הרשמה

מהקופסה: להציל את דה-וינצ'י

מאת: גדעון ברוט

מעל 10 מיליון קינקט בעולם
(אנחנו יודעים; וחושבים להתחיל לקרוא לפינה "לא רק קינקט")

כבר בינואר',במהלך תערוכת CES, הכריזה מיקרוסופט שהקינקט מכרה למעלה מ-8 מיליון יחידות מאז השקתה. כעת חוגגים בחברה האמריקאית עוד הישג למצלמה המשוכללת: באתר הרשמי של האקס בוקס התפרסם כי מכירות הקינקט הגיעו ל-10 מיליון יחידות.

אמנם אין הבהרה מדוייקת באתר האם מדובר במכירות לידי צרכנים או במסירה לחנויות, אבל זה לא מה שהפריע לספר השיאים של גינס כבר להכתיר את הקינקט ל"מכשיר האלקטרוניקה הביתי שנמכר הכי מהר בהיסטוריה". בהתחשב במחיר הקינקט לבדה, כ-150 דולר, ובזה של הבאנדלים השונים שיצאו לה, שנע בין 300 ל-400 דולר, ניתן להניח שמיקרוסופט כבר החזירה חלק יפה ממחיר הפיתוח והשיווק של הטכנולוגיה (נזכיר שלשיווק לבדו הוקצאו 500 מיליון דולר).

תאריך יציאה ל-Child of Eden

בתערוכת E3 האחרונה התבשרנו על Child of Eden, המשחק החדש ותומך הקינקט של יוצרי Rez ל-PS2. כמו קודמו, גם CoE הוא Shooter מבוסס מוסיקה ומראות פסיכדליים, כאשר הפעם השליטה בכוונת נעשית בעזרת הידיים, דרך מצלמת הקינקט. הסיפור שיספק רקע לכל ניפופי הידיים האלה הוא שהשחקנים מנסים להילחם בווירוס שחדר לארכיון הזיכרונות העתידני של האנושות.

כעת מקבל המשחק תאריך יציאה לגרסת ה-360, וזה עומד על ה-14 ביוני. לפי המפתחים, ניתן לשחק במשחק גם עם בקר רגיל, אך הגרסה העדיפה היא "ללא ספק זו של הקינקט".

באנג'י באמת, באמת, ממש גמרו עם היילו

עידן באנג'י בסדרת היילו נגמר רשמית, כאשר השבוע הודיע החברה באתרה כי היא לא מפתחת עוד מפות למשחק האחרון בסדרה,ריץ', וגם לא תעדכן יותר את קוד המשחק.

תקופת באנג'י נגמרה בגדול כבר עם יציאת היילו: ריץ' בסוף השנה שעברה, אבל חלק קטן ממפתחיה המשיך לעבוד על תמיכה ותוספות למשחק. השבוע, כאמור, זה נגמר, ומפתחי באנג'י לא יגעו יותר במותג ומוצריו.

חבילת המפות האחרונה עליה עבדה החברה, ה-Defiant Map Pack, אמורה להיות זמינה השבוע, ופותחה בשיתוף פעולה עם צוות של אולפני 343 של מיקרוסופט, שעכשיו לקח פיקוד על תחזוקת השרתים של ריץ'.

להיטי הקיץ מהארקייד בדיסק אחד

אמאזון פרסמה השבוע עמוד מוצר לאוסף של שלושה להיטי ארקייד מהקיץ שעבר, Limbo,Trials HD ו-Splosion Man, בגרסת דיסק.

כבר ראינו בעבר משחקי הורדה שונים מקבלים גרסאות דיסק, אבל הפעם מדובר בשיתוף פעולה נדיר  - לא בשוק הדיגיטלי, אבל בזה הפיזי - בין שלושה מפתחים.
החבילה אמורה על פי העמוד להגיע לחנויות ב-12 באפריל, ומחירה עומד על 30 דולר.

פינת הלייב השבועית

השבוע בלייב, אור לפידים והרבה חבילות הרחבה.

