הרשמה

ביקורת: Splinter Cell Conviction

סאם פישר חוזר עצבני ואלים מתמיד, וזה כיף לא נורמלי

      

מפתחת: Ubisoft Montreal
מפיצה: Ubisoft
תאריך יציאה:
13.04.2010 ל- X360
29.4.2010 ל- PC
פלטפורמות: PC, X360

התגנבות מחושבת? משחקיות איטית ומדודה? סדרת "ספלינטר סל" זורקת לפח חלק גדול ממה שהפך אותה להצלחה, והופכת למשחק אקשן קצבי ומהנה ברמות מטורפות

זוכרים את סאם פישר, סוכן הקומנדו הקטלני של הסוכנות האמריקאית הסופר-סודית Third Echelon ? אני לא מאשים אתכם אם שכחתם. אחרי שהמשחק הראשון והיפהפה בסדרת ספלינטר סל הפך את ההתגנבות לאלמנט חובה בכל משחק פעולה כמעט, הסדרה קצת קפאה על השמרים.

במהלך כל פרקי הסדרה עד כה הובלנו את פישר בין פינות חשוכות ומאחורי מחסות, מתחמקים ממצלמות אבטחה, שומרים וקרני לייזר, במטרה לחדור לתוך מבנים ובסיסים שמורים מבלי שישימו אלינו לב. זה היה מגניב ומרתק לזמנו, אבל אחרי חמישה משחקים (כולל Essentials ל- PSP) שבהם עשינו פחות או יותר אותו הדבר, הגיע הזמן למשהו חדש.

ב- Ubisoft לקחו הפסקה ארוכה של ארבע שנים והחליטו לשנות מהיסוד כמה מהאלמנטים הבסיסיים ביותר של הסדרה, וזה עבד. המשחק השישי של ספלינטר סל שובר מחדש את המוסכמות של ז'אנר ההתגנבות והופך אותו לקצבי ומלא אקשן מאי פעם, ולאחד ממשחקי הפעולה הכי טובים שראינו בזמן האחרון- בעצם, מאז Batman: Arkham Asylum.

הטוב:
  • גרפיקה נהדרת המשלבת אנימציות מדהימות
  • בינה מלאכותית יוצאת מן הכלל
  • מערכת ירי ומחסה הטובה ביותר שראיתי
  • מצבי Co-Op ואונליין משובחים
  • הרבה סיבות לשחק פעם שנייה, ושלישית...
הרע:
  • קמפיין קצר לשחקן יחיד
  • קל מדי לפעמים, גם ברמת קושי "ריאליסטית"
  • מנוע המשחק לא מלוטש כפי שיכל להיות
והטעות החמורה:
  • באמת הייתם צריכים להוסיף את המשימה בעירק?!


טום קלנסי כתב את זה?

סאם פישר חוזר, והפעם הוא עצבני, מזוקן ולבוש בג'ינס צמוד ומסוגנן. הוא כבר לא מציית לפקודות ולא איכפת לו לצמצם נזקים או לשמור על החוקים, מה שאומר שלהשאיר שביל גופות אחריכם בכל משימה זו בהחלט בגדר אופציה.

המשחק מתחיל כשסאם מגלה שבתו, שנהרגה בתאונה, למעשה נרצחה. מכאן מתחילה עלילה עם כמה פיתולים והתפתחויות ואפילו סוף מפתיע, אבל היא לא מתקרבת לרמת המורכבות של הספרים הטובים של טום קלנסי.

אחת הבעיות היא שהסיפור מתפרס על פני כחמש עד שש שעות משחק בלבד, מה שלא נותן יותר מדי מקום לעלילה מורכבת, אם רוצים גם לשחק קצת.

הצייד

אתם בוודאי זוכרים את ספלינטר סל כסדרת התגנבות איטית ומחושבת. הגיע הזמן לשכוח מזה. הקצב של Conviction מהיר ודורש מכם כל הזמן לנוע ולהתמודד עם הסכנות. סאם כבר לא יחכה כפוף בין הצללים לשומר שיחלוף כדי שהוא יוכל להתקדם, הוא ינוע ממחסה למחסה במטרה למצוא את הרגע המדויק שבו יוכל להכות ביעילות מקסימלית.

