הרשמה

חברת LG משיקה בישראל את מסכי הגיימינג החדשים שלה

עוד מסכים = עוד משחקים

עכשיו כשהמשבר בשוק כרטיסי המסך נגמר אפשר לדבר על מסכים חדשים

בעוד ששוק המסכים ידוע כאחד השווקים התחרותיים ביותר בעולם הטכנולוגיה עם לא מעט חברות שמנסות לבלוט בו, אחת החברות שמובילות בשוק זה כבר מספר שנים בכלל ובשוק מסכי הגיימינג בפרט זאת LG עם סדרות מסכים נהדרות כמו UltraFine ו-UltraGear. לפני מספר ימים הודיעה חברת LG באמצעות היבואן שלה בארץ שהיא מתכוונת להשיק בקרוב בישראל 11 מסכים חדשים. בין המסכים החדשים שיגיעו לישראל נמצאים שלושה מסכי Ultra Wide לצד עוד ארבעה מסכים ש-LG טוענים שהם בעלי קונספט ייחודי, אך מה שמעניין אותנו הם מסכי הגיימינג החדשים שעושים עליה לארץ.

המסך הראשון ש-LG חשפה שמגיע לארץ הוא מסך ברזולוציית 4K ובעל טכנולוגיית OLED ש-LG מתגאה בה כבר מספר שנים. מסך זה (או בשמו, ה-48GQ900) הוא מסך שמשחק על הגבול בין גודל של טלוויזיה למסך מחשב כשהוא בגודל של 48 אינץ' ובעל קצב רענון של עד 138Hz לאחר אוברקלוק עם זמן תגובה של 0.1ms. כמו שהתרגלנו כבר ממסכי OLED, גם ה-48GQ900 מגיע עם דיוק צבעים יוצא דופן, טווח דינמי רחב וצבעים שחורים אמיתיים.

אל מסך זה מצטרפים צמד ה-32GQ850 וה-32GQ950. ה-32GQ950 הוא הבכיר בצמד עם רזולוציה של 4K וקצב רענון של עד 260Hz לאחר אוברקלוק (או 240Hz ללא אוברקלוק). עד היום היינו רגילים שמסכי ה-4K המתקדמים ביותר היו בעלי קצב רענון של 144Hz ועכשיו LG מעלה את הרף בכל השוק. על פי החברה, ה-32GQ950 מגיע מצוייד בכטנלוגיית ATW להבטחת צבע אמיתי ככל האפשר והוא יעמוד בתקן HDR 1000.

כאמור, ה-32GQ850 דומה לאחיו הגדול מאוד כשהוא מצוייד בקצב רענון וטכנולוגיות דומות רק כאשר כאן מדובר על מסך ברזולוציית 1440p שעומד בתקן HDR 600. על המסך האחרון לא קיבלנו הרבה מידע אבל מדובר על ֲ ה-34GP83 שיהיה בעל גודל של 34 באינץ' אך בשונה מהמסכים האחרים הוא יהיה בעל יחס מסך רחב של 21:9.

מחירם של המסכים השונים ותאריך השקתם המדוייק בארץ עוד תרם פורסם אך ידוע שהם יגיעו מתישהו במהלך הרבעון השלישי של שנת 2022.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י