הרשמה

רשמי בטא: Wrath of the Lich King

אחרי אינספור שעות וריידים אל תוך הלילה, לגל שחף קצת נמאס מ- World of Warcraft. אז שלחנו אותו לסיבוב בחבילת ההרחבה החדשה...

עם מעל ל- 13 מיליון שחקנים פעילים ברחבי העולם, World of Warcraft הפך מפלצת שמכניסה לחשבון הבנק של אקטיוויז'ן-בליזארד יותר ממיליארד דולרים בשנה. אחרי כמעט ארבע שנים בשוק, ב- 13 בנובמבר תצא לחנויות סוף סוף חבילת ההרחבה השניה בסך הכל,  וכל הסימנים מעידים שהיא תהיה משחק המחשב הכי נמכר השנה.

אחרי שתי כתבות מקיפות על מה שצפוי לשחקנים בחבילת ההרחבה החדשה, אחת שלנו והשניה של הגולש אייל מיכאלוב (Alpha), הפעם אנחנו מצטרפים לדיווח אישי ישירות מהבטא של WotLK. תכינו לעצמכם סנדוויץ', כי זה ארוך.

חוזרים לארץ עוץ... אה, Azeroth

מאת: גל שחף

אני חייב להתוודות, עבר הרבה זמן מאז שהדרואיד אלף-הלילה שלי, העונה לשם המוזר מעט, דפוק, סייר בעולמות הענקיים של אזרות'. לאחר הרבה מאוד זמן שהוא בילה שם באופן אינטנסיבי, חקר כל מבוך וחיסל בעזרת גילדת "קוף הברזל" בוסים רבים, החלטתי שהגיע הזמן לתת לו לנוח - בעיקר כי הרגשתי שמיציתי את מה שהעולם של וורקראפט יכול להציע לי.

לכן לא קשה להבין שכאשר נפלה בידי ההזדמנות להשתתף בגרסת הבטא של ההרחבה החדש של המשחק, Warth of the Lich King (או בקיצור WotLK), המוטיבציה לשחק חזרה - ובגדול!


סרטון הפתיחה של Lich King

לאחר התקנה ארוכה ומייגעת שכללה הורדה של הבטא עצמה ולאחריה עוד כחמישה פאצ'ים ששוקלים בממוצע 1GB כל אחד, הצלחתי לבסוף להיכנס למשחק. את ה-Dark Portal שעיטר עד כה את מסך הפתיחה החליפה תמונה הלקוחה מהיבשת החדשה Northrend, ובה אזור קפוא ומעליו מעופף דרקון הקרח Frostwyrm. סימנתי לעצמי שהכל נראה יותר טוב ממה שהתרגלתי לראות במשחק. כבר נראה מבטיח :)

למרות שראיתי ששתי הדמויות שהעברתי מהמשחק הרגיל כבר עשו עליה לבטא, החלטתי בכל הזאת לחרוג ממנהגי ולהתחיל לשחק דווקא עם הדמות החדשה והמדוברת, ה-Death Knight - לוחם שנתפס ונהפך בעל כורחו לאביר המוות, משרתו של ה-Lich King.

אביר המוות, הרפתקה בפני עצמה

במשחק המלא, פתיחת דמות אביר המוות תתאפשר רק לשחקנים שעברו את רמה 55 עם דמות אחרת, והם יוכלו לפתוח רק דמות אחת כזו בכל שרת. אך בבטא, כמו בבטא, יכולתי ליצור כמה אבירים שרציתי.

אם אתם שחקני WoW, בוודאי כבר ידוע לכם שאביר המוות שונה במספר תכונות מכל דמות אחרת שתיצרו. ראשית, מכיוון שהוא מתחיל אוטומטית ברמה 55, ההרפתקה שלו מתחילה באופן שונה.

לאחר יצירת הדמות הקצרה, אבירת המוות שלי, גלה, אלפית-דם צעירה, היתה מוכנה לקרב. נחתתי היישר לאמצע ה-Plaguelands, ביתם של ה-Undead וה-Scourge. אחרי סרטון פתיחה קצר גיליתי שממשק המשחק השתנה במקומות רבים, הן באייקונים חדשים והן בפונקציות חדשות. נעזוב לרגע את האבירה שלי במטרה להסביר על כמה חידושים מעניינים.

