic Heroes ואת Sonic Colors. המשחק המקורי ל-Wii היה משב רוח מרענן כי סוף סוף קיבלנו משחק סוניק טוב - הוא לא היה מושלם, אבל היו לו המון סקשנים מצוינים ורגעים מהנים ממש. Sonic Colors: Ultimate אמור לספק עוד שיפורים למשחק המקורי, עם ביצועים יציבים יותר (30 פריימים לשנייה על ה-Switch, מצטער לבשר), מוד משחק חדש (שיביא איתו גם בוס מהעבר), פסקול שהוקלט במיוחד לכבוד הרימאסטר ועוד. האם נראה את סוניק מעיף את הלילה? האם נראה אותו מציל את היום? האם הסופה של סוניק מתקרבת לכיווננו? נצטרך לחכות להשקה.

בונוס ניקוד למי שהבין למה לעזאזל התכוונתי במשפט הקודם.

המשחק צפוי לצאת ב-7 בספטמבר.

The Artful Escape - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

כל כמה זמן מגיע משחק יצירתי שאין לי מושג לאיזו קטגוריה להכניס אותו. The Artful Escape הוא בדיוק משחק שכזה. מדובר על הנייר במשחק פלטפורמה, בו נשחק כפרנסיס ונדטי, מוזיקאי שמנסה להמשיך את דרכו של דודו, ג'ונסון ונדטי, אגדת מוזיקת פולק. המשחק יאפשר לכם להשתמש בכוחה של המוזיקה כדי ליצור פלטפורמות, להילחם בבוסים השונים ואפילו ליצור את הפסקול של המשחק בעצמכם בעזרת פיסות סאונד שתוכלו לאסוף במהלך המשחק. זה נראה כמו אחד המשחקים הכי יצירתיים שעומדים לצאת השנה, והוא יגיע ל-Xbox Game Pass ביום השקתו, אז אין לכם שום סיבה לא לנסות אותו.

המשחק צפוי לצאת ב-9 בספטמבר.

Life Is Strange: True Colors - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

המשחק השלישי (רביעי אם מחשיבים גם את Before the Storm) בסדרת משחקי Life is Strange מגיע אלינו החודש. סדרת משחקי ההרפתקה תלך הפעם לאזורים המיוערים וההררים של Haven Springs, עיירה קטנה בארה"ב, כשהגיבורה שלנו, אלכס צ'ן, תשתמש ביכולת שלה לקרוא ולשנות את הרגשות של האנשים סביבה כדי לעזור לפתור תעלומת רצח שמתרחשת קצת לאחר שהיא מגיעה לעיירה, רצח שכלל את אחיה, גייב. מוכנים לדיאלוגים מרגשים, מוזיקה שתפרוט לכם על מיתרי הקול ותעלומה על-טבעית חדשה? אה כן - שחקני ה-Switch יצטרכו לחכות עוד קצת כדי לשחק במשחק הזה שיגיע בהמשך השנה לקונסולה ההיברידית של נינטנדו.

המשחק צפוי לצאת ב-10 בספטמבר.

Lost in Random - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

כאילו לא הספיק לנו משחק משוגע ומרענן אחד השנה (כן, אני מסתכל עלייך, It Takes Two), והנה מגיע עוד משחק מטורף אחד. Lost in Random נראה כאילו הוא יצא ישירות מסיפור של אמריקן מקגי, גם ברמת העיצוב של העולם וגם הסיפור והדמויות שניתקל בהן. במשחק נצא למסע עם איוון (Even, זוגי) והקובייה שלה דייסי, כשהם מנסים להציל את אחותה של איוון, אוד (Odd, אי זוגי) ממלתעותיה של המלכה המרושעת. המשחקיות בקרבות נראית כמו יישום של מערכת הקרבות ב-Kingdom Hearts: Chain of Memories, בה נשתמש בקלפים עם יכולות כדי להכות את האויבים השונים במשחק ונוכל לאסוף קלפים לאורך המשחק שיעזרו לנו לבצע מתקפות חזקות יותר. בנוסף, גם דייסי יוכל לעזור לנו בכך שהוא יעצור את הזמן ויאפשר לנו לבחור את המתקפות שאנחנו רוצים לבצע בלי לחץ של זמן. עם כל היצירתיות הזו, קל לשכוח שזה משחק של EA.