Torchlight

גרסת אקס בוקס לחיקוי הדיאבלו של Runic Games, אשר יצא כמשחק להורדה בלבד למחשב ב-2009. טורצ'לייט הוא משחק H&S קלאסי עם עשרות קומות מבוך אקראיות לחקור ואלפי חפצים למצוא. ממוצע הביקורות של גרסת האקס בוקס עומד על 82, נקודה פחות מגרסת המחשב, כאשר המבקרים מסכימים שכל מה שהיה טוב בגרסה המקורית עבר באופן חלק לגרסת הקונסולה, וגם מה שפחות טוב.
מחיר: 15 דולר.

Dragon Age 2: Exiled Prince

חבילת הרחבה לצד-השקה למשחק התפקידים החדש של Bioware ,אשר הייתה כלולה בדיסק לכל מי שהזמין מראש את המשחק. החבילה מציגה לשחקן את דמותו של הנזיר-לוחם, סבסטין ואייל, אשר את מות משפחתו ניתנת לשחקנים הזדמנות לנקום.
מחיר: 7 דולר.

Dragon Age 2: Black Emporium

עוד חבילת הרחבה לצד-השקה ל-DA2, מוסיפה למשחק אזור חדש ובו שלושה אייטמים מיוחדים.
מחיר: 10 דולר.

Assassin's Creed Brotherhood: The Da Vinci Disappearance

חבילת הרחבה ראשונה בתשלום למשחק ההרפתקאות המצליח, אשר כוללת תוספות גם לסינגל פלייר וגם למולטי פלייר של המשחק.

בסינגל פלייר,על השחקן לאתר את ידידו הוותיק ליאונרדו דה-וינצ'י אשר נחטף לאחר נפילת הבורג'ה ברומא על ידי ארגון חדש ומסתורי. כעת על המתנקש האמיץ למצוא רמזים על מיקומו של דה וינצ'י ביצירות אמנות שונות, לחקור אזורים חדשים ולהשלים משימות שיצילו את ידידו - ויחד איתו גם חלק די חשוב מהתרבות האנושית.

המולטי פלייר של המשחק מקבל גם הוא תוספות משמעותיות בדמות מפה חדשה, אלהאמברה, הממוקמת בלב ממלכת הטמפלרים בספרד, וארבע דמויות חדשות.

כמו כן נוספים למולטי שני מצבי משחק: Assassinate ו-Escort. המצב הראשון הוא TDM קלאסי כאשר שחקני שתי הקבוצות מנסים להרוג אלו את אלו. המצב השני הוא מצב "ליווי", שנותן לכל קבוצה להגן על ה-VIP שלה תוך כדי שהם מנסים להרוג את ה-VIP של הקבוצה השנייה.

הביקורות עד עכשיו להרחבה אוהדות, רובן בסביבות ה-80-90, כאשר המבקרים מסכימים שהיא מוסיפה המון תוכן חדש שמצדיק את תג המחיר שלה.

מחיר: 10 דולר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:23 14.03.2011 | יחיעח יחיעח (אורח)

    child of eden יוצא גם לps3 ויתמוך בmove

  2. 2

    16:38 14.03.2011 | aSD aSD (אורח)

    ההרחבה ל-AC:B נראית פשוט סוסה , איזה כיף שהיא באה חינם למחשב

  3. 3

    17:33 14.03.2011 | וי וי (אורח)

    הבנתי, DA2 שוחרר חצי אפוי אבל במחיר מלא כדי שיוכלו להמשיך לאפות אותו עם חבילות הרחבה מטופשות שעולות עוד חצי מחיר. איפה הבושה?

  4. 4

    17:38 14.03.2011 | בו בו (אורח)

    Bioware באמת הפכה לפרה החולבת של EA, והשחקנים הם אלה שאמורים להודות לה על כל שפריץ חלב קטן שיוצא מהעטינים.

  5. 5

    18:02 14.03.2011 | snake snake (אורח)

    מבו הקוד לפתיחת התוספות באססינס קריד ?

  6. 6

    23:32 14.03.2011 | ET2k ET2k

    עוד פ'יצר נחמד שהוסף : עדכונים על כל המשחקים של הארקייד שירד להם המחיר...

  7. 7

    08:36 15.03.2011 | יוסי יוסי (אורח)

    יהיה כלול בגרסת המחשב או לא?

  8. 8

       | פורסם ע"י