לוח שנה, שיפורים לגרפיקה ומערכת הישגים כמו ב- Xbox

הדבר הראשון שתפס את עיני הוא לוח השנה שהוצב בצידו הימיני של המסך. לחיצה עליו מעלה לוח שנה המותאם למשחק ובו מופיעים תאריכי החגים (במשחק), ובהמשך ניתן יהיה להוסיף לו תאריכים של ריידים ושאר פעילויות של הגילדה שלכם.

התוספת הכי מעניינת למשחק היא מערכת ההישגים (Achievements) החדשה. בעקבות ההצלחה שלהם ב- Xbox, כיום כבר אין כמעט משחקים (למחשב או לקונסולה) שלא כוללים מערכת שכזו - אז הגיע הזמן שגם WoW.

מעבר לאפשרות להשוות הישגים בין שחקן אחד לשני, היופי של המערכת החדשה טמון בזמן שנבלה בנסיון להשיג את ההישגים הקשים. במקביל להישגים טריוויאליים כמו להגיע לרמה 80, ללמוד מיומנות כזו או אחרת או לקבל 500 זהב, יש גם הישגים שאפילו שחקנים מיומנים יתקשו להשיג - כמו גילוי כל אזור בעולמות (כולל המבוכים) או הריגת 50 שחקנים בעיר הבירה של האויב. קיימים גם הישגים הומוריסטיים בנוסח "נפילה ממקום גבוה" או השגה של הרבה מאוד חיות-מחמד. בקיצור, יש מספיק הישגים לכל סוגי השחקנים.

מבט נוסף על המשחק עצמו מראה תוספות טכניות חדשות וברוכות כמו מערכת צללים חדשה ויעילה הרבה יותר, בה הצל שלך ושל שאר הדמויות אכן נראה כמו הדמות ולא כמו מין סרח עודף. גם האפקטים החדשים של אש כבר שם, ורואים את זה, אבל האמת היא שציפיתי ליותר.


סרטון משחקיות: אביר מוות

ונחזור לגלה, שלא תשאר לבד

למקרה שמישהו מכם תהה, לא הייתי אביר המוות היחיד. אפילו לא קרוב. סביבי רחשה המצודה של ה-Scourge כמו קניון עזריאלי ביום שישי. עשרות אבירים שנראים בדיוק כמוני התגלו ככל הנראה בדיוק באותו זמן כאבירי מוות מוצלחים במיוחד, וכולם קנו את הסיפור שה-Lich King בחר אותם במיוחד כדי לשרתו.

כמו כל דמות חדשה, אנחנו מתחילים את המשחק ללא נקודות כישרון בכלל ועם מעט מאוד סוגי מתקפות, אבל מצב זה משתנה מהר מאוד הודות לעלילת המשחק שמחזירה את כוחותינו די מהר בהתחלה.

המשימות הראשונות הן משימות הסבר על הדמות ויכולותיה. התבקשתי לכשף את הנשק שלי ולהוכיח את יכולתי כאביר על-ידי עינוי אורק שלא עמד במבחנים. זו הזדמנות מצוינת לבדוק את מערכת הרונות (runes) שמספקת לאביר המוות את ה"דלק" לכוחותיו המיוחדים.

על רונות ו... בני אדם ב- Plaguelands?

קיימים שלושה סוגי רונות: Blood, Unholy ו-Frost. לכל אחת מהן שני אייקונים שנמצאים מתחת למד Runic Power שמחליף את מד המאנה. שימוש ביכולתיו של האביר תבזבז אחת או יותר מהרונות או את ה- Runic Power, שדומה מאוד לזעם של הלוחם, ומתמלא לפי כמות המכות שנתתם. לכל רונה יש זמן מסויים עד שתוכלו להשתמש בה שוב, כך שאם תשתמשו, לדוגמה, במיומנות הצורכות שתי רונות מסוג דם, לא תוכלו להפעיל מיומנות מסוג "דם" במשך זמן מה.

