הרשמה

מותג הגיימינג Asus ROG מארח את אירוע Have it All ב-Gamescom 2022

יכול להיות שהגיע הזמן להתחדש?

חברת Asus אירחה השנה את אירוע Have It All במסגרת כנס Gamescom שנערך בגרמניה, הנה מה שקיבלנו.

אנחנו בטוחים שבשלב הזה אתם לא צריכים היכרות עם מותג הגיימינג Republic of Gaming, מדובר ככל הנראה באחד ממותגי הגיימינג הגדולים בעולם נכון להיום ולנו ב-Vgames יצא לסקר את המוצרים שתחתיו לא פעם ולא פעמיים. אחד מכנסי הגיימינג הגדולים של השנה, Gamescom, מתקיים ממש עכשיו בגרמניה, ובזמן שאנחנו מקבלים לא מעט הכרזות מהאירוע המרכזי של הכנס, אנחנו גם מקבלים הכרזות והצצות למוצרי חומרה שונים. בין המוצרים שהוכרזו במהלך אירוע Have it All ניתן למצוא לוחות אם, מערכות קירור, מסכי גיימינג ועוד, אז בואו ונספר לכם קצת על מה שהוכרז.

במהלך האירוע קיבלנו הכרזה על מספר לוחות אם המבוססים X670E אשר מיועדים למעבדי AMD, ביניהם ניתן למצוא דגמים כמו ROG Crosshair X670E Gene, יחד עם ROG Strix X670E-I Gaming WiFi בתצורת ITX, לוח אם קטן יותר מהנורמה שאנחנו רגילים אליה. לצד שני לוחות האם האלה, קיבלנו גם הצגה של לוחות אם חדשים ממותגי ProArt ו-Prime אשר יתמכו ב-AM5, התושבת החדשה של מאבדי AMD. כל לוחות האם אשר הוכרזו במהלך אירוע ה-Have It All תומכים ב-PCIe 5.0 וגם ב-DDR5.

בנוסף ללוחות האם קיבלנו גם הכרזות על מספר מסכי גיימינג חדשים, אשר כוללים את סדרת ROG Swift OLED חדשה, זאת לצד הכרזות על מסכי IPS חדשים לחלוטין:

  • ROG Swift OLED PG42UQ ו-PG48UQ - שני המסכים החדשים בסדרת מסכי ה-OLED של ROG, שניהם עם תצוגה של 42 אינץ', תמיכה ברזולוצית 4K בקצב ריענון של 138 הרץ.
  • ROG Swift PG27UQR ו-Strix Xg32UQ/XG32AQ - שלושה מסכים חדשים עם תצוגת IPS (בשונה מה-OLED שהוזכר קודם), כל המסכים תומכים ברזולוציית משחק עד 4K כאשר מסך ה-Swift הינו מסך בגודל 27 אינץ' עם קצב ריענון של 160 הרץ ומסכים ה-Strix הם בגודל 32 אינץ' עם קצב ריענון של 360 הרץ ברזולוציית QHD.

ASUS ROG unveils OLED displays, peripherals, and motherboards at Gamescom  2022 - News and Reviews

לבסוף הוצגו גם מספר מוצרי חומרה שונים כאשר ביניהם ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

  • ROG Rapture GT6 - מדובר בלא פחות מערכת משים אשר מיועדת למשחקים והיא מציעה למשתמשים עד 10 תזרימי עבודה עם תמיכה במהירות של עד 10 אלף מגה בייטים לשניה.
  • Rog Rapture GT-AXE160000 - נתב רשת חדש ונתב הגיימינג הראשון בעולם שתומך ב-Quad-Band WiFi 6E, הנתב מציע תמיכה בטכנולוגיית Asus RF וה-Asus RangeBoost Plus שמשפרים את טווח הכיסוי של הרשת.
  • ROG Keris Wireless AimPoint ו-ROG Gladius III Wireless AimPoint - מדובר בשני עכברי גיימינג חדשים מבית Republic Of Gamers, שני העכברים הם קלי משקל (עד כ-79 גרם) יחד עם החיישן האופטי העונה לשם ROG AimPoint.
  • ROG Cetra True Wireless Pro - אוזניות אלחוטיות שתומכות בחיבור Bluetooth ו-USB-C חוטית, האוזניות מציעות גם מיקרופון מבטל רעשים באמצעות בינה מלאכותית על מנת לספק סאונד נקי ככל האפשר.

מה דעתכם על ההכרזות החדשות של Asus? האם משהו מהמוצרים המוזכרים לעיל מעניין אתכם במיוחד? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י