הרשמה

StarCraft 2 - מה מחכה לנו בקמפיין?

3 משימות שנחשפו לאחרונה מתוך הקמפיין לשחקן יחיד

לפני מספר שבועות קיימה בליזארד אירוע לעיתונאים ובו היא חשפה שלוש משימות מהקמפיין לשחקן יחיד של Starcraft 2. בתרגום חופשי מהאתר SCLegacy

משימה ראשונה - ברוכים הבאים לג'ונגל

לפני שהמשימה מתחילה, בחור בשם רורי סוואן נותן לך תדריך על המשימה שלך. גבריאל טוש מוכן לשלם לך בצורה נאה בתמורה לגז נדיר שנמצא על כוכב בשם Terrazine. הבעיה היא שקבוצה סוררת של פרוטוס מאמינה כי גז זה הוא מקודש והם נשבעו להגן עליו שלא יפול לידיו של שום אוייב.

המשימה שלך היא ללקט שבעה מיכלים של גז מתוך מספר גייזרים הפזורים ברחבי המפה. אחרי שאתה משיג את המיכל הראשון שלך, הפרוטוס ינסו ליצור איתך קשר כדי להזהיר אותך על השגת גבול, וידרשו ממך לעזוב מיד. ריינור, שלא מתכוון לוותר על הכסף בכזו קלות, מסרב בנימוס, לתסכולם של שבט הפרוטוס. מה שנשאר לנו הוא להמשיך לאסוף מיכלי גז בעזרת SCVs, ולהגן עליהם עם מפני כוחות הולכים וגוברים של פרוטוס.

אם אתה נועז מספיק, אתה יכול לנסות לנקות את כל כוחות הפרוטוס שעל המפה על מנת להשיג אצ'יוומנט. זה עשוי להיות קשה בפעם הראשונה כשאין לך את הטכנולוגיה לבנות טנק מצור או Starport. מי שירצה להשיג את כל האצ'יוומנטים ואת כל נקודות המחקר במשחק יוכל לשחק שוב במשימות הקודמות.


משימה שנייה - החפירה

במשימה הזו אתה צריך להשיג חפץ מיוחד של הזל'נאגא החבוי עמוק בתוך מקדש. הנסיונות הקודמים של קבוצות קודמות להשיג את החפץ הסתיים בכישלון. למזלך, הם הותירו מאחור את החומרים הדרושים כדי להשלים את הפעולה.

בתחילה אתה  מתפרס על פני הכוכב עם קבוצה של Marines וMarauders שנשלחו להשיג שליטה על אתר החפירה. הDropship שולחים לך כמה טנקי מצור כדי להתמודד נגד תותחי הפרטוס. אחרי הסבר קצר על איך להשתמש בטנקי המצור, קבוצת הסיור הקטנה מגיעה למאחז טראני נטוש עם Command Center, עם Barracks, עם מתחם שכירי חרב (Mercenary Compound), עם Factory, ולבסוף - עם מקדח ליזר ענק עליו אתה שולט עכשיו. המקדח נועד להמיס את דלתות המקדש כדי להשיג את החפץ, בזמן שפס בחלק העליון של המסך מראה את ההתקדמות שלך עם המסת הדלתות.

מה שמפריע לך במילוי המשימה הוא צבא של פרוטוס השולח עליך יחידות גל אחר גל בנסיון להרוס את המאחז שלך ולדאוג שהחפץ יהיה בטוח ומוגן בתוך תחום המקדש. נשק נוסף מתווסף לארסנל שלך במשימה הזו לצד טנקי המצור: מקדח הלייזר. המקדח הענק, שאיתו אתה ממס את דרכך דרך דלתות המקדש, יכול בנוסף גם לשמש כנשק נגד הפרוטוס. ההתמקדות שלו איטית, אבל כוח האש שלו יכול לחסל במהירות Archons או Colossus.

פעם נוספת, אתה יכול לנסות להשיג את האצ'יוומנט “Dug Out” על ידי חיסול כל הפרוטוס על המפה, אבל זה בהחלט יותר קל לומר מאשר לעשות בפעם הראשונה. Colossus יתקיפו אותך, והיות ואין לך עדיין את הStarport בשלב הזה - יהיה לך קשה יותר להשתלט על נקודות קרקע גבוהות או להתעמת עם הColossus בעזרת יחידות קרקע בלבד.


