הרשמה

במאי הסרט של Bioshock מבטיח שיהיה נאמן למשחקים, תהליך הכתיבה בעיצומו

הסרט של Bioshock מתחיל להישמע כמו פרוייקט שבאמת נזכה לראות

"להרבה משחקים יש עולם נפלא מסוג כלשהו, או שיש להם דמות ראשית מעולה, או קטעי אקשן מעולים, אבל אין להם את הרעיונות, אין להם את המשקל שיש ל-Bioshock"

מוקדם יותר השנה, Netflix הכריזה על כוונותיה להביא לשירות הסטרימינג שלה סרט באורך מלא המבוסס על יקום סדרת המשחקים Bioshock, כנראה אחד מהזכיונות הרבים שקיימים שמאז ומתמיד מעריצים התחננו לקבל עבורו אדפטציה כלשהי. כעת, נראה שהפיתוח ממשיך קדימה, והבמאי שלו טוען שתהליך הכתיבה נמצא בעיצומו, עם כיוון מוגדר שכבר קיים עבור הסרט.

במאי הסרט הוא פרנסיס לורנס (Francis Lawrence), המוכר בעיקר בזכות עבודתו על סרטי "משחקי הרעב". הוא סיים ממש לאחרונה את עבודתו על "סלאמברלנד" שעולה לשירות של נטפליקס בימים הקרובים, וכעת נכנס לתהליך ההפקה במלוא הכוח. התסריט נכתב ע"י מייקל גרין (Michael Green), שבין היתר הוביל את תהליך הכתיבה של "בלייד ראנר 2049", ובראיון לאתר Collider, לורנס סיפר שלשניים כבר יש עלילה מוכנה.

"מייקל גרין, הוא חבר שלי כבר שנים, הוא כותב את הסרט, והוא באמצע הכתיבה שלו. אני חושה שמדובר באחד מהמשחקים הטובים ביותר שנוצרו, ואחד מהמשחקים היותר מיוחדים ויזואלית שאי פעם נוצרו. יש לו רעיונות אמיתיים ופילוסופיות מתחת לעובדה שהוא משחק, והוא מאוד מחושב. להרבה משחקים יש עולם נפלא מסוג כלשהו, או שיש להם דמות ראשית מעולה, או קטעי אקשן מעולים, אבל אין להם את הרעיונות, אין להם את המשקל שיש ל-Bioshock".

לורנס המשיך וסיפר על הדיונים שיש לו עם Netflix לגבי הכיוון שהסרט ילך בו מבחינת הדירוג שלו, וכמות האימה שהוא יכול להראות. "העיר ראפצ'ר היא עולם בו התייחסו לגוף האדם כמו ניסוי מדעי. יש דיונים על הדירוג של הסרט והטון שהוא מכוון אליו, אני לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי, כי עדיין מדובר בשלב מוקדם בתהליך, אבל לא הרגשתי חנוק בשום שלב, ולא שלחו אותי לשום כיוון מסויים...הרבה דברים נשארים נאמנים למשחק עצמו, ואנחנו מערבים את Take-Two ואת קן לווין (Ken Levine)".

נטפליקס ממשיכים להראות לנו את האהבה שלהם לאדפטציות של משחקי ווידאו, ואנחנו ממש לא רוצים לראות אותם עוצרים. עם פרוייקטים כמו Arcane, סדרת The Witcher וסדרות אנימה כמו Castlevania ו-Cyberpunk: Edgerunners, לצד הכרזות על פרוייקטים מאוד שאפתניים כמו סרט לייב אקשן וסדרת אנימציה ל-Gears of War, סדרת אנימציה בשם Dragon Age: Absolution שצפויה לצאת בחודש הבא וסדרה המבוססת על העולם של Horizon, העתיד נראה מאוד מבטיח עבור הגיימרים. מה אתם חושבים על כל האדפטציות שצפויות לנו? מחכים לסרט של Bioshock? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:59 17.11.2022 | נדב נדב (אורח)

    כל עוד הוא לא יצנזר את הבטן של הביג דדי כדי לא לפגוע בכל אנשים עם מבנה הגוף העצילי בעולם
    Go for it I guess

  2. 2

       | פורסם ע"י