הרשמה

The Conduit - משחק חובה ל-Wii?

אחרי ש- Metroid Prime 3: Corruption ו-Medal of Honor Heroes 2 הוכיחו שז'אנר היריות ממבט ראשון עובד מצוין על ה- Wii, מגיע The Conduit

The Conduit מפותח על ידי High Voltage, בצוות הכולל מעריצים גדולים של קונסולת ה-Wii, וזה בא לידי ביטוי בהתלהבות הרבה שמלווה אותם במהלך תכנון ופיתוח המשחק. ורואים את זה: בהדגמה האחרונה שלו, בזמן תערוכת E3, הוא הצליח לעודד רבים ולגרור תשבחות.

 

 


לאחר שזכה בפרסים שונים בתערוכת E3, המפתחת השוויצה בו גם בתערוכת Leipzig שבגרמניה

לפי כתב IGN מאט קאסאמסינה, למשל, המשחק הזה הוא ללא ספק הדבר האמתי. הוא ממש מפציר בנו לשים אליו לב, משום שזה משחק ברמה גבוהה אשר כולנו, בעלי קונסולת ה-Wii, חיכינו לו. כבר מרגע שהאקשן החל, החשש המוקדם שלו, כפי שהיה אצל רבים אחרים, נמוג כלא היה. גם כאן High Voltage קלעה למטרה, לדבריו, והוא אומר זאת באותו ביטחון אשר אפיין אותו כשאמר ש-Ubi Soft פספסו לגמרי עם Red Steel.

זה בא לידי ביטוי, למשל, באופן שהסמן זז בצורה חלקה על המסך, או כאשר הדמות שלכם תבצע פנייה חדה והמסך יזרום בצורה חלקה ומהירה לימין. השליטה המכנית והמסורבלת שסובלים ממנה משחקי יריות ממבט ראשון על הקונסולות נעדרת מ-The Conduit. במקום זאת, הוא מחקה בצורה מרהיבה את הרגישות לתנועה אשר אפיינה את Medal of Honor Heroes 2, משחק אשר זכור לטובה במיוחד בזכות השליטה המצטיינת.

אכן, The Conduit לוקח את השליטה המותאמת אישית לשלב הבא. הוא מאפשר, למשל, להתאים את מהירות פניית הדמות, לקבוע את גודל "האזור המת" באמצע המסך (האזור הבלתי נראה באמצע המסך, אשר חריגת הסמן מגבולותיו תגרום לדמות לפנות), להתאים את רגישות הסמן, את זווית המצלמה ואת המרכוז האוטומטי, היכולת לפנות בזמן שהסמן מחוץ למסך, ואפילו ניתן לקבוע את מהירות ריצת הדמות. ישנן אפשרויות וויסות נוספות שהם מעבר למה שקיבל MoHH2, אך מה שבאמת מייחד את The Conduit הוא שניתן לווסת את כולן בזמן אמת, במהלך המשחק עצמו: פשוט מעלים מסך שקוף אשר מראה את האקשן מאחוריו, ועליו מוצגים נתונים על השליטה אשר ניתן לווסת תוך כדי האקשן.


הדגמה של ויסות הנתונים תוך כדי המשחק. שימו לב לגמישות בהקטנת "האזור המת"

תכונה נוספת של The Conduit הוא שניתן למפות את השלטים באופן מלא כדי לבצע פעולות שונות: לא מרוצים מהדרך שבה אתם מבצעים תקריב באמצעות המשקפת של רובה הצלפים? אין בעיה, תוכלו לשנות זאת. מעדיפים שכפתור A ינוצל כדי להתכופף? אין בעיה גם כאן. High Voltage מבטיחה שבגרסה הסופית, יהיה אפילו ניתן למפות מהלכים מסוימים דרך החיווי עם השלט של הקונסולה.

מעל הכל, ניתן לערוך לחלוטין את תצוגת האינפורמציה, כגון להעביר את פירוט בריאות הדמות להיכן שתעדיפו על המסך, ואותו הדבר גם לגבי פירוט התחמושת. למשל, אם אתם מאלה אשר שונאים מסכים העמוסים בפרטים ובאייטמים, אז תוכלו להסיר אותם. המפתחת באמת השקיעה מחשבה כדי לספק לשחקני ההארדקור את מה שהם רוצים. 

במהלך ההדגמה, לא הייתה בעיה לצלוח את החלק של שלב הפתיחה, והתאפשר ללא מאמץ לכוון על אויבים ולהוריד אותם עם נשקים שונים, מאקדח רב עוצמה, ועד רובה צלפים ואפילו כמה כלים חייזריים שלקחו את ההשראה מסדרת Half Life. למשל, ישנו נשק מהחלל החיצון אשר יורה טילים אשר עוקבים אחר הסמן שבשליטתכם על המסך. יש נשק חייזרי נוסף אשר יש לסובב את שלט הקונסולה, רגיש התנועה, כדי לקבוע את הזווית של היריות שלו. הכיוון על האויבים הוא הדוק באופן בלתי יאומן ומהיר. זה מספק מאוד לירות באויבים, מסכמים העיתונאים שניסו אותו.