משימה שלישית - הפלשבק של זרטול

אם עוד לא ראיתם את הסירטון של זרטול נגד קריגן, עשו זאת עכשיו, מפני שזה קשור למעבר למשימה הבאה.

בתחילת המשימה, זרטול מבקר את ג'ים ריינור כדי לתת לו מסר. כדי שג'ים יבין מה זרטול ראה, הוא נותן לג'ים קריסטל בשם Xeon. הקריסטל הזה מאפשר לחוות מחדש זכרונות של אחרים, וכך מתחילה משימה בה השחקן שולט בזרטול בתוך מערה תת קרקעית, בנסיון למצוא חפצים אבודים.

זרטול הוא טמפלר אפל, אך לא סתם טמפלר אפל רגיל. על מנת לנווט במערה הבוגדנית השורצת זרגים, לזרטול נוספו יכולות מעבר לטפלר האפל הממוצע. מי שראה את יחידת הStalker בפעולה, יכול להעריך את יכולת ה-Blink שיש עכשיו לזרטול. על מנת לנווט במערה ולדלג על מלכודות ומבויים סתומיים, זרטול יכול להשתגר למרחק קצר כדי לעקוף גשרים שבורים או צוקים מטים ליפול. בנוסף ל-Blink, זרטול יכול למלכד יחידות או מבנים בעזרת הVoid Prison. ה-Void Prison זו גרסה חזקה של נעילה בדומה לGraviton Beam של הפניקס.

זרטול מקבל בהמשך יחידות נוספות: כמה Stalkers ואחריהם כמה Zealots וHigh Templar. אולם, מלכת הלהבים מופיעה ומנסה להפוך את המערה לקברו של זרטול. עכשיו זה תלוי בזרטול ובקבוצה קטנה של Stalkers לנווט דרך המערה על מנת לברוח ממנה ביחד עם החפצים בתוך פחות משתי דקות לפני שנחיל עצבני של זרגים ישיג אותם.

Starcraft 2 מגיע לשוק ב- 27 ביולי, למחשב האישי בלבד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:45 25.05.2010 | Gz Gz (אורח)

    מחכה לו בקוצר רוח

  2. 2

    16:14 25.05.2010 | Aldor Aldor

    השלב הראשון זה אותו התסריט של הסרט אווטאר, רק שאווטאר היה יותר חרא.

  3. 3

    16:17 25.05.2010 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    כמו הראשון,מחכה לו,ד"א איפה אני רואה את הדרישות מערכת או שעדיין אין ?

  4. 4

    19:13 25.05.2010 | soroo soroo

    כמה כבר אפשר לחכות יאללה שיצא כבר

  5. 5

    20:21 25.05.2010 | מישהוא טוב אחי מישהוא טוב אחי (אורח)

    בהחלט המשחק הכי טוב שהולך לצאת בשנים הקרובות

  6. 6

    21:18 25.05.2010 | לא חשוב לא חשוב (אורח)

    נראה אחד המשחקים השווים

  7. 7

    22:36 25.05.2010 | Alex_IW Alex_IW

    לפני חודש, לא "כמה שבועות", אבל שיהיה. :)
    נראה ענק, כמובן.

  8. 8

    03:00 26.05.2010 | Tal Barami Tal Barami

    אני כל כך הולך לקנות אותו :|

  9. 9

    10:32 26.05.2010 | הייפ הייפ הייפ הייפ הייפ הייפ (אורח)

    נוסחא פשוטה, כמו מודרן וורפייר 2, הייפ פאנבויס שאוכלים אותו בכפית = $$$$$.

  10. 10

    16:50 26.05.2010 | oren oren (אורח)

    אחי, הסרטונים הללו שוחררו ממש מזמן..

    אתה בדיליי רציני, בכל מקרה תודה. אבל SC2 לא מעניין אותי כמו DIABLO 3 שאני אקנה בטוח.

  11. 11

    19:42 29.05.2010 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    דיאבלו באמת נראה לפנים!

  12. 12

    09:15 13.06.2010 | avki avki

    מה הקטע להרוס לעצמך את ההפתעה ואת הכיף שבלגלות פעם ראשונה מה הולך להיות במשחק - תוך כדי שאתה משחק?

    בדיוק כמו לקרוא ספויילרים על סרט לפני שאתה הולך לראות אותו.

  13. 13

    21:05 19.06.2010 | tunic tunic (אורח)

    עד מתיייייייייי...

  14. 14

       | פורסם ע"י