הרשמה

רואים כפול: אין התנגדות!

מאת: רונן אטיאס

מיילס אדג'וורת': תובע כוכב

בטוקיו נחשף כותר חדש ושישי במספר בסדרת ההרפתקאות המשפטיות Ace Attorney, שיהווה המשך ל-Investigations מהשנה שעברה.

במשחק החדש, כמו בקודמו, נגלם את מיילס אדג'וורת' מגוף שלישי (בשונה ממשחקי הסדרה הקודמים, המוצגים מגוף ראשון). העלילה, לפי המפתחים, תכיל אזכורים לעלילות קודמות ומקומות רבים מהמשחקים הקודמים, ואולי הכי מעניין - תוספות עדיין לא ידועות לגיימפליי. הטריילר הראשון שפורסם לא נראה מהפכני, אבל מה שחשוב באמת במשחקים הללו זאת העלילה, ובעניין הזה בהחלט אפשר לסמוך עליהם.

Ace Attorney, למי שלא מכיר, היא סדרת משחקי קווסט שמעמידה אותנו בנעליו של עורך דין פלילי. הדבר הזה לא משעמם כמו שהוא נשמע, ביו השאר בגלל שבעולם המשחק מתקיימת מערכת משפטית מעוותת, לפיה החשוד אשם עד שמוכח שהוא חף מפשע - תפקיד שכמובן מוטל על השחקן.

 לא רק שהמערכת מעוותת, גם המשטרה לא משהו, ובתור עורכי דין של חשודים שלא עשו דבר, השחקן לוקח על עצמו גם את תפקיד הסנגור (בסדרת הספין-אוף Investigations הוא דווקא התובע) וגם את תפקיד הבלש החוקר, הכל בתוך עלילות מפותחות ומפותלות. למי שלא מפריע לו קצת (הרבה) קריאה וקצת פחות גיימפליי, זו אחת מהסדרות הטובות של הניידת.

מת בעור שיניו

עוד חדש, טריילר גיימפליי לכותר ההרפתקאות-פאזלים "גוסט טריק" שאמור לצאת במהלך החורף הקרוב. הסרטון מציג בפנינו לראשונה הדגמה רצופה של משחקיות השליטה בחפצים ברוח רפאים והשימוש בהם על מנת למנוע מרוצח הגיבור לעולל דבר דומה לאנשים אחרים. נראה מעולה: אחד הכותרים היותר מסקרנים שמפותחים כרגע לדיאס, בעיקר כשאנחנו יודעים שהוא מבית היוצר של Ace Attorney - מה שמבטיח כמעט בוודאות עלילה מושקעת.

פוקימון שחור\לבן\מושלם

המגזין היפני "פאמיטסו", שידוע בעיקר בציוני ה"מתוך 40" בביקורות שלו, כאשר כל ציון מורכב מארבעה ציונים מתוך 10 של ארבעה מבקרים שונים, פרסם השבוע ביקורת על פוקימון שחור\לבן. והציון? 40 מושלם. רק עוד 14 כותרים מלבדו זכו עד היום לתואר הנכסף הזה (האחרון שביניהם היה Peace Walker ל-PSP), ואולי באמת יש משהו מאחורי ההייפ העצום למשחק הזה (או שהם פשוט נורא יפנים ולא יכולים להתנגד לכוחו של הפוקימון).

המשחק, דרך אגב, מכר תוך ימים ספורים יותר מ-3 מיליון יחידות, למרות שהוא זמין כרגע ביפן בלבד.

טריילר חדש לאוקאמידן

בטוקיו פורסם גם טריילר חדש ל"אוקאמידן", ההמשך לכותר המופת "אוקאמי" מה-PS2 (ואחרי זה Wii). את רוב הגיימפליי מהסרטון כבר ראינו, אבל כיף לראות שוב, וגם הוא, כמו גוסט טריק, מסתמן כאחד המשחקים הכי מרשימים של השנה הבאה.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:32 26.09.2010 | ראשון ראשון (אורח)

    ראשון!
    מחכה לאוקאמידן

  2. 2

    21:41 26.09.2010 | שני שני (אורח)

    שני! לא מחכה לו בכלל. כל המשחקים של הDS הם פשוטים ולא מושקעים.

  3. 3

    21:56 26.09.2010 | אחד שלא יודע אחד שלא יודע (אורח)

    תסלחו לי על היותי כל כך מטומטם אבל מה זה בדיוק ספין אוף

  4. 4

    21:58 26.09.2010 | Silent Dawn Silent Dawn

    אדג'וורת'?? אין איזה תיבה על שמו?

  5. 5

    21:58 26.09.2010 | אחד שכן יודע אחד שכן יודע (אורח)

    סיבוב כבוי
    זה כשאתה מכבה את הקונסולה באמצע משחק ואז הדיסק מפסיק להסתובב בתוכה

  6. 6

    22:00 26.09.2010 | ל-3 ל-3 (אורח)

    ספין אוף זה שימוש של מותג אך בצורה חדשה ושונה כמו למשל סדרות בת לדוגמאות: טורצווד היא ספין אוף של דוקטור הו פרייזר של צירס וסטארגייט אטלנטיס של סטארגייט. בדרכ זה נעשה עי פיתוח דמות רעיון ושמירה על יקום הסידרה

  7. 7

    22:21 26.09.2010 | Dodge1 Dodge1

    OBJECTION

  8. 8

    12:54 27.09.2010 |  גהשדגע גהשדגע (אורח)

    ל 3 אתה צודק נכון... בגלל זה הציונים למשחקים של ה DS הרבה יותר גבוהים משל ה PSP ובגלל זה ה DS נמכר הרבה יותר מה PSP נכון ?

    מחכה לאוקמידן נראה משחק ענק

  9. 9

       | פורסם ע"י