לאחר המשימה הזו, וקבלת הנשק שלי, אני מגלה שכל הציוד שלי הוא ירוק (פיכס...). במטרה לשפר את המצב אני הולך לדבר עם חברי הטוב ה- Lich King, ומקבל ממנו משימה חשובה, להתכונן לקרב הקרב ובא. אני יורד מהמצודה על גבו של שלד גריפון למחנה ה-Scourge, אשר צופה על העיירות האנושיות New Avalon ו-Havenshire. עיירות אנושיות באמצע ה- Plaguelands? זה מוזר...

ואז נפל לי האסימון: העלילה של אביר המוות אינה עומדת בקו זמן אחד עם העולם שבחוץ. למעשה, למרות שזה נראה שאני נמצא ב- Plaguelands המוכרים, התחלתי במין מקום מיוחד לאבירי המוות שעוקב אחר קו זמן משלו, בו אוכל להתאמן ולהתחזק.


הפתיח לדמות אביר המוות

העולם הולך ומשתנה מול העיניים

המשכתי לבצע משימות, קיבלתי כמה חפצים כחולים חדשים, חיית רכיבה שלא נראתה כמוה, וכמצופה - נקודות כישרון לכל משימה שסיימתי. עכשיו היה עלי לבחור את הכישרונות שאני רוצה לחזק. עץ הכישרונות של האביר האפל מתחלק כרגיל לשלושה: Frost, Blood ו-Unholy. בעוד שעץ ה-Blood מתמקד בחיזוק המכות, השריון והנשק, עץ ה-Frost מתמקד בשליטה, מתקפות נגד וקומבואים, ו-Unholy מתמקד בזימונים, כשפים ומגפות.

בחרתי בעץ ה- Unholy, שמאוחר יותר התגלה כדומה מאוד לדמות ה-Necromancer הזכורה היטב מדיאבלו 2. כישורי ה- Unholy מאפשרים לי תוך זמן קצר לזמן כל מיני יצורים לצדי בעת צרה, ואף קיבלתי כוח מגניב במיוחד שהופך אותי במשך 45 שניות לאחר המוות ל- Ghoul!

ונחזור למשחק. אחרי שסיימתי את המשימות והגעתי כבר לרמה 56, התבקשתי לעלות חזרה למצודה, להוראות נוספות. בחזרה למעלה, הלכתי לדבר עם מפקד המצודה, Darion Mograine, וזה הודיע לי שהתוכנית מתקדמת כראוי, ושאני צריך לחזור למטה לקבל הוראות.

מה? שוב? כרגע הגעתי משם! הלכתי חזרה לכיוון הגריפין המת שלי, ופתאום, מה אני מגלה? כל האזור השתנה! המבנים השתנו, המחנה שלי השתנה, ובמקום העיירה Havenshire שעמדה שם קודם, היו חורבותיה הבוערות! למרבה הפתעתי, סיפור העלילה התקדם בזמן שהייתי למעלה, ובלי שום טעינה או מסכי מעבר קפצתי קדימה בזמן.

המוות הוא לא הסוף

המשכתי במשימתי להשמיד את העיר השנייה שנמצאת באזור, New Avalon, אך לא לפני שבדקתי את היכולת החדשה שלמדתי - בעזרתה אפשר להעיר את המתים במלוא מובן המילה. בוחרים גופה חסרת אונים על הרצפה (או אבק גופות שאפשר לקנות ב-50 פיסות כסף) ונופחים בה חיים למשך 2 דקות בהן היא תשרת אותך נאמנה. יתר על כן, בזכות אחד הכשרונות שלי בתוך Unholy, אותו Ghoul הפך לחיית המחמד שלי לכל דבר, הניתנת לשליטה מלאה ללא הגבלת זמן!

היכולת הזו מאפשרת גם להפוך חבר קבוצה ל-Ghoul אחרי שמת, בשליטתו, אך עוד לא יצא לבדוק את זה.