סאם גם למד המון טריקים חדשים. אם בעבר סימן ההיכר שלו היה אקרובטיקה של טיפוס על קירות וזחילה לאורך צינורות, עכשיו עומדים לרשותו המון מהלכי חיסול מגניבים שיגרמו לכם להרגיש כמו מלכי העולם בכל פעם שתשתמשו בהם.

מהירות על פני התגנבות

סאם מהיר, מאוד מהיר. הוא קופץ ממחסה למחסה בשניות, מזנק מעל מכשולים ויכול להמלט בזריזות אם העניינים יוצאים מכלל שליטה. מערכת לקיחת המחסה פשוט עובדת ומתמזגת היטב עם הזרימה של המשחקיות. אף פעם לא תהיו "דבוקים" למשטח מסויים, זאת על מנת לא להגביל את חופש התנועה ואת מהירותו של סאם.

אפילו מסכי טעינה לא תפגשו כאן, אלא אם כן תמותו. מהרגע שתתחילו את המשחק ועד הרגע בו תתחלנה לרוץ הכתוביות, לא תשבו אף פעם בציפייה למשהו אחר שיקרה. השלבים ייטענו בזמן שאתם תצפו בסצינות מעבר מצויינות, והמשימות שלכם וכיווני הדרך יוקרנו על עולם המשחק עצמו, כמו כן גם פלאשבקים שימלאו את החורים בסיפור העלילתי. מדובר בשיטה מפתיעה אבל מוצלחת שמאפשרת לקדם את העלילה תוך כדי האקשן.

כמו כן, במקום להציג לכם המון מדי-התגנבות על המסך, המשחק פשוט יחליף את גווניו לשחור-לבן על מנת להודיע לכם כי הנכם מוסתרים באופן מושלם. ברגע שתצאו אל האור- הצבעים יחזרו מייד למשחק. כך תוכלו לתכנן את התקפותיכם בזמן אמת ולהסתגל למצבים הרבה יותר מהר.

אם בכל זאת תעשו פאשלה ותתגלו, תופיע על המסך מעין רוח רפאים של סאם שתציג את מיקומו הידוע האחרון, לפי ראות עיניה של הבינה המלאכותית. זו מצידה תתרכז בנקודה זו, תרוקן כמה מחסניות, אולי תזרוק רימון הלם לפני שתתקדם לשם בעצמה. אתם תוכלו לנצל את ההזדמנות ולנסות לאגף, אך קחו בחשבון שהבינה המלאכותית במשחק הזה לא פראיירית בכלל, ותוכלו למצוא את עצמיכם נסים על חייכם במקום.

חיסולים ברוטאליים מטווח קרוב

אם בכל זאת בחרתם ללכת השקט דרך הצללים, מזנקים ממחסה למחסה, בסופו של דבר תצ'ופרו בהזדמנות להרוג שומר שלא מצפה לכלום בקרב מהיר פנים מול פנים. ישנן המון אנימציות ווריאציות שונות לחיסולים המהירים האלה, הן בידיים ריקות והן עם כלי הנשק.

אני לא יכול לתאר את התענוג שיעלה בכם בזמן שאתם מתגנבים עם אקדח, מזנקים על בחור מסכן, יורים לו בברך ואז בועטים לו בפנים בעודו מתפתל על הרצפה לרגליכם. אה, כן- זה משחק נורא אלים... ועוד לא אמרנו כלום על הסצינות שבהם אתם "מטלטלים" כל מיני ברנשים כדי שיתנו לכם את המידע שאתם צריכים.

עם זאת, לא תמיד תוכלו לבצע את מהלכי החיסול מטווח-קרוב בצורה מושלמת. המשחק לפעמים יחליט שאתם בעצם רציתם להתפרץ דרך דלת קרובה, לקפוץ מאחורי מחסה או להשתמש בחפץ כלשהו, במקום לחסל בברוטליות את השומר.


