הרשמה

בקרוב: Medal of Honor :Airborne

בקרוב: MoH:Airborne. לאייל יש הרבה מה להגיד על המשחק שמיועד לצאת, בואו לראות מה הוא כתב.

ביקורת גולשים קודמת - Call Of Duty



משחקי מלחמת העולם השנייה לא נעלמו עוד מהעולם. לא כ"כ מהר. אחרי סדרת Call of Duty שכבר לא עוסקת במלחמת העולם השנייה, ופנתה למלחמה מורדנית יותר, שתי סדרות מוכרות וחשובות בתחום עדיין נשארו. סדרת Brothers in Arms הטקטית, וסדרת הMedal of Honor ה... "פחות טקטית".

רבים לא מצפים להרבה מהמשחק החדש. לאחר משחק MoH האחרון הסדרה היא כבר לא אותה סדרה. המשחקים נהיו מבוגבגים, וחוסר ההשקעה היה בולט. אבל הפעם זה נראה מבטיח, באמת. גרפיקת הדור-הבא, משחקיות לא לינארית... מי צריך יותר?!

MoH:A מנסה להציג לראשונה בסדרה חופש פעולה ואירועים שלא יהיו מתוסרטים מראש, מה שלא קרה במשחקים הקודמים בסדרה ובCall of Duty, למשל. חופש הפעולה לשחקן יתבטא במיקומכם, סדר השלמת המשימות ותזוזה חופשית ברחבי המפה. משחק הAirborne יאפשר לכם להיכנס לכל אחד מהמבצעים החשובים בזמן המלחמה כולל מבצע גן-שוק (Operation Market-Garden) וOperation Overlord, היום הזכור כפלישה הגדולה ביותר בתולדות האנושות, שהוצג בשלב מדהים בMoH:AA.

שאלתם איך חופש הפעולה מתבטא? יופי! כמשתמע משם המשחק, אתם תשחקו צנחן. למה זה טוב? מכיוון שתוכלו לנחות בכל מקום ובכל פינה חשוכה בתחילת השלב. משם תוכלו להשלים את משימותיכם. תוכלו להתחמק מיריות ולנחות איפה שבא לכם ברחבי המפה (כמובן, אתם שולטים על הצניחה). תוכלו לצנוח אל גג בניין, ומשם להיכנס במהירות לאחד מהמקומות הראשיים בעיר, או שתוכלו לצלוף משם. החלטה שלכם. תוכלו לצנוח לרחובות, מאחורי מכוניות ולכל מקום שתרצו. אך, היי, עליכם להשלים את המשימות - ועליכם גם לעשות את החישוב איך לעשות זאת בדרך הקצרה והבטוחה ביותר.
איך צונחים? כרגע ידוע שבגרסת הXBOX360 מסובבים את הסטיק. זה יקח קצת זמן להתאמן, אבל בסופו של דבר זה ישתלם. בעת צניחתכם היישר אל קווי האויב, שימו לב למהירות המצנח, למומנטום וכמה אתם מתנדנדים מצד לצד בעת הנחיתה. תוכלו לשלוט על אש המבער ובכך לשלוט במהירותכם.
האזורים הבטוחים לנחיתה יסומנו בירוק, ושם הכי בטוח לנחות מכיוון שצפויה להגיע לשם כמות נכבדת (או לא?) של תגבורות. בכל מפה יסומנו מספר 'Skill Drops' - אתגר מסוים. תוכלו להיכנס היישר לתוך האזור המסומן בדיוק במפה ולקבל נחיתה בטוחה למדי עם הישג (כמו מדליה) מהמשחק, אך אם תפספסו אותם אפילו בקצת, חייכם יהיו קצרים למדי.

ע"פ הבדיקות שאתרים מפורסמים קיבלו, לחיילי האויב AI טוב למדי והם ישתמשו במחסה, ואף ברימונים על-מנת להוציא אתכם ממחסה. הם אפילו יחפשו דרכים אלטרנטיביות להגיע אליך, לא דרך איזור הקרב המסוכן, כדי להשיג עמדה טובה יותר לחיסול.

אחד מהדברים המגניבים ביותר שיהיו הפעם בסדרה, הוא מערכת זריקת הרימונים. אם תלחצו חזק על המקש, הרימון יזרק יותר רחוק. נחמד. תוכלו לשדרג את נשקיכם ע"י שימוש טוב בהם (לדוגמא, הריגת 3 חיילי אויב עם צלף תזכה אתכם בשדרוג). יש למה לצפות. בהחלט.

Medal of Honor: Airborne צפוי לצאת בארבעה בספטמבר השנה.

*המידע אינו מקורי, ולקוח ממקורות שונים ברשת.

עוד בפורום פעולה:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:13 08.08.2007 | (אורח)

    me first

  2. 2

       | פורסם ע"י