לא אוסיף מילים על השלב הזה, כי רוב המשימות הן מהסוג המוכר של "תאסוף את זה" ואז "תהרוג את ההוא" כנהוג במשחק, ומה שהפך אותן לקשות היה הלאג הכבד ועומס הדמויות...

כבשנו את האיזור, המפקד!

רק על משימה ספציפית אחת אני חושב שכדאי להרחיב, מכיוון שהיא מציגה את דרך הפעולה של כלי המצור החדשים. התבקשתי על-ידי ה-Lich King לקחת אחד מדרקוני העצמות וללכת להפציץ את התגבורת שהגיעה לעזור לעיירה האחרונה באזור, New Avalon.

עליתי על הדרקון, והממשק השתנה למספר קטן של אייקונים גדולים. במשימה הספציפית הזאת אחד מהם היה ירייה, והשני סוג של אכילה שמחדשת את המאנה והחיים. במשימה עלינו לעוף מעל העיירה, להרוג 250 חיילים ולהשמיד 10 קטפולטות. המשימה מזכירה במקצת משימות ב- Outland, אך שונה מבחינת הממשק, ואני מניח שבמצב PVP זה יראה אחרת.

לאחר עוד סבב משימות, עוד מספר חפצים כחולים חדשים והשלמת נקודות הכישרון שלי, אני חוזר למצודה. ושוב, בזמן שאני למעלה העולם משתנה. בחזרה למטה אני רואה שהעיירה נעלמה כליל, וה-Lich King עומד על פלטפורמה מוגבהת. אחרי שיחה קצרה, בה הוא אומר שאני האבירה הטובה ביותר ובעלת התארים מרשימים ביותר (כן, בטח, אני, ועוד כמה עשרות אבירים אחרים באזור), הוא שולח אותי לקרב אחרון נגד כוחות האור.

פה אפסיק לדבר על אביר המוות, כדי להשאיר את סוף ההרפתקה שלו לגילוייכם האישי!


סרטון משחקיות: קרבות בין רכבים

החיים אחרי רמה 70

עם הגעתי לרמה 58 וחזרתי לעולם הרגיל, נטשתי את גלה במטרה לבדוק מה יש לWotLK להציע לדמות רגילה ברמה המקסימלית עד כה, 70.

לאחר הכניסה המחודשת לדמות הוותיקה שלי וסידור נקודות הנסיון מחדש (ויש כמה דברים חדשים ונחמדים, בהתאם לסוג הדמות שלכם), גיליתי עוד פונקציה חדשה. במקום לבזבז מקום יקר בתיק על חיות המחמד שלך וחיות הרכיבה, הן קיבלו תגית משל עצמן בדף הדמות, ולאחר "לימוד" קצר אפשר להשתמש בהן ללא צורך לשים אותם בתיק. הצייד יכול אפילו להשתמש בעד 5 חיות מחמד! חדשות טובות לכל מי שנהנה לסחוב איתו חיות למיניהן.

ההגעה ליבשת החדש Northrend היא פשוטה ביותר, הודות לנמל חדש שנפתח ב-Stormwind ומאפשר לכל החפץ בכך להגיע למחוזות הקפואים על גבי ספינה. חברי ה"Horde" יכולים לקפוץ על צפלין שיוצא מאזור ה-Undercity.

ברוכים הבאים ל- Northrend!

כשמגיעים למחוזות הקפואים אי אפשר שלא להתפעל מהגודל שלהם. ברגע שיוצאים מגבולות העיירה נפתחים לפניך המרחבים, ויש הרבה מה לראות שם!

אך אלייה וקוץ בה. לא משנה כמה זהב יש לכם, אם יש לכם חיית טיסה, או אפילו אם אתם יכולים להפוך את עצמכם לעורב כמו הדרואיד שלי - אתם עוד לא יכולים לעוף פה. בגלל התנאים הקשים והקור, לא תוכלו לעוף באזור Northrend. רק ברמה 77 תוכלו ללמוד בסכום סימלי של 1000 פיסות זהב את יכולת התעופה באזורים קשים, ואז לפרוס כנפיים ולעוף.