מסמנים ויורים

עוד חידוש בסדרה היא האפשרות לסמן מספר מטרות בזמן שאתם מוגנים היטב מאחורי מחסה, ביניהן גם מקורות אור או סתם דברים שיעשו רעש ויסיטו את תשומת ליבם של השומרים, וברגע הביצוע לירות בהן במהירות ובדיוק מירביים. אל תחשבו שזה הופך את המשחק לקליל, כי תוכלו להשתמש ביכולת זו רק אם תחסלו לפני כן בידיים, כך שתצטרכו ללכת הרבה מכות בדרך.

הסימון מתבצע על ידי לחיצה על המטרות, וסימן בצבע אדום אומר שההריגה היא מובטחת. כך תוכלו לנקות חדרים שלמים בכמה לחיצות כפתוק, או לירות בכמה מקורות אור בבת-אחת על מנת לעוור את אוייבכם. עם זאת, אם לא תזהרו אתם תחשפו את מיקומכם לאוייבים נוספים, או שתגררו לקרב יריות לא נחוץ במידה ותפספסו את אחת המטרות.

גם למערכת זו מספר בעיות, כאשר הבולטת מביניהן היא קליעים שמעוותים את חוקי הפיזיקה. לאחר שתסמנו מטרה, היא יכולה להכנס לעמוד מאחורי קופסא, או אפילו קיר- ואתם עדיין תפגעו בה. מדהים.

הקמפיין הראשי הוא רק ההתחלה

ברגע שתסיימו את המשחק המיועד לשחקן יחיד, קודם כל אתם מיד תרצו להתחיל אותו מהתחלה, הודות לטבע הפתוח של השלבים ולקצב הכייפי של המשחק לכל אורכו. אולי על השלב המתרחש בעירק, לאור יום, תעדיפו לפסוח, כי הוא לא יותר ממשחק אקשן רעוע למדי מגוף שלישי.

אבל האמת היא שהקמפיין לשחקן יחיד, למרות שהוא מרתק ומהנה, הוא לא החלק העיקרי והמוצלח ביותר של המשחק. כדי להגיע לחלק הזה, אתם צריכים חבר שישב לצדכם וישחק על מסך מפוצל או דרך האינטרנט בקמפיין ה- Co-Op השלם הנוסף.

הקמפיין לשני שחקנים מקדים את סיפורה של העלילה הראשית, ובו תגלמו את הסוכנים ארצ'ר וקסטרל, המצויידים באותם מהלכים ויכולות כמו של סאם, אך מחוייבים לעבוד בשיתוף פעולה מלא על מנת לעבור את המשימות. כאן תמצאו משימות מאתגרות הרבה יותר, ביניהן כאלו שיסתיימו ברגע שמישהו יבחין בכם, בנוסח של המשחקים הקודמים בסדרה.

הדבר הכי מגניב במצב זה הוא היכולת לסמן אוייבים יחד. למשל, אם אני סימנתי כמה אוייבים בנקודות אדומות, וחברי למשחק לחץ גם הוא על כפתור הביצוע- שנינו נתחיל לירות במטרות יחד. באמצעות תיאום ניתן "לנקות" כך חדרים שלמים ביעילות מדהימה. ניתן גם לרפא זה את זה במקרה חירום, אבל זה כמעט בלתי אפשרי אם אחד מכם נפצע באמצע ביצוע תרגיל ושוכב במקום גלוי.

אבל זה לא הכל. ב- Conviction יש עוד משימות נפרדות שמחולקות ל- 4 מצבי משחק שניתן לשחק בהם לבד או עם חבר: ב- Inflitration אתם צריכים לחדור למקום מוגן בלי לההתגלות, בנוסח משחקי הסדרה הקודמים. ב- Hunter עליכם לחסל את כל האויבים בשלב, וכדאי לעשות את זה בשקט כדי שלא תגיע תגבורת. ב- Last Stand עליכם להגן יחדיו על ראש-נפץ מפני גלים של אויבים, ואילו Face Off היא צורת משחק תחרותית של אחד נגד השני, אבל גם נגד ה- AI.

איזה ג'ינס יפה, מאיפה?