המשחק צפוי לצאת ב-10 בספטמבר.

NBA 2K22 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

כדורסל. אין לי יותר מה להוסיף: 2K משפרים ומכוונים עוד טיפה את הסדרה המגה-פופולרית שלהם, כשכרגיל, הגרסה הכי טובה היא על הדור הבא עם אנימציות טובות יותר, זמני טעינה טובים יותר ומודלים טובים יותר. המפתחים הוסיפו שינויים ושיפורים קלים למכניקת הזריקה והסיום מתחת לסל, אבל כאן זה נגמר פחות או יותר כשדברים כמו מיקרו-רכישות חוזרים גם השנה. אם אתם אוהבים כדורסל, המנה השנתית שלכם חזרה - מוזמנים לשחק!

המשחק צפוי לצאת ב-10 בספטמבר.

Tales of Arise - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אחד מה-Big 3 של יפן סוף סוף מקבל את ההערכה ששני חבריו למשולש, Final Fantasy ו-Dragon Quest, מקבלים בשפע. המשחק ה-17 בסדרת משחקי Tales מגיע אלינו החודש וזה נראה שהמפתחים ב-Bandai Namco Studios לקחו את כל מה שהם למדו מהשנים האחרונות ועומדים לתת לנו משחק אקשן/תפקידים כיפי ואפי כמו שהסדרה המדהימה הזו ראויה לו. הסיפור הגרנדיוזי של המשחק שמתנהל על פני שתי ממלכות יהווה הבמה לקרבות המהירים והקצביים של המשחק. אתם תוכלו למצוא ולהתחבר לעוד דמויות, כשלכל אחת יש את היכולות שלה והנשקים שלה.

המשחק גם משלב אלמנטים של קומבואים בזמן הקרבות - כולל קומבואים משולבים, אפשרות לנוח במחנות כדי לשפר את מערכת היחסים בין הדמויות השונות ולצפות בסצנות סינמטיות משעשעות ועוד. אגב, יש דמו שתוכלו לנסות כבר עכשיו על הקונסולות השונות ואני אהיה כן - זה נראה ממש טוב. אני מאוד אופטימי לקראת היציאה של המשחק.

המשחק צפוי לצאת ב-10 בספטמבר.

WarioWare: Get It Together! - Nintendo Switch

אם לא שיחקתם משחק WarioWare בחיים שלכם, אז תתכוננו למחשבה זריזה, המון מיני משחקים יצירתיים והרבה, הרבה, הרבה, לחץ. משחקי WarioWare הם פשוט נהדרים, כשהדגש על המיני משחקים שאתם צריכים לסיים במספר שניות ממש קצר גורם לכל משחק להרגיש מלחיץ וכיפי ביחד. היינו צריכים לחכות שלוש שנים למשחק חדש בסדרה, אבל הנה הוא הגיע והוא מביא איתו גם co-op. אני לא יכול לחכות ולראות אילו משחקים משוגעים אני עומד לשחק.

המשחק צפוי לצאת ב-10 בספטמבר.

Deathloop - PS5, PC

אחד המועמדים לתואר משחק החודש. אחרי 3 דחיות והמון סרטוני משחקיות, משחק האקשן החדש של Arkane ו-Bethesda סוף סוף מגיע. במשחק נשחק את קולט, מתנקש שתקוע בתוך לופ זמן: בכל בוקר קולט מתעורר על החוף של האי Blackreef. כדי לצאת מהלופ, על קולט להרוג 8 מטרות על האי לפני חצות - אם כל אחת מהמטרות תהייה בחיים לפני חצות - הלופ יתחדש. עד כאן נשמע סבבה לגמרי, אולי אפילו קל מאוד - אבל כאן המשחק מביא את הטוויסט שלו: שחקנים יכולים להיכנס למשחקים של שחקנים אחרים ברשת בתור ג'וליאנה - מתנקשת שנשכרה כדי להגן על לופ הזמן.

שחקנים שחוששים מזה יכולים לכבות את האופציה הזו, אבל תוסיפו לכך יכולות מיוחדות ונשקים מעניינים, משחקיות שנראית סולידית ושימוש בפיצ'רים של שלט ה-DualSense ועכשיו רק נשאר לנו לשאול: האם האקסקלוסיבי הזמני ל-PS5 הולך להיות המשחק שכולם רצו שהוא יהיה? בואו נקווה.