המקום הראשון אליו הגעתי נקרא Borean Tundra, והוא אחד מתוך שני אזורים בהם אפשר להסתובב ולמלא משימות החל מרמות 68-70. יש לצפות שבזמן השקת המשחק האזורים הללו יתמלאו באלפי שחקנים שינסו בו זמנית לבצע אותן משימות, לחרדתם של היצורים חסרי האונים שלא מספיקים לנשום וכבר עשרות שחקנים אימתניים קמים להורגם.

למזלם ולמזלנו, מגוון המשימות באזורים הללו גדול בכוונה על מנת להוריד את הלחץ, ולהפוך אותן לאפשריות גם למסה גדולה מאוד של שחקנים ביחד.

דרקונים, מכשפים וקרח

לקחתי דרקון שהביא אותי מערבה מ- Borean Tundra לאזור שנקרא Coldarra, מעליו מרחפים כל הזמן דרקונים אדומים ששומרים עליו לצד המכשפים של Dalaran, העיר המרכזית ב-Northrend, ו-Kirin Tor שהם אסופה של מיטב הקוסמים העוצמתיים ביותר ואחד הפלגים המרכזיים במשחק. מצפון לשם קיים עוד בסיס מבצעים קטן, המוגן על-ידי מעין בועה שמשקפת את הסביבה ומונעת מהמכשפים לראות אותו.

מהאזור הזה אפשר גם להגיע לבסיס ה- Nexus, ביתו של הדרקון Malygos אחראי עולם הקסם, שהכריז מלחמה על שאר הגזעים לאחר שהשתמשו לדעתו ביותר מידי קסם. תוכלו למצוא פה גם מבוך ורייד, שלצערי, בגלל בעיות לאג חמורות, לא יצא לי לחקור לעומק.

גם ככה, רק מלהסתובב באזור, אפשר לראות עד כמה התוספות הגראפיות החדשות היטיבו עם המשחק. לרגעים כדאי ללחוץ על Alt+Z  כדי להוריד את כל ממשק השחקן, ולצפות בנוף במלוא הודו - המחלקה האומנותית של בליזארד עשתה עבודה מצויינת!

כדי לתת קצת פרספקטיבה על גודל האזור וכמות הדברים שיש לעשות בו ביחס למה שמוכר לנו כבר היום, צריך להבין שאחרי כמה שעות משחק טובות, ודי הרבה משימות, הגעתי לבערך רבע מנקודות הנסיון שדרושות לי כדי לעלות מרמה 70 לרמה 71 - ועדיין, הרבה מאוד משימות עוד היו לפני, וזה רק באזור הראשון ביבשת...

מקצועות חדשים

חיפשתי במשך זמן קצר דמות שאימה לעצמה את המקצוע החדש, Inscription, שמאפשר למתמחה בו ליצור חריטות (Glyphs) שמחזקות יכולות וכשפים שונים, כל סוג לפי יכולותיו. בתור דרואיד קיבלתי Glyph שנקרא Glyph of Dash אשר מוריד את זמן ההמתנה אחרי השימוש ב-Dash ב-20%.

ישנם שני סוגי חריטות כאלה, גדולות וקטנות. הגדולות כוללות שינויים כמו תוספת הלם למתקפה, נזק לאורך זמן וכדומה, בעוד הקטנות מוסיפות שדרוגים קטנים או אפילו אסתטיים כמו הורדת מרכיב מסוים בקסם, קיצור זמן הטלה או שינוי גראפי.

לכל שחקן יש אפשרות להשתמש בשלוש חריטות מכל סוג, שש בסך הכול, וניתן להחליף אותן במקרה הצורך. בנוסף לחריטות, יש גם אפשרות ליצור מגילות קסם זהות לאילו שניתן למצוא במשחק, וחפצי "off-hand" שונים.

החומרים למקצוע החדש, אם כבר שאלתם, הם פיגמנטים שונים המוצאים מצמחים, וסוגי דיו כאלו ואחרים.


סיור באחד הפיורדים בחבילת ההרחבה

היכונו לביאת המלך!