כמובן שכל הרציחות המגניבות הללו לא היו שוות כלום אם הן לא היו נראות טוב, נכון? יופי, כי אין לכם מה לדאוג. המשחק נראה מעולה, גם אם כי לא חד במיוחד- תוצאה של שימוש בגרסה משודרגת של מנוע ה- Unreal 2 המיושן במקצת.

עיצוב השלבים נעשה עם טעם טוב, ותשומת הלב לפרטים הכי קטנים היא מדהימה. דמויות עוברי אורח ותוספות מינוריות לתפאורה, כגון דוכני מכירה מלאים בקופסאות, עלים מתעופפים ברוח, אנשים שיושבים לאכול במסעדות ורכבים עוברים ושבים- כל אלה מוסיפים לאמינות העולם של סאם. האנימציות, שתמיד היו מצוינות, נראות מלאות חיים מאי פעם.

הקולות המוקלטים באים גם הם עם ערכי הפקה גבוהים. הדיבוב אמין ומלא רגש, צלילי הכדורים הפוגעים במשטחים השונים יגרמו לכם להתכופף והמוזיקה הקצבית שתושמע ברגע שתכנסו לצרות תרעיד לכם את החדר.


השורה התחתונה

Splinter Cell : Conviction הוא משחק שונה לגמרי, ולא דומה כלל למה שלמדנו להכיר ולצפות ממשחקי הסידרה. סאם כעוס, חסר רחמים ומהיר. הוא הטורף האולטימטיבי, רק תנו לו להרוג מישהו.

למרות כמה בעיות עיצוב מינוריות ומנוע שלא מלוטש במאת האחוזים- זהו משחק נהדר, ואתם פשוט חייבים לשחק בו. בעצם, זה בכלל לא משחק התגנבות, ולמרות שהוא מותיר כמה אלמנטים כאלה פה ושם, זהו משחק אקשן בלבו. הקמפיין לשחק יחיד אמנם קצר והסיפור העלילתי לא בשמיים, אך כמות התוכן הנוסף, בעיקר לשני שחקנים, עצומה ואיכותית ואפילו טובה יותר מהקמפיין עצמו.

(הביקורת נכתבה על גרסת ה- X360)

משחקיות - מהירה, אלימה והכי חשוב - מהנה. מעבר לכמה תקלות מינוריות, כמובן
גרפיקה - נראה טוב מאוד, אנימציות נהדרות. הטקסטורות היו יכולות להיות חדות יותר
סאונד ופסקול - דיבוב מצויין, חבל שלא שומעים ממנו יותר
טכני - מנוע לא רע בכלל, אבל יש בו כמה תקלות טכניות.
אורך חיים - קמפיין קצר בהחלט, אך אתם תשחקו בו שוב. טונות של כיף במצבי אונליין ו- Co-op
מולטיפלייר - אחד הטובים ביותר שראיתי לאחרונה. שיתוף הפעולה מדהים

ציון סופי: 90

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 9.3
Eurogamer - ציון 7
Gamespot - ציון 8.0
Destrutoid- ציון 9

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:48 19.04.2010 | רון רון (אורח)

    המשחק הכי טוב ששיחקתי בזמן האחרון

  2. 2

    19:50 19.04.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    הבנתי שהוא משתמש בקרב מגע

  3. 3

    19:52 19.04.2010 | veet veet

    בתור אחד שדי מתעב התגנבות אבל מאוד אוהב לקחת רובה , להיכנס לחדר ולירות בכל מה שזז נראה לי שהפעם אני אוהב את splinter cell

  4. 4

    19:58 19.04.2010 | sharinox sharinox

    EUROGAMER אכזריים כמו תמיד...

  5. 5

    20:01 19.04.2010 | Alex_IW Alex_IW

    יש מספיק משחקי פעולה. אין מספיק משחקי התגנבות.
    הרסו לנו את Splinter Cell.... :(

  6. 6

    20:09 19.04.2010 | evyatar_cohen100 evyatar_cohen100

    חרא משחק! הבעיה הראשונה היא שהמשחק קל ברמות (אני על ריאליסטיק)
    הוא לא התגנבות, זה לא SC. אם היה למשחק שם אחר לא היה לזה שום קשר לSC (חוץ מהעלילה). והשלב בעירק מתחת לכל ביקורת

  7. 7

    20:13 19.04.2010 | שחר שחר (אורח)

    95 מינימום :P

  8. 8

    21:00 19.04.2010 | זאוס השני זאוס השני

    unreal 2?
    או שזאת סתם טעות?