ההדגמה של המפתחת - חלק 1

גם מבחינה גרפית, ל-The Conduit יש הרבה מה להשוויץ בתור משחק שמנצל את החומרה של קונסולת ה-Wii באמת. המשחק מציע מראה נקי וחד מאוד אשר מלווה בצורה מושלמת אפקטים גרפיים רבים ושונים, מתאורה דרמטית בזמן אמת, חלקיקים ואובייקטים מפורטים. האנימציות של הדמויות זורמות בצורה חלקה, המים השקופים מנצנצים בצורה מציאותית, חייזרים בעלי שריון משתקף ועוד.

למעשה, כאשר High Voltage הביאה את The Conduit ל"חדר המלחמה" של IGN בתערוכת E3, הגרפיקה המלוטשת של המשחק הטעתה כמה עוברי אורח אשר האמינו שהמשחק הוא, למעשה, משחק XBox 360. כמובן, לגרפיקה המצטיינת של המשחק יש מחיר: בדרך כלל, The Conduit רץ  ב-30 פריימים לשנייה, אך הוא "מחסיר פעימה" במהלך סצנות גדושות אקשן. עדיין, המפתחת מבטיחה שהגרסה הסופית תרוץ בצורה חלקה בכל מצב.

ההדגמה שהוכנה לכבוד E3 התבססה כולה על הסינגל של המשחק, ו-High Voltage גם מבטיחה חווית און-ליין מגובשת, עם 16 שחקנים במקביל, ותמיכה ב-WiiSpeak, מיקרופון ייעודי של הקונסולה שיאפשר תקשורת קולית איכותית בין השחקנים מרחבי העולם.


ההדגמה של המפתחת - חלק 2

The Conduit הפך מהר מאוד ממשחק זניח לקונסולת ה-Wii, אשר איכותו מוטלת בספק, לאחד המשחקים הכי מצופים עבור הקונסולה. לדעתי, כל בעלי הקונסולה אשר נהנים מהז'אנר הזה צריכים לצפות לו מאוד: שליטה אינטואיטיבית ויעילה ברמה גבוהה אשר לא מתאפשרת בקונסולה אחרת, עם ניצול טכני אשר לא רואים כל יום על הקונסולה, כמה כבר אפשר לטעות?

מקור: IGN

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:35 28.08.2008 | Stavv Stavv

    נראה משחק טוב .. מה שעוד יותר גורם לי לקנות WIi

    נראה משחק טוב .. מה שעוד יותר גורם לי לקנות WIi

  2. 2

    15:48 28.08.2008 | NaJeS NaJeS

    The Conduit

    זה לא השער שעוזר להביס את ה Reapers ב mE?

  3. 3

    18:09 28.08.2008 | darkes darkes

    וואי נראה משחק טוב

    אבל מזכיר קצת את HL

  4. 4

    18:09 28.08.2008 | יונתן טפרברג יונתן טפרברג

    ל-2

    נכון, זה השער שנותן לריפרס להגיע לחלל.
    אבל אין לזה שום קשר, הכל מקרי. אם אתה לא יודע/בטוח מה זה Conduit (גם אני לא) חפש במורפיקס. ואם אתה לא יודע מה זה, חפש בגוגל :P

  5. 5

    18:31 28.08.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    אני צופה שוב ושוב בהדגמה של המפתחת

    ופשוט נדהם מההשקעה שלהם במשחק.

    והרובה עם הסניפר נראה כל כך כיפי! אני אוהב את הצליל של זה :-)

    רונן.

  6. 6

    18:42 28.08.2008 | Randy(o)rton Randy(o)rton

    באמת יכול להיות משחק מצויין

    השאלה היא האם הוא יהיה מעניין ואיך יעבוד המולטיפלייר

  7. 7

    19:15 28.08.2008 | Zomgnome Zomgnome

    יפה

    כתבה טובה, וגם המשחק נראה מבטיח. מקווה לטוב ביותר.

  8. 8

    22:55 28.08.2008 | darkes darkes

    הנשקים

    הנשקים יותר מידי משוכללים לפי דעתי, הם לא פשוטים כמו פעם שיש יריות ברצף, בבודדים או משהוא ענקי וחזק. אני מקווה שזה לא יהיה מוגזם מידי.

  9. 9

    09:40 29.08.2008 | wormri wormri

    משעשע לחשוב...

    Lego Racers מישהו? High Voltage אחראית אליו, אבל כפי שניתן לראות היא בהחלט התפתחה מאז.

  10. 10

    16:42 29.08.2008 | גל שפיר גל שפיר

    מצפה מאד למשחק

  11. 11

    21:17 01.09.2008 | BB Queen BB Queen

    רק שיהיה אפשרות לclassic contrloller

    יהיה אפשר לשחק כמו בסוני

  12. 12

    12:12 09.03.2009 | אביב אביב (אורח)

    אני קניתי את המשחק מי שלא קונה מפגר

  13. 13

    17:43 09.06.2009 | חחחחחח חחחחחח (אורח)

    משחק עלוב נראה כמו עתק של כמה משחקים והגראפיקה נראת זוועה ביחס להיום זה כמו לשחק משחק פעולה בגיים בוי עלוב!

  14. 14

       | פורסם ע"י