בביקור הקצר שלי ב- Northrend הספקתי לטעום רק מעט ממה שיש לחבילת ההרחבה הזו להציע. בסך הכל, נראה שבליזארד השקיעו הרבה מאוד מאמצים ליצור עולם חדש ומלא שיתווסף לזה הקיים, ויעשה לו רק טוב. התרשמתי לטובה מהאזורים רחבי-הידיים, מהאפקטיים הגרפיים החדשים שתורמים למראה הכללי, ממגוון המשימות הרחב, ואפילו מהאפשרויות החדשות כמו המספרה, אשר תמורת סכום סמלי תשנה את סגנון השיער שלך (או הקרניים) כדי להוסיף ייחודיות לדמות שלך.

בעוד כחודשיים, כשתצא ההרחבה לשוק, יציפו את Northrend מיליוני דמויות, ויווצרו עוד כמה מליוני אבירים אפלים לשמחת ה- Lich King. וגם אני אאלץ, כמו שאר האדם, להתחיל את הדמות שלי מ-0 (או 70) ולפתוח אביר מוות חדש וטרי. אבל בינתיים אני חוזר צפונה. אולי אפילו אצליח להכנס לאחד המבוכים, להימנע מהלאג ולא לקבל לקבל את ההודעה המביכה Disconnected from the server.

לדיון הכללי על חבילת ההרחבה בפורום WoW
מתארגנת קנייה קבוצתית של WotLK במחיר נמוך

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:46 28.09.2008 | itamarga itamarga

    אדייייייר!

    אני קונה את זה ברגע שזה יצא! מאיפה השגתם BETA KEY???

  2. 2

    18:54 28.09.2008 | Dude Dude (אורח)

    כל כך רוצה את המשחק הזה

  3. 3

    22:15 28.09.2008 | armymaster armymaster

    אהבתי מאוד את התמונה עם הנקסוס.

    הגרפיקה ממש השתפרה בפרטים הקטנים.

  4. 4

    23:04 28.09.2008 | flipp3r flipp3r

    כמה המשחק יעלה?

    ברגע שאני קונה את המשחק בחנות אני מקבל את כל ההרחבות נגיד את WOW+BTU והחדש WTLK?

    או שצריך לקנות גם את ההרחבה?

  5. 5

    23:33 28.09.2008 | andory andory

    נראה טוב

    וסקירה מעולה ^^

  6. 6

    08:33 29.09.2008 | gtfdg gtfdg (אורח)

    המשחק הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חרא של משחק אנשים מחורבנים כולכם אמן יפלו כול השרטים של vgames

  7. 7

    10:19 29.09.2008 | JinxTZ JinxTZ

    מדהים!!!!

    מחכה בקוצר רוח!

  8. 8

    14:27 29.09.2008 | PTR PTR (אורח)

    כנראה לא אקנה כשיצא

    ל-4:
    אם אתה קונה את ההרחבה WOTLK אתה צריך גם את המשחק הבסיסי+TBC. אני חושב שההרחבה תעלה בערך 200 שקל כמו הקודמת, ובעתיד יהיה אפשר לקנות את כל ההרחבות בחבילה מוזלת.

    אני משחק עכשיו ב-PTR ו3 ימים אחרי שההרחבה יוצאת לחנויות אני הולך ללמוד באוניברסיטה... באסה.

    שאלה למי שיודע: עדיין יהיה אפשר להשיג EPICS בקלות מ-PVP ולהשתמש בהם ב-PVE?

  9. 9

    15:39 29.09.2008 | lonesword lonesword (אורח)

    להתנסות בבטא

    מי שרוצה לראות את הבטא, יש לי אותו בבית על המחשב (הייתי בפריז ולכן קיבלתי ) אפשר לתאם שתבואו לראות ולנסות - צרו קשר בפרטי

  10. 10

    17:31 29.09.2008 | ... ... (אורח)

    ל 6

    שתוק!
    לא אוהב את המשחק, אל תגיב.

    והייתי רוצה לדעת...
    אם אני קונה את המשחק, לכמה זמן אני יכול להכנס בלי תשלום? או שזה לכל הזמן?