  9. 9

    21:01 19.04.2010 | wwwwwww wwwwwww (אורח)

    זה משחק כיף והכל אבל בSplinter Cell התגנבות לא יכול להיות משהוא מישני!
    (ועל השלב המעיק בעירק היה אפשר לוותר)

  10. 10

    21:28 19.04.2010 | גיא. גיא. (אורח)

    משחק מעולה!
    אבל אף הצלחתו המסחררת הוא מעט קצר בעלילתו אם ניתן להגדיר את הפרק במשחק זה כ - ''עלילה''.
    אבל יש גם צד חיובי שאורך השלבים אורך מדי ומסורבל, כמה זמן אפשר להמשיך בשלב אחד.
    בגדול לפי קריאת הביקורת, ובסיומו של המשחק הייתי מספק לו כ - 86%, לעומת הציון המגוחך 90%.

    וגם אני לא יופתע לפי סיומו של המשחק אם יהיה ביולי ''e3-2010'' טיזר למשחק הבא בסדרה.

    יום עצמות שמח!

  11. 11

    22:00 19.04.2010 | Hitman_Kick_Ass Hitman_Kick_Ass

    מלבד המשחק הזה- EUROGAMER מביאים את הביקורות הכי אמיתיות והכי נורמליות בניגוד לשאר האתרים.

    לגבי המשחק- משחק מעולה, המנוע אמנם מיושן ולא חושב שלגרפיקה מגיע ציון גבוה, אבל משחק התגנבות מעולה, שווה את הכסף.

  12. 12

    22:10 19.04.2010 | barakMesika barakMesika

    כמה זמן יקח לפרוץ אותו למחשב?

  13. 13

    22:35 19.04.2010 | ork12 ork12

    תודה על הביקורת (:

  14. 14

    23:01 19.04.2010 | חשוב חשוב (אורח)

    יהיה מצב מסך מפוצל גם למחשב או שזה דבר שעבר זמנו?

  15. 15

    23:19 19.04.2010 | דביר ש. דביר ש. (אורח)

    משחק מצוין
    שיחקתי את כולו אצלי באקסבוקס ופשוט תענוג של משחק
    אתה צודק קצת בנוגע לפיזיקה שהכודרים היו פיתאום נכנסים בקיר או בעצם כלשהו אבל בכללי משחק פשוט גדול

    ציון שלי למשחק 95

  16. 16

    00:10 20.04.2010 | evyatar_cohen100 evyatar_cohen100 (אורח)

    אני אומר שכל מי שנותן למשחק הזה ציון גרוע לא שיחק במשחקים הקודמים

  17. 17

    03:03 20.04.2010 | סער סער (אורח)

    היום התחלתי לשחק, מה אגיד, לא התלהבתי, משחק חמוד וקצר, לא אחד שהייתי עושה בו 1000G.

  18. 18

    08:17 20.04.2010 | maxy16 maxy16 (אורח)

    שני דברים: חבל שחזרתם לגרסת האקס בוקס. משחקים שיוצאים גם למחשב צריכים לקבל ביקורת על מחשב ואם יש משחקים שלא יוצאים למחשב אז תעשו מה שבראש שלכם. יש הבדל קריטי במשחקיות בין שלט לעכבר ומקלדת והביצועים של מחשבים שונים יכולים להיות טובים יותר או רעים יותר בהשוואה לקונסולה. שלא נדבר על מע' ההגנה החדשה של יוביסופט למחשב שמחייבת התייחסות - האם אפשר לשחק במשחק? יש בעיות? פרצו אותו?
    חוץ מזה אני אוהב את הביקורות שלכם, תמשיכו...