המשחק צפוי לצאת ב-14 בספטמבר.

Eastward - PC, Nintendo Switch

כמו בכל חודש, ברוכים הבאים לפינת "המשחק שנמצא פה רק כי שמואל רצה שהוא יהיה פה". על Eastward לא הרבה שמעו וחבל כי מדובר באחד המשחקים הכי מסקרנים ומעניינים שצפויים לצאת השנה. המשחק הסיני עוקב אחרי הסיפור של כורה פחם וילדה מסתורית שמנסים לברוח מהעתיד האפל והחברה המתפוררת של Eastward. תוסיפו לסיפור המסקרן הזה גם משחקיות שנראית מאוד מרתקת, מוזיקת Chiptune מהממת ודיאלוגים משעשעים בין הדמויות השונות, ויש סיכוי שאנחנו מסתכלים כאן על יהלום נסתר של ממש. אני רק מזכיר לכם שגם Hades יצא בספטמבר.

המשחק צפוי לצאת ב-16 בספטמבר.

Kena: Bridge of Spirits - PS4, PS5, PC

עוד משחק שמועמד לתואר משחק החודש. אחרי מספר דחיות לא מבוטל, Kena: Bridge of Spirits עומד לצאת וסוף-סוף אני יכול לדבר על המשחק הזה כחלק מרשימת משחקי החודש שלי. משחק האינדי של Ember Lab, הוא משחק אקשן/הרפתקה בו אנחנו נשחק כקנה, נערה צעירה שמתפקדת גם כמדריכת רוחות שעוזרת לאנשים שנפטרו לעבור מהעולם הזה לעולם הרוחני. לומר שהעולם של Kena נראה טוב יהיה ממש להמעיט בערכו. זה נראה שהמפתחים בחברה האמריקאית שמו לעצמם למטרה לגרום למשחק הזה להיראות כמה שיותר קרוב למה שהיינו מצפים מסרט של פיקסאר, כשהאויבים, העולם והאפקטים השונים נראים מקסים. זה רק עוזר שגם המשחקיות נראית קצבית ומהנה.

המשחק צפוי לצאת ב-21 בספטמבר.

Diablo II: Resurrected - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

אני הולך לדבר על המשחק הזה מאוד בזריזות, כי בעוד ש-Diablo II: Resurrected נראה מדהים - השיפורים הגרפיים פסיכיים, השיפורים ל-UI נראים מעולה והסצנות הסינמטיות צולמו מחדש ועכשיו הן נראות הרבה יותר טוב. יחד עם כל זה, אני חייב לציין כי הבעיה הכי גדולה של המשחק היא לא תקופת הבטא המאוד קצרה שלא נתנה לשחקנים מספיק זמן למצוא בעיות ממשיות עם המשחק, או העובדה שאנחנו לא יודעים איך המשחק רץ על ה-Switch. הבעיה של המשחק נובעת מכל מה שקורה כרגע עם Blizzard.

למי שלא מכיר, Blizzard נמצאת כרגע בעיצומו של מאבק משפטי מול מדינת קליפורניה, על בסיס תלונות חוזרות ונשנות על הטרדות מיניות ואווירה רעילה כלפי נשים בחברה. המצב כל-כך גרוע כרגע, שהעתיד של WoW נראה לא ידוע. תוסיפו לכך את כל שאר הדברים הלא טובים שהחברה עשתה בשנים האחרונות: התמיכה הלקויה ב-Overwatch, הסיפור עם הונג-קונג ועוד, ואתם מקבלים כאן פורטרט של חברה שפשוט לא שווה לתמוך בה. אני מקווה ש-Blizzard תיקח את ההזדמנות הזאת כדי לעשות שינויים שיחזירו את אמון השחקנים בה. כי חבל שפרויקט כמו Diablo II: Resurrected, צריך להיפגע מכך.

המשחק צפוי לצאת ב-23 בספטמבר.

