הרשמה

חברת Western Digital חושפת שני כוננים חדשים לשוק הגיימינג

למקרה שנגמר לכם המקום

שמות מוכרים, ביצועים משופרים

ביום שני השבוע ערכה חברת Western Digital אירוע דיגיטלי (ראיתם מה עשיתי פה?) שבו היא חשפה את המוצרים החדשים והטכנולוגיות המובילות שלה שיובילו את תחום האיחסון בשנים הקרובות. החברה הציגה באירוע הרבה פיתרונות שמיועדים לשוק המקצועי כמו ה-Pro Blade מסדרת SanDisk שהיא מערכת נשיאה מודולרית לכונני SSD או פיתרונות לשווקי הדאטה סנטרים והתאגידים כשבראשם עומד כונן ה-Ultrastar עם נפח עצום של 26 טרה. אבל לקראת סוף האירוע היה ל-Western שתי הכרזות על מוצרים חדשים שמיועדים לשוק הגיימרים.

המוצר הראשון שהחברה חשפה הוא ה-WD Black SN850X שהוא הגירסא המשופרת של ה-SN850 שניסיתי לפני 7 חודשים ואהבתי במיוחד. על פי החברה, ה-SN850X הוא כונן שיגיע בנפחים של 1TB, 2TB או 4TB ובעזרת תקן ה-PCIe 4 שהוא תומך בו הכונן יוכל לספק מהירות קריאה של עד 7,300 מגה בייט בשנייה עם זמני השהייה נמוכים שיאפשרו לכונן להיות ריספונסיבי הרבה יותר ויספקו זמני טעינה קצרים ו-"בלתי מתפשרים". בנוסף לאלה, התוכנה של WD תכיל את "מצב משחק 2.0" שיוסיף פיצ'רים ייעודיים לגיימרים אם כי לא ברור בשלב זה מה הם אותם הפיצ'רים ומה תיהיה ההשפעה שלהם על הביצועים. כמו אחיו הקטן, גם ה-SN850X יהיה זמין בשני דגמים (עם גוף קירור ובלעדיו) כאשר הוא יגיע לארץ בקיץ הקרוב.

המוצר השני הוא ה-P40 Game Drive כשגם כאן מדובר על שידרוג של מוצר קיים. על פי WD, ה-P40 יהיה מצוייד בטכנולוגיית USB 3.2 Gen 2x2 שתאפשר לו להגיע למהירות קריאה של עד 2,000 מגה בייט בשנייה. בשל היותו כונן נייד, Western Digital דאגה לתאורת RGB ושהשילדה של הכונן תיהיה חזקה ועמידה בפני מכות וזעזועים כדי שלא יקרה כלום למשחקים האהובים שתרצו לקחת איתכם לכל מקום. כונן זה יגיע גם הוא בקיץ בנפחים של חצי טרה, 1TB ו-2TB .

מה דעתכם על השידרוגים החדשים של WD? מחכים להגעתם? מאוכזבים שהכונן החדש שלהם לא תומך בטכנולוגיית PCIe 5? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י