  11. 11

    18:30 29.09.2008 | armymaster armymaster

    ל-10

    חודש ראשון- חינם

  12. 12

    13:13 30.09.2008 | בליזארד נופלת. בליזארד נופלת. (אורח)

    בליזארד נופלת.

    היא רואה את ההצלחה הגדולה של מית'יק עם וורהאמר והיא נואשת להחזיק את כל המשתמשים אצלה.

    WOW גמר את הסוס, משחקי PVE כבר לא משתווים למה שיש ל-Warhammer להציע.

  13. 13

    18:45 30.09.2008 | אחד שיש לו dark knight! אחד שיש לו dark knight! (אורח)

    מי שרוצה מפתח לבטא כנס לפה!

    http://www.watchemma.com/?id=9884982449518d59268c2d94b5cb2b51
    אמתיתי לגמרי!

  14. 14

    19:56 30.09.2008 | <Niv> <Niv>

    יפה איזה השקעה

  15. 15

    10:50 01.10.2008 | WoW fan WoW fan (אורח)

    איזה משחק פצצה

    אני חושב שכל השיפורים האלה שיהיו במשחק הם פשוט פצצה!!

    אגב ל-12, יש בזה משהו נכון אבל עדיין נראה לי שהמש/חק יצילח בענק עוד יותר.
    למעשה, זה בערך כל השיפורים ששחקן יכול לבקש לעצמו למשחק

    נ.ב. 13, יא שקרן מניאק

  16. 16

    10:54 03.10.2008 | SiC SiC (אורח)

    תגובות ל-12 ו-13

    ל-12: לפחות 50% מהשחקנים בעולם (ולדעתי יותר) לא אוהבים בכלל PVP, לכן וורהאמר בחיים לא יקבל אותם כשחקנים. אותם שחקני םעושים PVP בWOW רק בשביל האפיקס.

    ל-13: אם אתה משקר, לפחות תעשה תחקיר נכון. אין דבר כזה dark night במשחק...

  17. 17

    07:59 04.10.2008 | (אורח)

    חייב לקנות את זהההה!!!

  18. 18

    21:46 04.10.2008 | armymaster armymaster

    יש די פרדוקס זמן פה

    אנחנו יודעים ש:
    1) הפלגלנדס היו ארצות של מתים חיים מאז WOW הראשון, לפני ההרחבה TBC.
    2) TBC מתרחש שנה אחרי WOW המקורי, בזמן של העולם של WOW.
    3) הליץ' קינג פלש לארצות הפלגלנדס בזמן המלחמה השלישית.
    4) ארת'ס לא פלש לאוטלנד.
    נוצרים פה שני פרדוקסים:
    א) ארת'ס לא נראה כמו איך שהוא מוצג שם בזמן המלחמה השלישית, רק אחריה.
    ב) הדרנאיי הגיעו לאזרות' ק שנה אחרי WOW- כלומר בזמן ה-TBC. הפרדוקס הוא שיש דרנאיי אבר מוות. בהנחה שארת'ס לא פלש לאוטלנד, דבר זה לא ייתכן.

  19. 19

    14:03 05.10.2008 | ss2 ss2

    ל-armymaster

    טעות בידייך... TBC מתרחש כ-4 שנים אחרי WoW. וההרחבה החדשה WOltk מתרחשת כשנה אחרי TBC, משמע עברו 5 שנים מאז Arthas נהיה ה-Lich King.

    בשביל שיהיה אביר מוות דראני Arthas לא צריך לפלוש ל-Outland בשביל שיהיה לו אבירים דראניים מכיוון שהם כביכול ב-אזרות' כבר שנה.

    לפי מה שהבנתי, שאתה יוצר DK, הוא נמצא בתקופת זמן בין השנה הרביעית לחמישית מאז שארת'ס נהיה מלך? אם כן, אין כאן שום פרדוקס.
    אם לא, תקן אותי...

  20. 20

    11:17 07.11.2008 | שחקון שחקון (אורח)

    [email protected]

    אני צריך את הkey של world of warcraft wrath of the lich king
    !!!!

  21. 21

       | פורסם ע"י