Death Stranding Director's Cut - PS5

Death Stranding הוא מסוג המשחקים האלו שחצי ממי ששיחק בהם יישבע שמדובר באחד המשחקים הכי טובים שהוא שיחק אי פעם, והחצי השני יגיד שאין לו מושג על מה כל ההייפ ושהמשחק הזה מאוד משעמם. נו, משחק של קוג'ימה. אני שייך לסוג השני של האנשים, בעיקר כי חשבתי ש-Death Stranding מתנהג פחות כמשחק ויותר כמו חוויה אינטראקטיבית. החודש אנחנו מקבלים את גרסת הבמאי של Death Stranding ומהטריילרים זה נראה שהמפתחים עבדו קשה על להוסיף הרבה יותר אלמנטים שעוזרים לשחקן ותומכים בו. או בקיצור - גורמים למשחק להרגיש כמו משחק. אני מאוד מקווה שהם באמת יצליחו בכך.

המשחק צפוי לצאת ב-24 בספטמבר.

Lost Judgment - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S

ונסיים עם משחק שקשור לסדרה שקרובה לליבי. Lost Judgment הוא משחק ההמשך ל-Judgement - ספין אוף של סדרת משחקי Yakuza המשוגעת והנהדרת כאחד. המשחק החדש יביא לנו סיפור חדש שיכלול את הבלש הפרטי טאקאיוקי יאגומי, כשהוא מנסה לפתור תעלומות בערים הפיקטיביות של המשחק. בנוסף לקרבות המטורפים שהסדרה ידועה בהם, המשחק החדש יכלול משימות צדדיות מגוונות, משימות התגנבות והכי הכי חשוב: כלב מסוג שיבה אינו, שיצטרף אלינו לחקירות. אם זו לא סיבה מספקת בשבילכם לשחק במשחק, אני לא יודע מה כן.

המשחק צפוי לצאת ב-24 בספטמבר.

In Sound Mind - PS5, Xbox Series X, PC

עצרו הכל. אני יודע שהרבה כבר קראו את הכתבה הזו אבל אני חייב להכות על חטא פה. שכחתי להוסיף את אחד המשחקים הישראליים הכי מסקרנים שאנחנו עומדים לקבל השנה: In Sound Mind של We Create Stuff. משחק האימה החדש שמגיע אלינו בסוף החודש נראה מעניין במיוחד, כשהמפתחים עשו שימוש מאוד כבד במשחקי אור וצל, יחד עם שימוש בצבעים חזקים ובוהקים - דבר שהרבה אנשים לא מצפים ממנו במשחקי אימה שנוטים להיות אפלוליים ואפורים. את המוזיקה של המשחק כותב The Living Tombstone, עוד יוצר ישראלי שאני עוקב אחריו כבר למעלה מעשור. איזו שנה כיפיית למשחקים ישראליים!

המשחק צפוי לצאת ב-28 בספטמבר.

אוקיי וואו, 16 משחקים זה שיא חדש מבחינתי... אבל זה לא אומר שסיימתי! הנה עוד משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם החודש:

  • The Medium, משחק האימה של Bloober Team, מגיע ל-PS5 ב-3 בספטמבר.
  • משחק הסקייטבורדינג החמוד, Skatebird, ינחת על ה-Nintendo Switch, Xbox One וה-PC ב-16 בספטמבר.
  • אחד ממשחקי ה-JRPG הכי טובים של השנים האחרונות, Ni no Kuni II: Revenant Kingdom, מגיע ל-Nintendo Switch ב-17 בספטמבר.
  • Pokemon Unite, ה-MOBA ששיגע את העולם, מגיע למובייל ב-22 בספטמבר.
  • מעריצי דרגון בול יוכלו לקחת את אגדתו של גוקו לכל מקום כש-Dragon Ball Z: Kakarot יגיע ל-Switch ב-24 בספטמבר.
  • זוכרים את New World? כן כן, מהחודש הקודם - אז הוא יוצא החודש, ב-28 בספטמבר.
  • משחק התפקידים המסקרן, Astria Ascending מגיע לכל הקונסולות ב-30 בספטמבר.
  • Darksiders III נוחת על ה-Switch ב-30 בספטמבר. לא שאני חושב שזה יכול לעזור לו.

אוקי, זהו - אני יכול לנוח עכשיו... זה מה שהייתי אומר לעצמי אם לא היו המון ביקורות שאני צריך לעשות ולכתוב. בכל מקרה, אני מקווה שלפחות תקופת החגים שלכם תהייה רגועה יותר! אשמח לשמוע אילו משחקים הכי מעניינים אתכם החודש ומה אתם הולכים לשחק בחגים! נתראה באוקטובר!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י