הרשמה

בקרוב: Ghost Pirates of Vooju Isle

עתיד העולם מונח על כתפיהם הרקובות של שלושה פיראטים מתים

שלטו בשלישיית פיראטים שקללת וודו הפכה אותם לרוחות רפאים בהרפתקה נוספת שמגיעה בקרוב מאקס-לוקאסארטים

"סיפורי אי הקופים" היא לא הרפתקת הפיראטים היחידה שתוכלו לשחק בשנה הקרובה. ותיקי לוקאסארטס, הפעם מכיוון אחר, מסדרים לנו עוד הרפתקה לפי המסורת עם פיראטים, וודו ואוצרות אבודים - לא ידוע אם יהיה קוף בעל שלושה ראשים.

Autumn Moon Entertainment היא מפתחת הרפתקאות שהוקמה על ידי ביל טילר, הגרפיקאי הראשי של Curse of Monkey Island. בינתיים הספיקה החברה להביא לנו את A Vampyre Story, הרפתקה של הומור גותי בכיכוב ערפדה אבודה והעטלף שלה. בנוסף לפיתוח המשך ל-Vampyre Story, האולפן נמצא בשלבי עבודה מתקדמים על Ghost Pirates of Vooju Island.

חובבי המסורת וגרפיקה מצויירת ישמחו לשמוע שבניגוד לאי הקופים החדש, ב-Ghost Pirates אין שריד וזכר לתלת-ממד - הכל גרפיקה עשירת צבע ומפורטת מלאכת יד. הביטו בתמונות המצורפות, אין צורך להכביר מילים בנושא.

השודדים השדודים

Autumn Moon מלווים רכיבי איכות מהרפתקאות הצמרת של שנות התשעים. מאי הקופים הם לוקחים כמובן את המוטיב הפיראטי. מ-Day of the Tentacle הם לוקחים את עניין השליטה בשלוש דמויות שונות: גיבורי המשחק - פאפא דוק, ג'יין סטרלינג ובלו בלי - ישתפו פעולה כדי להתגבר על חידות ואויבים.

השחקן יוכל לעבור בין חברי השלישיה פחות או יותר כרצונו, כאשר לעיתים הם יהיו באותו אזור ולפעמים באזורים נפרדים. שלוש הדמויות יוכלו לסייע זו לזו ולשחקן גם בעזרת יכולות יחודיות של כל אחת וגם ביכולת של כל דמות לפנות אל שתי האחרות בהתייעצות לגבי חידה או אובייקט, דבר שמזכיר קצת הרפתקה נוספת של לוקאס - את The Dig.

גיבורי המשחק הם לא הפיראטים האופייניים. פאפא דוק הוא קברניט ממוצא אפריקאי. ג'יין סטרלינג היא שודדת יפה וחמת מזג. בלו בלי הוא טבח הספינה העגלגל; ושלושתם ביחד כבר לא בחיים.

כן, בהיפוך אי הקופים על ראשו, Autumn Moon מעבירה לרשותנו שלושה גיבורים שהם רפאי פיראטים מקוללים. בתחילת המשחק פאפא דוק מסתבך עם אשתו, מכשפת הוודו האימתנית המלכה זימבי. במקום להסתפק בלזרוק אותו מהבית היא מטילה קללה עליו ועל צוותו שגורמת לבשרם לנשור. כתוצאה מכך, את החצי הראשון של ההרפתקה לערך נבלה כנבלות, סליחה - כרוחות רפאים, וננסה למצוא את שאריות גופותינו ואיכשהו לצאת ממצב החירום הרפאי הזה.

אני לא מרגיש את היד שלי!

בתור רוחות רפאים נחווה את הקיום ואת חידות ז'אנר ההרפתקה מזוית מעט אחרת. מצד אחד, רוב בני האדם בכלל לא יוכלו להבחין בקיומנו - לא לראות אותנו, לא לשמוע אותנו וכנראה גם לא להריח. דבר זה נשמע אידיאלי לשחקן הרפתקה שרוצה להרים ולהוסיף למלאי שלו כל חפץ שלא עומד להתפוצץ בדקה הקרובה.