  19. 19

    09:06 20.04.2010 | Nyromith Nyromith

    במקום שיהיה משחק לאנשים עם ראש הפכו אותו למשחק לערסים :(

  20. 20

    10:01 20.04.2010 | evyatar_cohen100 evyatar_cohen100

    ל18 אם הם היו עושים על PC הביקורת היתה עוד שבועיים

  21. 21

    10:27 20.04.2010 | שי שי (אורח)

    18- פעם הבאה בשביל שלא תצא תדבי תבדוק- הגרסה של המחשב יוצאת רק בסוף החודש... ובכל האתרים מביאים ביקורת על גרסת הקונסולות, גרסאות המחשב בקושי מקבלות יחס.

  22. 22

    11:17 20.04.2010 | maxy16 maxy16 (אורח)

    חכמולוגים - אני יודע שהגרסה עדיין לא יצאה אבל חשבתי אולי הם מקבלים אותה מוקדם מהמפיצה בארץ. לא? בסדר גמור, אז למה אי אפשר לעשות ביקורת בעוד שבועיים אחרי שהמשחק למחשב ייצא בארץ?
    ואחרי מע' ההגנה של יוביסופט, כל גרסה למחשב מקבלת ייחוס...

  23. 23

    11:24 20.04.2010 | Toster Toster (אורח)

    משחק פשוט ענק!
    גם ביקורת מצוינת

  24. 24

    13:06 20.04.2010 | ori ori (אורח)

    מישהו יודע אם לגרסת המחשב יהיה גם את ההגנה כמו שהיה ל assassins creed 2 ?

  25. 25

    13:21 20.04.2010 | DarkRay DarkRay

    זה לא בUNREAL 3? כי רשמת 2

  26. 26

    14:37 20.04.2010 | יוני יוני (אורח)

    זה משחק מעולה!!!~

    והמשימה בעיראק מעולה !!! לא הבנתי את הקטע שקוטלים את המשימה בעיראק

    מי שכותב את זה לא מבין במשחקים בחיים שלו .

  27. 27

    17:06 20.04.2010 | דביר ש. דביר ש. (אורח)

    24 - כן, יש הגנה בגרסת המחשב

    25 - המשחק עובד על מנוע Unreal 2.5סיימתי לפני כמה ימים את הקמפיין ועכשיו אני מתחיל במשימות של ה-Hunter על ריאליסטיק

    משחק עם המון אופציות
    הקמפיין אולי קצר אבל המשימות הנפרדות פשוט מצויינות ומוסיפות המון לאורך החיים של המשחק

  28. 28

    17:12 20.04.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    תגידו הוא עובד גם על XP או חייב WIN VISTA /7?

  29. 29

    17:54 20.04.2010 | ori ori (אורח)

    28 אתה יכול להיות רגוע הוא יעבוד גם על xp רק לפי התשובה שקיבלתי יהיה את ההגנה המעצבנת הזאת אז אי אפשר לדעת מתי הוא יפרץ

  30. 30

    18:20 20.04.2010 | רועי רועי (אורח)

    הוא ייפרץ למחשב רק אולי אחרי חודשיים.
    אז חבל לכם על הזמן, תקנו אותו

  31. 31

    19:15 20.04.2010 | yechiam yechiam

    משחק פצצה!!
    שיחקתי בוא במצב ל-2 לבוקס, אנחנו אומנם רק באמצע אבל ממש כיף!
    אהבתי שהוא שילוב טוב בין האביר האפל למשחק יריות..
    אחד המשחקים הטובים..

  32. 32

    19:55 20.04.2010 | *** *** (אורח)

    אני מת לשחק בזה כבר
    ואם אורך החיים של קמפיין יחיד הוא 6 שעות בטח תיצא חבילת הרחבה

  33. 33

    20:31 20.04.2010 | barel20595 barel20595 (אורח)

    רציתי לדעת אם אפשר להיסתובב בעולם חופשי כמו GTA או רק אפשר לעשות משימות ?

  34. 34

    21:11 20.04.2010 | mattans13 mattans13

    הציון למחשב צריך לרדת ב - 10 נקודות מינימום רק עקב העובדה שהמשחק נמכר ב - 60$. ביזיון.
    http://store.steampowered.com/app/33220/

  35. 35

    21:43 20.04.2010 | דביר ש, דביר ש, (אורח)

    33- המשחק אינו עולם חופשי

  36. 36

    02:26 21.04.2010 | source144 source144

    לא מגיע לזה 9/10!
    ואין שום כתבה על הפורומים של UBISOFT!?

    Darksydephil (בהחלט מקווה שהערוץ שלו ביוטיוב יחזור, מת עליו!), תציצו בפורומים שלהם קצת תראו איזה בלגן..

  37. 37

    23:13 21.04.2010 | Fucile Fucile

    בדיוק בשלב האחרון בבית הלבן, נהנתי מאוד. אין מילים.

  38. 38

    00:26 22.04.2010 | Me Me (אורח)

    Assassins Creed 2 was already fully cracked (Animus bug and all). It won't take long before this will be cracked aswell

  39. 39

    13:11 23.04.2010 | לאלכס או יובל לאלכס או יובל (אורח)

    תעשו בבקשה עוד שבועיים ביקורת למחשב

  40. 40

    13:09 24.04.2010 | עידן עידן (אורח)

    39- בשביל מה? זה אותו משחק חבוב.
    אם כבר אז גרסת המחשב תקבל ציון פחות טוב בגלל ה- DRM.

  41. 41

    13:45 26.04.2010 | גכע גכע (אורח)

    100% אחלה משחק

  42. 42

    14:53 28.04.2010 | מרטונה מרטונה (אורח)

    וואו ממש מדהים, חייב את המשחק הזה באקסבוקס

  43. 43

    11:48 01.05.2010 | שדסד שדסד (אורח)

    המולטיפלייר אפילו לא עובד חחח

  44. 44

    21:36 05.05.2010 | LsdGras LsdGras

    ל-40 אתה צודק אבל אם אתה יודע איך לעקוף את DRM מה צריך לעשות לא תהייה בעיה מה שאני תמיד נהנה זה שילדים שואלים איך לשים קראק או אם אפשר CD-KEY למישחק ועוד...
    זה פשוט קומדיה הכי הרבה זמן לקח לי להבין איך אני יוכל לשחק נורמאלי ב METRO 2033 זה 10 דקות אחרי כול הבעיות שהיו לי (יש לי WIN7) אבל המישחק עצמו אהבתי אני לא כול כך אוהב מישחקי היתגנבות ולהסתיר גופות ראיתי את הסירטון של המישחק איך שהוא הולך וגם קראתי את הביקורת הזאת אז הבנתי שזה בישבילי :D

  45. 45

    23:01 05.05.2010 | yoda yoda

    אני עכשיו משחק בגירסת המחשב, ואני נהנה, כמעט, מכל רגע (חוץ מהפעמים שהמשחק מתרסק).
    בנתיים לא היו לי בעיות עם הDRM ואני חשבתי להחרים את SCC בגלל זה, אבל הייתי חייב לנסות והוא מעולה.

  46. 46

    15:28 11.05.2010 | .. .. (אורח)

    סביבת המשחק כזאת מפורטת!!
    אם שמתי לב טוב, אפילו הדמויות שם שונות אחת מהשניה
    עברתי על הרבה בשוק ..

  47. 47

    12:59 21.05.2010 | Megacool Megacool

    השלב בעירק אדיר הרעיון אדיר אני מת על השלבים שהם כזיכרון השלב האהוב עליי בעיקר הקטע בסרטון שאיש מתפוץץ

  48. 48

    21:17 23.05.2010 | Megacool Megacool

    ולכל מי שלא יודע המשחק נפרץ למחשב וכ"כ קל להוריד אותו

  49. 49

    01:06 24.05.2010 | עידן עידן (אורח)

    משחק ממש טוב! שיחקתי בוא וסיימתי אותו תוך יום וחצי.. חבל שקצר..

  50. 50

    02:01 17.07.2011 | ירון ירון (אורח)

    אין זה משחק פצצה!!! זה וGTA IV הם המשחקים הכי טובים ששיחקתי בהם אבל אל השלב הנורא הזה שבעירק היה עדיף לוותר בתח ביגלל זה IGN לא נתנו ציון קצת יותר גבוה

  51. 51

       | פורסם ע"י