מצד שני, צריך לקחת בחשבון את הערטילאיות. תכונה זו של רוח הרפאים הממוצעת, פיראטית או לא, תאפשר לנו להשפיע רק על חפצים קלי משקל במיוחד. כדי להרים, להזיז ולהפעיל אובייקטים שדורשים רמה גבוהה יותר של מוחשיות, נצטרך לחשוב איך לארגן מניפולציה שתגרום ליצורים חיים, לרוב בלי שאפילו יהיו מודעים לכך, לבצע בשבילנו את העבודה הדרושה.

במהלך ניסיונותיהם לחזור לממלכת התשוקות והכאב של הבשר ודם, השלישיה שלנו תיתקל באיום כלשהו על שלום העולם. לא ידוע מה הוא יהיה, אבל ככל הנראה יהיה מעורב בו כוהן אצטקי תאב דם בשם איצקוקה. בני ברית רבי עוצמה, ביניהם לוויתן קדוש ואלה, יסייעו לנו בדרכנו להביס אותו, דבר שיהפוך לכיוון הראשי של העלילה. עוד ציר עלילה חשוב יהיה משולש אהבה שיתפתח בין פאפא דוק, סטרלינג ג'יין ושועלת ים נוספת בשם המקסים Cutthroat Kate.

Ghost Pirates of Vooju Island יגיע ל-PC בתחילת 2010.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:08 26.06.2009 | ArchPsion ArchPsion

    מה קרה פתאום יורד גשם של משחקי הרפתקאות כאלה?
    ואל תבינו אותי לא נכון, זה מלהים חבל על הזמן! :)
    אך התקופה הנפלאה של יצירות המופת מבית לוקאס, לפני שהם הפכו לזונה ממוסחרת מלחמת הכוכבים... :D
    אני מאוד מקווה שהמשחק הזה יצליח, ואיתו גם החידוש לאי הקופים. אני ממש הייתי רוצה לראות חידושים למשחקים נוספים כמו day of the tentacle ו grim fandango, וכמובן עוד המווון משחקי הרפתקאות טובים נוספים...
    אולי אפילו את leisure suit larry 8 - lust in space שהובטח לנו בסוף המשחק השביעי (והאחרון מבחינתי!) בסדרה... :P

  2. 2

    10:44 26.06.2009 | BHBCURD BHBCURD

    נכון מחזק את 1

  3. 3

    21:24 26.06.2009 | Mastix Mastix

    מחזק את 1 ומחזק את Vgames לכך שהם נותנים לג'אנר הכל כך מדהים הזה קצת במה בזמן שאתרים אחרים לא שמים עליו.
    הקאמבק של ההרפתקאה מתקרב ובא? אולי...!

  4. 4

    22:19 26.06.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    ניראה מישחק מדהים!!!!
    לא להאמין שעדיין יש יוצרי מישחקים שלא כל היום יוצרים מישחקי אימה ופעולה,אלה גם הרפתקאות מהתקופות הקדומות,בקיצור,מישחק מדהים!!!

  5. 5

    18:10 27.06.2009 | Mur'gul Mur'gul

    לא מבין מאיפה המשפט "בGhost Pirates אין שריד וזכר לתלת-ממד". מהתמונות נראה שכל הדמויות בו הן תלת מימדיות לחלוטין.

  6. 6

    21:24 27.06.2009 | Mastix Mastix

    ל - 5
    כמו במשחק הקודם של החברה (A Vampyre Story)
    הרקעים הם 2D והדמויות הן 3D

  7. 7

    15:21 28.06.2009 | elyaz elyaz (אורח)

    ל-1: צודק
    תוסיף לרשימה גם את Maniac Mansion...

  8. 8

       | פורסם ע"י